31 Ağustos 2010 Salı

Hesap kırizi uçuruma götürdü ilişkimizi..

Ayyy aşık oluyorum galiba,
Sanal ortamda tanışıp buluşma cesaretini içimde bulduğum o an buluştukk bir şık bir okadarda kokoş giyindim yolda beni gören herkesin dibi düşüyo :) ağızlar bir karış açık. ohh icene götüm kalktı. çocukla buluşucağımız yere geldim bekle anam bekle gelen yok nerde ya bu herif analamadım aradı üzgünüm gecikicem tamam da hayvan önce arar insan zaten 15dk geçmiş aaa attı benim tepemin tasları. nese geldi bu allahım çocuk taş tüh tühhh maşşallah insan içinde olmasak atlicam çocuğun üstüne 2 yıllık abazalığımdan dolayı olsa bölesini görünce napimm kendime hakim olmam zor ama tuttum korkmayın :) kaçırırmıyım ilk günden kuzuyu. kadıköye gittik bunun bana bakışları bir görseniz azının suyu akıyo ohh dedim düştü ayağımda tam 12cm topuklular var tam bir afet gibi yürüyorum ay bileğim burkuldu yaptımm büyük bir refleksle bir uttu elimi bu kuzu ohh birdaha bırakmadı nese ilk günden elimizi verdik yaında başka bişey vermiyelim diyorum ama ne kaçırmıyım dedim çokda zoru oynamıyım dedim..Bulmuşum bölesini dimi ama. ertesi gün geldi işyerimden aldı beni kadıköye gittik amann beni bir cafeye götürdü ne lan burası dedim tam yiğişme mekanı kimse yok sadece biz, öle biyerki kimi çocuk orda olmuştur :) okadar yani bişeyler içtik ben havalrdayım, pat diye yapışımı dudağıma anamm ne o öle dili boğazımdaa ögürücem utanıyorum bukadar da olmas yani. 2.günden olmas ama ya, böle yiğişerek geçti hafta 3.buluşmamızda yemek yiyelim dedim istemedi ben yedim açım ulan napim. hesabıda ben ödedim gittik bizim mekana(artık düşünün okadar benimsedim:) yiğiştik falan bu sefer abartık. böle yiğişerek geçtti bir hafta hesabı ben ödedim hep ama kötü bir düşünce olmadı aklımda nan çalışmıyo falan yazık olsun dedim 2. hafta yine ben ful çektim hesabı hep ben ödedim. Çocukla tek aktivitemiz yiğişmek başka birşey yok ulan ne bu dedim cingar çıkartık ilk kavgamız haşin bir sevişmeyle son buldu adam bana dokundukça yumuşuyorum ne iş anlamdım. Artık 1 ay oldu hesabı hep ben ödedim ulan içimde bir şey kendine seni becersin diye sevgilimi tuttun jigolomu ne lan bu herif ne ayak diyip duruyorum. haksızda diğilim. ben soğumaya başladım sadece zevk aldığım için ve 2yılın verdiği gazla sevişiyorum adamla anladım sevmiyorum lan ben bu herifi. tam bir ay oldu çağırdım param yok gelemem dedi ulan hayvan zaten hesabı ben ödüyorum ne gelemem dellendim ben bunu telefonda terk ettim ama gavat anlamamış  bir hafta daha çıktık. o kavganın üstüne buluştuk, saatlerce oturduk yiğiştik falan çıkıcaz hesabı öde demesmi bukadarda olmas dedim dellendim sesimi çıkartmadım, ertesi gün ehliyet için annem para verdi dedim herif ne dese beğenirsin ohh ohh iyi yakında arayıda alırsın gezeriz. bişey demedim ama üni planlarımı anlattım buna iyi iyi okuda hayatımız kurtulsun dedi ulannn asalakmısın sen benden yaşıcak yani ev tutum gel dedsem beşkuruş para vermeden yatar bu evde ibne offff  ne ayak ya herife bak annem 3. çocuk isteseymiş doğrurmuş zaten bide sanamı bakıcak iç güveysi herif sabah oldu ben doldum taşıyorum.aradım 11de seninle konuşmam lazım ayıl da ara konuşalım dedim ne konuşucaksın konuş dedi iyi sen bilirsin dedim açtım azımı yumdum gözümü cano ben ayrılmak istiyorum bu bi kaldı neden noldu noldusu varmı canım bendeki paralr suyunu çekti nolcak dedim ama ben ayrılmak istemıyorum valla bende benim gibi bir hatundan ayrılmasdım hem veriyo şekilden şekle giriyo hesapları ödüyo cebinede paranı koyuyo ohh keyfe bak tabi ayrılmam dedim iyi sen bilirsin dedi kapattı oh üstümden bi yük kalkmış anlatamam bulutlardayım resmen. hemen facebookta ilişkisi yok yazdım yorumları görmeniz lazım sonunda  işte millet dilara bekar saldırın tarzında yüzlerce yorum ve o akşama kadar telefonum susmadı. ben bir mutlu götümde bir kalktı =) ihihihi kikirdiyip duruyorum. arkadaşın biri mesaj atmış bebeyim bir akşam benimsin diye bende çat diye cevap yazdım ne bir gecesi her gece seninim :) malın önde gideni bana geri döndü dilara ciddi bir ilişkiye hazır diğilim alllahım sana geliyorum dedim bu ne ya:) bu erkekler hepmi böle anlamadım ki vallahide bunların geni bozuk işleri güçleri akılları fikirleri sex sex sex ne be bu azıcık romatik olun azıcık be odunlar.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder