27 Ağustos 2010 Cuma

Mutluluk

Aslında çok şey istememiştim kendimce çok olmadığını düşünüyordum :)

sadece mutluluk ,huzur ve aşk...



Mutluluğu her yerde aradım en küçük taşı bile kaldırdım baktım ama yoktu. :( Nerelere girdi bu diye sızlanırken;

Birden bir ufak çocuk ağlıyor bir goflet için :) gözümün önune küçüklüğüm gelıyor :) onları izliyorum bir anda beynımde ışıklar çakıyor! Koşuyorum bakkala 2 çikolatalı goflet alıyorum ve bır hışımla girdiğim bakkaldan yine bir hışımla çıkıyorum gözlerim o çocuğu arıyor.Ve başlıyorum koşmaya işte ordalar nefes nefese çikolatayı ona uzatyorum bana bakıyor şaşkın şaşkın :) ve mutlu bir gülücük atıyor bana tereddüt edıyor (annesının sölediklerinden olsa gerek çocugum yabancılardan bir şey alma:) ıssrarla uzatıyorum alıyor mutluluktan gözleri parlıyor nasılda hevesle açıyoruz gofletleri :) bende aldım ya kendıme birlikte yiyoruz Ve teşekkür edıp yanağıma bir öpücük konduruyor. teşekkür olarak yanağımdaki çikolataları bıraktı bana :) o an anlıyorum mutlyuluk bizim içimizdeymış. ne bir çakıltaşının altında nede başka bir yerde :)

SADECE İÇİMZDE GİZLİYMİŞ VE BİR GÜLÜCÜKTE :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder