23 Eylül 2010 Perşembe

Anladım ki küçük bir bunalım rüzgariymış geldi geçti :)

:)Harika bir haftaydı ya gerçekten dinlenmeye ve biraz eğlenmeye ihtiyacım varmış sadece :) biraz dağıtınca kendime geldim süperdi evdeydim tatile gitmedim ama süperdi dvd manyağı oldum. harika filmler izledim... Temizlik yaptım gerçekten temizlik meditasyon ya süper geldi o bulaşıkları yıkarken beynimdeki tüm soular birer birer gitti evi süpürürken süpürgenin sesi sayesinde kendi beynimi duyamaz oldum bir süre nefes aldım yoruldum ama baya bir kaloride harcamış oldum artık sık sık temizlik yapıcam =) Hayatımda kimse yok ama telefonum susmuyor bir kısmeim açıldı anlatamam okadar yani napıcağımı bilemedim sonra anı yaşamak geldi aklıma takılıyorum öle kimseye ümit vermiyorum onlarda farkında takılıyoruz eğleniyoruz yiyoruz içiyoruz geziyoruz süper yani izmitten çok yakın bir arkadaşım geldi :) kuzumm ya bana bir fal baktı öle böle diğil bakalımm neler çıkıcak fala inanmam ama onsuzda yapamam =) bana upp uzun boylu bir yar varmış hadi bakalım dedim eheheheh bu aralarda efesle takılmayı planlıyordum ama takımda bekar az :) onlarada ben bakmam ehehehe. Dün canımın içi cana doğumgünü partisi hazırladım süperdi kuzumun haberi yok şok oldu ben evin içinde gömlek topuklu ayakkaı mini şort falan bu beni kapıda öle görünce kaldı bu ne hal alışıktır kirli pijamalarla beni görmeyede :) böle sexyy görünce çocuğun dibi düştüü ehehehe belimden sarıldı öptü nereye diyo şapşal dedim sana kek yaptım mum koycam üfle sonra erkek arkadaşım gelcek dedim beni almaya yüzü bir düştü salonunda kapısı kapalı temizlikmi var diyo yavrumm bir bilse içerisi tıklım tıklım kapıyı bir açtım maytaplar mumlar pasta herkess birden bağırdı iyiki doğdun arkadanda milli marş tarzında laylay layy faln noluyoruz nan dedim ama can şokta kaldı ölee görmeniz lazım çook tatalıydı çok sevindi ama şok oldu böle birşey beklemiyordu ellerimle kısır pasta böğrek çörek ay neler yapmadım ona 2den 8e kadar canım çıktı çocuklarda yardım etti de altından kalktım. Bebeyim çok sevindi bende onu öğle görünce mutlu oldum yanız hayatımda ilkkez bir pasta yaptım muhteşem oldu herkes bayıldı 2şer dilim yedi okadar yani gecede fenere gittik gezdik koştuk dans ettik marinada yürüdük falan süperdi.. Anladım ki küçük bir bunalım rüzgariymış geldi geçti :) Arkadaşlaımla olmak paha biçilemez =)

2 yorum:

  1. şu harika filmlerden bize öneri versene =)

    YanıtlaSil
  2. 1000000 kez izlediğim beter böcek Tim burton yönettiği çok eğlenceli bir film...


    Deney bu filmde vizyonda ilginç bir film.

    Zindan adası Leonardo DiCaprio,oynuyor gerilim dolu güzel bir film :)

    gene Leonardo DiCaprionun oynadığı Başlangıç buda güzel...


    Ajan Salt Angelina Jolie oynuyor tipik bir amerikan filmi dünyayı kurtaran bir bayan ajanın tuhaf karışık hayatıı :)

    İnşallah aralarında beğendiğin bir iki film olur canım :)

    YanıtlaSil