6 Eylül 2010 Pazartesi

Bende mi sorun ?

   Artık eminim nerde problemli,gerzek herif bende orda, anlamıyorum gerçekten ya ne bu böle benim yeni yavuklu apaçi çıktı desem yeridir. kazıkkadar adam 25 yaşında herif  bizim lisede yaptığımız mallıkları yapıyo,
Hep iş adamı sevgilim olsun istedim ne bilim ne bok varsa onlarda ciddi ciddi gözüm hep kır saçlılara gidiyo napim yahu buda kır saçlı olmasada kumral erken kırlaşır bunun saçlar dedim. arkadaşlar ayarlamışdı bu kazmayı Nese işleri vardı yoğundu arayamıyor dedim ama bunun kuzeni benim kankamın sevgilisi her dk çocuk arıyo lan bunu benimki neden aramıyo laannn dedim aradım açmadı mesaj attım cevap vermedi noluyoruz dedim. Bugün 4.gün hayvan öküzden bozma yaratık aramadı var ya çocukmusun anlamdım ama bu yazımı okursun inşallah bir gün de göt olursun.Ortadan kaybol arama msj atma belki hoşlanmadın benden belki beğenmedin neden götümdeydin anlmadımki, vermem diyemi korkdun  zaten vermicektimde ;Ahhh alırsın sen osbr çekmeye mahkum herifin tekisin zaten. ohhh
    Bütün böle herifler beni buluyor anlamıyorum nerde benim duygusal erkeğim romantik,sexy yakışıklı olmasada olur nefes alsın yeter dicem yakında :) kendimce çok olmayan bir takım özellikler istiyorum okadar
1.komik
2.düşünceli
3.ilgili
4.romantik( ama demiyorum illahi her gün mum ışığında yemek yiğelim)
5.kadın ruhundan anlasın
6.sexyyyyy
7.eli ayağı düzgün yüzüne bakılcak kadar iyi olsun yani :)
8.sevsin ulen beniii
9. onun yanında kendimi iyi hissediyim
10.Mutluluğun sırrını bilsin ;)


Çok şeymi istiyorum ki ya nese bulduğumda yazıcam =)

2 yorum:

  1. Ben sana ilk mesajimda demedimmi dikkat apaci cikabilir diye:-)
    Neyse takma kafana bunlari.Yola devam...Hayatini
    yasa.

    YanıtlaSil
  2. dedin dedinn :( ama ben dinlemedimmm off kafama s... ben =)

    YanıtlaSil