28 Eylül 2010 Salı

Bir solukta kapıyı açtım ama orda yoktu

Sımsıkı kapatmıştım gözlerimi geçer sanmıştım.yumdum sımsıkı gözlerimi tekrar açtım baktım ama sen yoktunn koştum arkandan meğer beynim bana oyunlar oynuyormuş gelen sen diğilsinn sen yoktunn çok koştumm peşinden aslında önce sana güvenmiştim gitmene izin vermiştim bilseydim birdaha dönmeyeceğini asla gitmene izin vermezdimm günlerce uykularımdan uyandım kapıya gittim sen geldin zannettim ama o kapının ardında hiç olmadın neden bunu bize yaptın ? aradan seneler geçti ama ben hala her kapı çaldığında koşarım belki sen gelmişsindir diye ama bunu kimseye söylemem hatırlarmısın bilmem işten dönmeni dört gözle beklerdim. sabna anlatıcağım okadar şey birikirdiki sabahtan akşama hepsini bir çırpıda sana anlatmak isterdim ama sen napardın beni hiç dinlemezdin eve geldiğin gibi beni odama gönderirdin seninle çok az bir zaman geçirdim güzel anılarımızda var yok diğil ama nedense hep hatırladıklarım bağrışlar çağrışlar....
 Ne çok severdim seninle pazar kahvaltısını  sakardım küçükken deviri verirdim masadan bir şeyii bir keresinde çayı döktüm senden bir tokat gibi bağrış işittim kalkıp gittin sora bizi sevmezmiydin bilmiyorum ama nedense bizle sıkılırdın sen her seferinde bir kaçış arardın kendine gittin noldu hee bizi darmadağan ettin bak 7sene olucak nerdeyse ben hala o ilk gidişinin acısını yaşıyorum canım hla yanıyor her geçen gün azalır sandım ama daha çok körükleniyo bu acı neden diyip duruyorum hatta kendimi suçluyoreum sana inandığım için senin gitmene izin vermeseydiğm böle olmaycaktı hiç bir şey gittinn tamamda benim hayatımı neden bokk ettin hee neden bana bunu yaptın yalnız kaldığım yetmiyormuş gibi birde kahramanımı kaybettim gece rüyyalrımdaki öcülerden koruycak kimsem yoktu uyumaya korkar olmuştum geceleri ağlardım hep kimse görmesin diye neden ağlamak ayıp eğer biri ağladığımı görürse beni güçsüz sanar diye kimsenin önünde ağlayamaz oldum senin yüzündenn kimse beni üzülmez sandı o -üzülmedi ya çabuk atlattı dediler ulan görüyomusun biliyomusn ne halde olduğumu  nese geçti o günler geldim 20li şaylara aşık olamıyorum her seferinde ulan ilk aşkım beni bırakıp gitti bu herifmi bırakmıycakk gittin baba benide bitirdinn...



Azıcık içtimm birde ilkkezz dizi izliyim dedim Öyle bir geçer zamanki diziyi izliyorum aynı babam o kareleri izleyince kahroldum aynı anları tekrar yaşadım annemin çağresizliği babamın öfkesi beni benden aldı o film kafamda iğiii nesee....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder