2 Eylül 2010 Perşembe

Ve Aşk şimdi çok uzakta uyuyan bir çocuğun kalbidir

Cem adrian nekadar güzel sölemiş ya ;Ve Aşk şimdi çok uzakta uyuyan bir çocuğun kalbidir.
offf sıkıldım bunaldım daraldım ne bu ya anlamıyorum şu erkekleri çözemiyorum istiyomusn istemiyomusun lan sölede ona göre hareket edelim dimi ama  canımdan bezdim şu erkeklerin kadınların yerine geçmelerinden eskiden biz beklerdik aramalarını davet etmeleri falan filan ama  şimdi herifler bekli yok böle kendinizi ne zannediyosunuz lan peşinizden mi koşalım yok anam istifimi bozaman kusura bakmayın sinirden tırnaklarımı yesemde uykusuz günler birbirini kovalasada ben koşmicamm sizinle yer değiştirmem ben. He ozaman sürünmeye mahkumsun derseniz o ayrı biliyorum ölede bölede sürünücem onlarlada onlarsızda yapamıyorum napcam bilmiyorum, Geçen hafta benim bebeyi terk ettim (eski bebe) ama şimdide boşlukta gibiyim yenisi pat diye çıktı karşıma allah yolladı sanki ama herşey kaplumbağadan daha yavaş ilerliyo ya bugün burdan geçiyormuş işyerime uğradı görmeniz lazım öpüşme falan yok elimi sıktı lan gülücem gülemiyorum dedim ohh biz seneye anca dudaktan öpüşürüzz. evlenene kadarda mıncırmaz bu beni :) olsun bende yıldırım nikahı kıyar, düğünden kaçırır odaya kapatırım 15günde çıkmam odadan :) bak işte daha ortada fol yok yumurta yok ben çocuğumza isim bile buldum ahh biz kızlar ahhh walla herbirmiz türümüzün nadide örneklerindeniz. ahh ahh aşık olmak istiyorum deli gibi hemde.................

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder