14 Eylül 2010 Salı

Çocukluğa inmek lazım herşey bir travmanın sonucu....

Gün gelir devran döner hepinizin götüne girer,
Dün kankama gittim ama bir kötüyüm bunalımdayım gene depresyon mod. Nese dedim bu benimle ilgilenir beni sever okşar bende sakinleşirim ay azıma sıçtı resmen eve zaten bir gittim ev ayakta boya badana var heryer biyerde bok götürüyor evi,nese bulduk bir yer oturduk kahve yaptı bu mal bende yazlıkta yediğim bokları anlatıyorum güzel güzel dinliyo bende sevindim saldırmadı diye meğersem bu fırtına öncesi sessizlikmiş ayyy bir başladı sen de erkek gibisin işte sırf egonu tatmin etmek için zavallı çocukları kullanıyorsun zavallı = erkek ne alakası var diyorum tamam kötü olduğum zamanlarda kendimi bir salağın kollarına bırakırım ama onuda mutlu ederim asla onu kullanmış gibi davranmam hve hala arar o salaklar. nese  aslında Bu kaldin zamanında yediği bir kazık var onu hiç unutamiycak o yüzden erkeklere güvenmez olmuş sırf ben kendi egomu tatmin ediyim diye nice kalpleri yerle bir etmişimdir. kiminin sölediğine göre çocukluğunu bitirmiş kiminin alkole başlamasının sebebi hala benmişim yok daha neler içinde varsa içersin canım bana boku atma. gelelim yazlık olayına eğlenceli bir haftasonuydu,yedik ,içtik, sıçtık, hopladık, zıpladıkk süperdi yani 13 yaşındaki halime geri döndüm okadar güzel vakit geçirdim ben yazlığa kalbim kırık gittim bu nedemek ilk bulduğuımun kollarında alıcam soluğu,napyım okadar kırılmıştımki kendi kendime söz vermiştim adeta üzülmiceğime dair yeminler etmiş babama lanetler okumuştum ilk aşkım oydu ter etti çekti gitti timsah gözyaşlarını döke döke ve bir daha gelmedi. Bu yüzden erkeklere güvenmeyişim bu yüzden. Ağlamam ben kimse görmesin diye ağlamam yapamam içime akıtır dururum. dışardan bakıldığında Çok mutlu dünya s. m. tarzında laylaylomgezen içen sıçan biriyim kimse demez marianın derdi var . ama gerçekler öyle diğil küçük bir çocukturm terkedildim büyük bir travma geçirdim sonra böle bokunu çıkarttım hayatın. babamın yokluğunu doldurucak birşeyler aradım buldum sandım gene hayalkırıklıklarımla baş başa kaldım gel zaman git zaman gerçek aşkı arar oldum mutlu olmak istedim ama okadar kırılmıştım ki ben incilmiyim diye insanları incitmeye başlamışım bunun farkında diğildim dün farkettim kankam sarstı beni bok bulursun aşkı, incinmekten korktğun için incitiyorsun dur artık bukadar yeter. dedi kendime gelmem zor oldu ama geldim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder