27 Eylül 2010 Pazartesi

Depresif moddan çıktım... Yoğun ve dolu dolu bir dönem bekliyor beni....

Her şeyy yoluna girmeye başladı;
Çok mutluyum  annemle ve  kardeşimle hatta kuzenlerimle aram okadar iyiki kavgalı olduğum kuzenim iyi geceler dilemeden yatmıyor :) zamanında onu çok üzdüm benim yüzümden çok pis dayak yemişti hemde en yakın arkadaşlarım tarafından çok boktan bir durumdu :( kankam bizdeydi içerde uzanmış tv seğrediyor bende önlüğü takmış bulaşık yıkıyorum ortada yanlış anlaşılcak bir durum yok pat diye kapı bir çaldı kuzenlerim kapıda dodo ve batu aman allahımm ödüm koptu ama kızmazlar sandım ne dicek lan dedim çocuk içerde otruyo annem biliyoo size nee gibi bir hava verdim böle olunca kuzenler çocuğu evden resmen kovdu kankamda çekti gitti ama çok üzüldü ve sinir oldu evde kuzenlerle baş başa kaldık mı azıma sıçtılar bende siz hep benim yanımda diğilsiniz o benim en yakın arkadaşım siz yokken o var dedim bu tabikide onlara çok koydu :( apar topar evden çıktık parkta bunu gördüler arabayı bir durdurdu ödüm koptu bunlarda parkta 5 - 6 kişiler benim kuzenler bunu çağırdı bu geldi ama hep birlikte geldiler sonra benimm kuzenlere bir daldılar bende tabi bunlara gelişi güzel savuruyorum nese ayrıldılar biz eve gittik ama kuzenim sinirden ağlıyor çok kötü oldum bende ağlıyorum falan filann nese benimle küstü uzun bir süre konuşmadı valla hep içimde ukte kalmıştır beni asla affetmeycek diye ama geçen gece bir mesaj attı canım iyi gecelr tatlı rüyyalar diye anlatamam okadar sevindimki seni çok seviyroum dedim oda bende valla seni çok seviyorum dedi affetmiş beni aradan onca sene geçmişti ama o bana hep soğuktu sevmez sarılmaz fazla labali olmazdı ama şimdi aramız çook iyii okadar mutluyum ki anlatamam canım benimm ooo :) kuzenlerinn en yakışıklısıııı bu demek oluyor ki oda bende büyüdük eheheehh :)


Bu aralar bir kısmetim açıldı öle böle diğil yaa :) telefonum susmuyor. Arkadaşlarım bana çöpçatanlık yapıyor  filan her akşam olmasada 2-3 günde bir bir aktivite peşindeyim bu işler demekki öle aranmakla olmuyormuşş nezaman koyverdim o zaman kısmetim açıldıı :) bakalım şimdi de seçmekte zorlanacağım gibi gözüküyor. ‘Ama bu seferkiler apaçi diğil o tayfayla takılmıyorum artık ‘  :) kankamlada sevgilisi olmadığı zamanlar görüşüyoruz...  Apaçinin kıralı olduğu içinn =)  Öğle görünüyorki Galiba bu sefer şeytanın bacağını kıracağım..

bu haftada çoook yoğun geçicek gibi görünüyor... Annemin yarın uçağı kalkıyorr 15 gün yokk kardeşimle ben kalıcazz ablalık yapıcam bakalım nasıl bir abla olucamm :) dün annem yola gidiyorum bak giderim dönemem kardeşin sana emanet bilmem ne aayip konuşuyor içim çıktı gece gece ağlamaktan sabaha kadar ağladımm hiç düşünmemiştim bir gün onunda gidebileceğini düşününce çok kötü oldumm :( Sorumlulukları düşününce ağırlığını farkettim ve annem senelerdir bu sorumluluklarla tek başına başa çıkıyor anneme biraz daha destek olmam gerektiğini fark ettim ve bütün bir haftasonu temizlik ve ütü yaptım durdumm :) Bugün ehliyetimide aldım.. yenii bir trafik canavarı olarak sahalara giriş yaptımm =) ehliyeti ıslarıtım artık bu akşam :)


Bugün gördüğüm her polis okadar yakışıklıydı ki anlatamam ya; hatta  parmak izimi alıcak olan  polisi bir görsenizz o burun o ağızz anamm çocuk taşş elimi tutuyoo parmak izimi alıcak falan elim nasıl titriyoo eheheheh heycan yaptımm  :) oda anladı heralde kendini rahat bırak dedi ben de koyverdim kendimi resmen adamla flört ediyorum ayak üstü işim bitti sandım koktuktan kalkıcam nereye daha işimiz bitmedi dedi J  allahım sana geliyorum dedimoturudum ölece bakıyorum o masmavi gözleine gülümsedi J seni bir yerden tanıyorum dedi bende salak gibi espiri yapıcam ya eski sabıkalılardanımdır hatta bir ara kırmızı bültenle aranıyordum dedim ehehehe adam salakca sırıtıı anladım espiri tırt geç oldu ama anladım.. kimlikteki memleketi görünce ev yemeklerine hasretim falan filan yemek yapta dağvet et falan J olur bebeyim mum ışığında sana yemekler hazırlarım ben aa ayıpsın annemde kartını verdi çaya bekleriz dedi eheheh dedim gel sen ben sana yemek yapar yollarımm merak etmee aaa J Veznedekinin vücudu hele o ayrı bişeydi nese emliyet müdürlüğündeki polisler resmen seçmece alınmıştıı onu anlamış oldum  :)   öle işte tuhaf ama güzel bir haftasonuydu..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder