27 Eylül 2010 Pazartesi

EFKARIM BAŞIMDA DUMAN

Bu akşam ilk işim yeni rakımı alıp içmek olucak hem efkarlıyım hem içim bir buruk ... Yalnız başınada içmek pek sarmıyor ama olsun napalımm bu sefer böle oldu :( annem gitti okadar tuhaf oldum ki normalde göbek atardım dün ağladımm kazıkkadar oldum anamı yollarken bir yere salya sümük ağlıyorum çok duygusala bağladım bu aralar..Özledim şimdiden yaa anneee ühüüü dün sarıldım öptümm  gitti şimdi orda 10gün yok. Annemi uğurladım eve geldim 1de yemek yedim kotum komidinin üstündeydi sabah çıkarken çoraplarımı bilmiyorum anamin evden çıkmasıyla sigara yaktım  üstümde ne varsa attım fırlattım üzgünüm ya vurdum kendimi :)

Nese kanıt diye bir dizi var gerçek cinayetleri anlatan tuhaf  ilgi çekici bir dizi gerçek ya birde daha çok ilgi çekiyor..  Gelelim bu haftaki cinayete fantazi amaçlı birbirlerini kesip biçip farklı bir hava katıp fotoğraf çekiyorlar ilk başta makyaj yapıp çekim yapıyorlar sonra işi ilerletim harbi doğruyorlar birbirlerini manyak laa bu insanlar..Sonra anlaşılıyor bu sadece kıskançlkmış bilmem ne ama anacım harbi korktum annem evde yok ya 6 senedir kapı baca açık yatarım hırsız mırsız girmedi bir tırstım hırsız gelcek beni kescekk obaaa :) TW kapattım odama geçtim yorganı kafama kadar çektim uyumaya çalışıyorum ayy bir sesler geliyor ödüm koptu ayak üstü hatim indirdim... ne varsa okuyorum bir baktım bir ağlama sesi aaaanaaaaaaa evi ___ bastı bir dikkatli dinledim ki kız kardeşimm cekuu ayy kurbanolduğum ağlıyoo 15 yaşında ve annemle yatan bir trip ana kuzusudur oo yatağı boş kalmışş kalbi buruk ağlıyor bende ağlasam olmasdı ulan anam alttarafı tatile gitti yane ne var bunda sarıldım falan git dedi kovdu beni duygusal ergen nolucakk ayyy yatağıma gittimm sızmışımm anında göt korkusundan olcak :)  heralde öle işte ....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder