7 Eylül 2010 Salı

Vurdum kendimi alışveriş merkezlerine..

Tam bir haftadır durmadan alışveriş yaptım, maaş zaten suyu çekti, anamın kartlarına dadandım biririn limiti dolmuş biri eror veriyoo =) anlicağınız annemefena girdi bende rahatladımmı hayır ama iyi geldi yahuu, acı bir gerçekle karşılaşana kadar iyiydi.iki bedeb büyümüş götüm göbeğim anlamıyorum zamanında çoooook alkol aldım ondan mı bu göbek inmiyo ya çocukluğumdan beri bir deri bir kemik kızm ama kocaman bir göbeğim var off, diet spor bir boka yaramıyor bacaklarım futbolcu gibi kas kollar falan iyicene ayı gibi bişey oldum :) Acil zayıflamamammmm lazımm alışveriş esnasında kızdan kot istiyorum bana diyoki o beden size olmaz böle küçümserde bir bakış attı deli oldumm getir sen dedim.annem tutmasa yolucam haa öle dellendim getirdi lann bacaklarımdan geçmiyooo kabinde tepiniyroum ama geçmiyoo annem zorlama kızım büyük bedenini getrsin dedi yokk  bunu alıyorum dedim aldım da ne inat var anam bende de sırf kıza götlük olsun diye 100 verdim götümden girmeyen kota , ben bunu çok yaparım bikeresindede çiflikten geliyorum halimi bir görseniz geçenlerde son moda olan şu bildiğimiz sarı botlar var ya mehmet aganın sarı botları :) onlardan var ayağımda çiflikteyim bokun pisliğin içinde hayvanlarla uğrasıyorum 200 büyük baş var at mat köpücüklerim 13tane çoook tatlılar onlarla boğuştum bütün gün. nese ertesi günde bi randevumm var güzel olmam lazım bir bot beğenmiştim ama param yetmemişti 220TL cikk anama söledim olmas dedi nese ben çiflik dönüşü pisikolojik baskı yapıyorum bak anne çocuk beni beğenmes kalırım başına zaten bu gidişle evde kalıcam yapmaa ya noluyy falan derken tamam dedi . Çok kaliteli bir mağza benim halim kısaca berbat halde inekk kokuyorum :) botlarda boklar var üstüm çamur toprak içinde girdim mazaya orda çalışam gıcıkk yosma bana bir bakış attı utanmasa para vercek göndericek  öle yani.nese bunu çağıdım şu botun 38 ver hımm yaptı pahalı dedi o bende güldüm sana parasını soran mı oldu 38 ver ve paketle yavrum alcakmısn dedi ya yolucam hee deneyin dedi hayır denemıycem olmassa uşak değiştirir ahahahahah :) Valla bu karı milleti çok uyuzzzzzzz..                 

2 yorum:

  1. alışveriş alışveriş dolanınca orda burdaf o kaslar ondan oluyo kendimden biliyorum :p

    YanıtlaSil