16 Eylül 2010 Perşembe

Kararlar...

Hayatımla ilgili okadar çok kararlar alıp veriyorum ki hangisinden başlayacağımı şaşıyorum. Sonbaharın geldiğindenmidir bilmem ama üstümde acayip bir karamsarlık var, 21 yaşındayım ergenlik dönemini çoooktan geçmiş olmam gerekmiyormu benim bu ne bunalımı allahaşkına bir anlam veremiyorum, dün istifamı verdim çok sevdiğim işimden ayrıldığımı bildiren şirin çocukca bir mail attım müdürüme;

İşten ayrılmak istiyorum 4yıl oldu burdayım elinizde büyüdüm küçücüktüm buraya girdiğim zaman okadar çocuk ruhluyum ki 10yıllık bir firma benden sonra 1 nisanı kutlar oldu herkes götünü kolluyoo 1nisanda J biliyorum canım müdürcüm senin gibi bir müdür birdaha asla bulamam iş başı 9 ben 10 gelirim hatta bazen bokunu çıkartır 11de gelirim genel müdür. 9,30da gelir ben astsolisim en son ben giriyorum firmaya. Bir kere olsun bana bağırmadınız hata yaptığım zaman bişey demediniz aynı hatyı tekrarladığımda da üşenmeden tekrar tekrar gösterdiniz bana hiç müdürlük taslamadınız hep bi abi bir baba gibi yaklaştınız sizi çok seviyorum valla bak çok ağladım bu kararı verirken halada ağlıyorum salya sümük sizden ayrılmak istemiyroum ama annemdende para istemekten sıkıldım hem çalışıyor hemde annemin parasını yiyorum.ne olur beni azatedin de bende rahatlıyım annemde dedim. Alıcağım cevap belliydi aslında ama bir ümit bana s.. dicek sandım

Aldığım cevap : Şuan yoğunum benim ergen kızım Akşam görüşürüz işten böyle ayrılamazsın :)

Akşam konuştuk dedim böle böle ailenle problemlerin var bunun işle alakası yok az ye idare et paranı dedi akşam evde düşün karar ver bende yetkililere iletiyim dedi akşam kendi kendimi yedim ağladım zırladım salya sümük evde peçete kalmadı artık ühüüüüü ben sizi çoook özleyeceğimmm burdaki rahatlığı birdaha hiç bir yerde bulamam anca kendi iş yerimi açıcamda falan filan yok yani başka bir dünya. Annemle gene kavga ettik ok dedim yarın çıkıyroum ben kesin geldim gene maili döşedim müdürüme oda gitti genel müdüre odada 1saat konuştular ben dedim beni çıkarttılar benim iş dağılımı yapıyorlar. Ama müdürm geldi dışara sigara içiyoruz seni göndermiyorum canım demessmi ben yaaa banane yaa çıkıcam dedim sus dinle beni bunalımdasın fevri kararlar veriyorsun sevgilindende ayrılmışsın bunlarıda genel müdürümüz sölüyo şu facebook yokmuu en sonunda ocağıma incir ağacı dikicek,nese yok dedim onla alakası yok param yetmiyor ondan istiyorum 3ay bekle değişimler yapılıyor sende hak ettiğin yere geleceksin okadar yıl sabrettin biraz daha dur bekle baktın 3ay sonra bi değişim yok dersin dedin yapmadın ben gidiyorum tamam dedim adam haklı onca yılını ver çalış didin yok böle gitme dedim nese anlayacağınız gibi olduğum yerde duruyorum..

1 yorum:

  1. senin adina sevindim.yani hala calisiyor olmana...bu zamanda is bulmak kolay degil.bir plan proje yapmadan nereye gidiyorsun?otur oturdugun yerde:-)

    YanıtlaSil