14 Eylül 2010 Salı

Uzaklardan gelicek olanı beklemek gibi...

Hayatımın en berbat günü bugün;
İstifa ettim kimsele konuşmuyor yemiyor sadece içiyorum,annemle gene kava ettim anlayacağınız gibi harbiden bok gibi bir dönem geçiriyorum tek istediğim uzaklardan gelicek olan bir ümit okadar gelsin beni kurtarsın.Hani biz küçükken anlatılan masal vardıya şatodaki ejderhaa ve prenses.Ben o şatoda mahsuz kalmış çirkin :) prenses ejdarhaysa hayatt olsun işte bir şovalyeye ihtiyacım var gelsin beni kurtarsın yaa uzaklardaki şovalyeme sesleniyorum çok yoruldum nann gelde kurtar beni buralrdan ....

Kova burcuyum hayalperstin en önde gideniyim ve yükselenide ikizler karamsarlıkta diz boyu o yüzden beni kurtarsa kurtarsa KARA  ŞOVALYE kurtarır pembe olucak diğilya dimi.Amann kurtarsın da yetrki..
Bekliyorum şovalyemmm :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder