14 Eylül 2010 Salı

Yep yeni kararlar aldım.

Senelerdir yapmak istediğim bir şeyler vardı yapamadığım ama yapma zamanım geldi artık. İstifa ediyroum evet 3yıl tam 3 yıldır burda çalışıyorum sıkıldım ama ayrılma lafı geçtimi gözlerim dolu dolu oluyor, ağlamaktan kendimi alamıyorum burda bir geleceğim olmıyacak gibi gözüküyor ama ayrılmakta istemiyorum off ne yapıcam bilmiyorum biraz daha para verseler valla kalırım ulan sigortamda yok köpekk gibide çalışıyroum ama neymiş adı holding off bilmiyorum cv yeterince kabarttı burası artık çıkabilirim yani dimi müdürüm babam gibi yönetmenlerim  desen ablalarım hepsi ne muhabbetler ediyoruz. Burda okadar büyük bir aile edindimki onlardan ayrılmak lafı geçince kalbim ağrıyor içim burkuluyor.ne yapıcağımı bilmiyorum ama çok da yoruldum 3 yıl ömrümden ömür aldığı gibi ömrüme ömür kattı çok şey öğrendim. Şirkete ilk girdiğimde 16 yaşında bir çocıktum akşam eve gidip ağlamıştım burda herkes bşımı okuşuyor ben çocuk diğilim ama millet ne yapsın aramızda en az 20 yaş var :) şirketin ve holdingin en küçük üyesi ünanı halaa bende hatta plazanın en küçüğüyüm halaa :) başımı okşamaktan vaz geçtiler. beni çok seviyorlar farkındayım,çocukları gibi benle uğraşıyorlar bağırmıyorlar bağırınca ağlarım dilimin kemiği yoktur sayar söverim genel müdüre :) bana küçük cio yada ciocan diyolar utanmasan firmanın adını kullanıp ciocan diye kart çıkartıcam ne bomba olur hep aklımdaydı yaa =) yapcam ama böle bişey ehehehe sonra bütün şirkete yollicam ohh =)  bunu yazıyorum ya gözlerim dolu dolu tuhaf bir duygu karışımı içersindeyim çok boktan bir durum ellerinde büyüdüm, onları çok özliyeceğim :( bana çokkk yardımcı oldular,bütün huysuzluklarımı çektiler canlarım ya onları çok seviyorum hiç aklıma gelmezdi bukadar üzülüceğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder