1 Eylül 2010 Çarşamba

Yok anam yok bunların ismi başka cismi başka olsada hepsi aynı bok.7side 70şide aynı :(


Eskiyi attım,
Arkadaşlarımda hemen çalışmalara başlayıp bana birini bulmuşlar daha doğrusu kankamın sevgilisinin kuzeni maksat 4lğ gezelim falan ne o lan gurup sex gibi :)
resimlerini yolluyo benim kankam anammm valla o resimleri gördüm ıyy lan bu ne dedim sümümü atmam lan ben buna düşün ben okadar taşş herifle çık yat kalk bunamı kal amannn yok bacım ben istemiyrum ama bir resim gördüm beyendim lan diğerleri hep apaçi hayatta sokakta görsem dönüp bakmam, okadar yani ben bu resme bayıldım 200 kez açıp bakmışımdır okadar nese heycandan ölücemmmm her yerim ayrı titriyor korkuyorum ya beğenmesse ama dedim maria bu göt göbekle bok beğenir seni korse giyim dedim yok biyerden topluyo biyerden fışkırıyo off yokk ben oturup ağla salya sümük ben çirkin bir şişkoyumm üühüüühüüü allahım neden falan triplere bir girdim anlatamam.allahtan kankam imdadıma yetişti hemen bir iki tokat kendime geldi mini bir kot, havalı bir bluz, devanası topuklu ayakkabılarım louis vuitton Çantam tamam sade ama ışıltılı bir makyaj oldu nan off afet oldum tıkır tıkır yürüyorum araba bir havayla bindim anlatamam, çocuk yanımda oturuyo yüzüne bakmam istemiyorum korkuyorum ulen :(  sexyy bir ses tonuyla merhaba denim dönerek çocuğa off bu ne ya o resimdeki ucubeyle alakası yok bu kesinlikle yunan tanrılrından biri olmalı çocuk taş allahım sen neler yaratmışsın böle, merhaba dedi benim salyalarım akıyor halim perişan çamlıcaya gittik ben bir yürüyorum dünyayı ben yarattım edasıyla herkes dönüp dönüp bana bakıyor, götüm icene kalktı havalar bende 1500 :) eteğim kısa diye şal almıştım hemen kapattım bacacıklarımı okadarda teşhirci gibi gezmeye gerek yok dimi . Başladık konuşmaya salak salak havadan sudan nese doğumgünü sordum buna bir şok daha 8şubat demes mi ben şok oldum aynı gün lan daha ne olsun of  kesin evlenmeliyim bunla,bir gömlek giymiş en sevdğim lacivert  gözleri aynı renk içim gitti çocuğa var ya utanmasam oracıkta yapışıcam dudaklarına ama ürkütmemek lazım. cafeden kalktık yürüyoruz çok romantik bir şekilde ayağımda topuklu var ya hay aksi bileğim burkuldu bunun koluna bi girdim  aman düşerim falan  nese öküz pat diye eski sevgilimi sormazmı benimde kuyruk acım var bir başladım bütün gece anlattım anlicağınız bizim çıkma işi daha çok uzadı nese bakalım 2. buluşmaya bi geçelim gerisi gelir hallederim...

1 yorum:

  1. komiksin maria.boyle devam et:-)2. bulusmada dikkat etde senin yavuklu apacilerin lideri cikmasin:-)

    YanıtlaSil