22 Ekim 2010 Cuma

Gitmesen olmazmıydı!!!

Ben hep sen varsın ve sen olucaksın sanmıştım ;
ama yanılmışm sadece sanmakla kalmışım.
şimdi hem yalnızm hem sensizim
senden başkası olmicak sanmışım olmadıda bunda yanılmamışım
seni çok özlemişim kokunu gözlerini bana sarılışını herşeyini hemde herşeyıni

çocukluğumdan uyandım büyüdüm ben
ne güzl bir rüyaymış o çocukluk ;
hayat denen o gerçekle tanıştım çok acımasızz biliyomusn?
yanlız başıma mücadele wermek sens,z nefes almak ne zor biliyomusn
hep sawaştım kendımle insanlarla arkadşlarımla annemle herkesle bi tek sana teslimdim birtek


gözleimin önünde çocukluğum boğuzmalarımız benım koşturmam benım kaçmam yaramazlıklarım herşeyım gözümün önunden bir bir geçiyoo nede çok özlemişim seni sen benim çocukluğumun parçası hayatımın anlamı ilk aşkım hayt koçum sewgilim dostum herşeyımmışsın çocukken diğilde san şimdi ihtiyacım war şimdi...


19 temmuz 2009 bu yazıyı ilk aşkım babam için ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder