22 Ekim 2010 Cuma

Günaydınn :) Yarın cumartesi Harika bir cuma diliyorum size...

Merhaba bloğumun afiilli insanları...


Okadar şey varki yazıcak bugün başlamayı düşünüyorum ; ben blog yazmadan önce sürekli yazardım ama belli bir yer yok onlarca deterim var görmeniz lazım 25 taneye yakın defter not kağıtları peçeteler nerde şlham gelirse karalarım ama onları toparlamam okadar zamanımı alıcakki onları bulup toparlayıp yazdıklarımı yayınlıycam... Birde şöle birşey var beğendiğim yazılarıda not etmişim ama hangisi benim bilemiyorum bazılarını hatırlıyorum ama bazılarınıda hatırlamıyorum arkadaşlar, o zamanlar hiç aklıma gelmemiş nerden bulguğumu kimin yazdığını da not diye iliştirseymişim şimdi böle olmazdı nese ben yayınlıycam ama eğer bu yazılardan daha önce bir yerlerde okuduğunuz olmuşşa eğer lütfen söyleyin yazının sahibini ve nerde okuduğunuzu yazarsanız altına iliştiririmmm...

Şimdiden bir hatam olursa affola...   Maria Maris...

3 yorum:

  1. boşwer defteri blog iyidir ;)

    YanıtlaSil
  2. :) sağlunn bencede blogg çok iyimiş işte ben paylaşıcam siz beğenirsiniz artık :):) dediğim gibi bazılarından şğpheliyim ama yayınlıycam tanıdık gelen olursa söleyinn :)

    YanıtlaSil