22 Ekim 2010 Cuma

HİÇ KAVUŞAMADIĞIM SEVGİLİME,

Şuan okuduğunuz Bu yazı şu hikayenin şiirii...


Canım bugün tam bir yıl oldu sen göçüp gideli,
Acın daha dünmüş gibi aynı ve taze gözyaşlarım ölece akıp gidiyor aynı o günkü gibi.Sana hiç dokunamamış,öpüp koklıyamamıştım.Sen öyle gitiin tam sana kavuştum derken sen kendini o menetin kollarına bıraktın gittin...
Keşke yanında olsaydımda benim kolarıma bıraksaydın kendini..Hiç unutmadım gözlerini hele o gidişini ve ben uzaklaşana kadar beni seğredişini,Nasıl unutabilirim ki!asla unutmam o gözlerini.Gözlerimi her kapatışımda bir şimşek gibi çakıyor gözlşerin gözlerimde! sana SEVGİLİM diyorum çünkü benim için öyleydin, haftalarca aradığığım uğruna her gece gözyaşları döktüğüm sevgili...
Ve sonunda mutluydum seni bulmuştum ama sevincim buruk kaldı!senin yüzünü hiç unutmamıştım her gördüğüm kişinin suratına bakıyordum sensin diye ve bulmuştum seni sıradan bir gazete manşetindeydin nede mutlu olmuştum ama okuduğumda olduğum yere yığılıp kalmıştım sevgilim aldığım haber senin ölüm haberindi o an dünya durmuştu benim için insanlar geçip gidiyordu ölece bakıyorlardı yüzüme ama ben o an orda diğildim sanki napıcağımı bilmiyordum napsam seni geri getiremezdim! boğazıma bişey saplanmıştı sanki yutkunamıyordum nefes alamıyordum sesim çıkmıyordu ama içim kanıyordu hissediyordum yinede içimde burukta olsa bi mutluluk wardı çünkü seni bulmuştum senin hakkında herşeyi biliordum artık;
ADINI,
OKULUN,
OTURDUĞUN EVİ,
ARKADAŞLARINI ,
BİDE ARTIK YATTIĞIN MEZARINI BİLİYORDUM.
Bu nasıl acı birşeydir anlatamm sevgilim sana hiç sarılamadım öpüp koklıyamadım ama ama sen diye toprağına sarıldım ve o an sanki sen tekrar bana baktın aynı o günkü gibi biliyordum yanımdaydın o günkü gibi...
HİÇ KAVUŞAMİCAĞIM SEVGİLİYE...

5 yorum:

  1. HİÇ KAVUŞAMİCAĞIM SEVGİLİYE... ben profilimde bişey yazdım onu oku xD

    YanıtlaSil
  2. 8ex-en8
    Bi kadın sevdim ama hayaldi. İnsan görmediği birine aşık olur mu..? Bence olabilir. Yeterki karşılıksız olsun. Sonuçta biz Tanrı'ya inanan insanlarız...

    Güzelmişş :)

    YanıtlaSil
  3. karşılıksız olan br baska kavusamadıgın zaman daha bi percinli oluyor acısı,kursagında kalıp ne de güzel nefessiz bırakıyor.
    üzüldüm,anılar da canlandı bnde tabi...

    YanıtlaSil
  4. femida ne güzelde özetlemişsin...

    YanıtlaSil
  5. Hüzün.. Hüzün.. Hüzün...

    YanıtlaSil