19 Ekim 2010 Salı

şeyy çok güzel gidiyoor  ve ben her geçen gün daha çok mutlu oluyorum.
 Vücudumdaki her hüçre gülüyor okadar ... Eddyle aram çok iyi annemle dahadaa iyi (hafta sonu evi temizlersem eğer çoook daha iyi olacağı kesin:) Kardeşim mimar sinan lisesine girdi onun adına okadar mutluyum ki anlatamam resmen mutluluktan ağladım sonu benim gibi olmayacak... Benim gittiğim o berbat liseye yolladık çok kızdım çok öfkelendim annem param yok uzak bir yere yazamam dedi yapma etme o çocuk orda kaybolur gider bana mı benzesin istiyorsun diye günlerce kavga ettim.. Angel benden daha duygusal bir çocuk her şeyi kafasına takar daha 15 yaşında saçlarında bir ton beyaz var düşünün ,bebeyim çok küçük yaşta çok şey yaşadı.. Angellın güzel sanatlar yetenekleri çoktur tiyatro ,resim ,fotoğrafçılık  vs.. ben onun hep güzel sanatlar lisesinde okumasını istiyordum benimde yeteneklerim vardı ama çok fazla eğitim almam gerekiyordu ama malesef öle bir döneme denk  gelmiştim  ailemin hızla çöküşünün yıllarıydı doğal olarak özel liseye gidemedim o boktan liseye gittim hayata hatta alayına isyan modundaydım J hayatım karardı o liseyle beraber; çalışıyordum çok da sosyal bir çocuktum ama olmadı o okulda okumaktansa okumam dedim ve braktımm şimdi k. Yırtıyorum okumak için kimseden geri diğilim hatta çok daha ilerdeyim özel eğitimler dersler derken hayatda erken atıldım çok küçük yaşta çalışmaya başladım 21 yaşındayımm şimdidenn 4 senelik iş hayatında profösyönel deneğimim oldu he işimden memnunum arada dellensemde burada büyüdüm resmen ve adı sanı olan bir holding belkide benim için buydu hayırlı olan ama Angellin böle bir hayat sürmesini istemiyordum;
çocukluktan beri çok başarılı bir çocuk fedakar,dusgusal,hırslı,çalışkan vs. Hatırlıyorum daha 3.sınıfa giderken okulda okul başkanı seçilmişti Vandan bir kardeş okul buldu deli gibi bağış yapıldı çocuklarla kendi okulunun çocuklarını mektuplarla olsun resimlerle olsun kaynaştırdı... Tema vakfından aldığı teşekkürün haddi hesabı yok ,okuluda otistik öğrencilerde var özel eğtim alıyorlar angell tenefüslerde arkadaşları gibi gidip gezmiyormuş eğlenmiyormuş gidip o çocukalarla ilgileniyormuş duyunca  şok oldum aynı okuldaydık ama ben bilmiyordum onun bu yaptığı fedakarlığı.Okuldan bu fedakarlığı için ödül bile almıştı J anlycağınız angel gibi bir çocuk böle boktan bir lisede kaybolurdu sınıf 57 kişi 30 kişi sınıf tekrarı yapıyor ,annemle günlerce konuşmadım o inanmadı bana sen haylazdın okulun ne suçu var dedi ama okul toplantısına gidince görmüş okulun kalitesiz olduğunu eve bir gelişi var sinirden köpürüyor nese bizde mimar sinandan bahsettik tamam dedi hemen görüşmeye gittiler angelli sınav yapmışlar hocalar çok beğenmiş kesinlikle bu kızı istiyoruz demişler ,annem abim okula hayran kalmış okadar çok mutlu şimdi iyi de burs aldı öğretmenler tiyatro bölümüne istemişler ama bizim cadı sinema ve tv seçmiş ikinci yıl değiştire bilir nede olsa... J Onun adına okadar çooook mutluyum ki anlatamam. Üniversitesi garanti ve hakettiği gibi bir eğitim alıcak onada bu yakışır zaten kardeşlerin en güzeli seninle gurur duyuyorum ve biliyorum harika bir santçı olucaksın...
*****Her zaman bugün ki gibi gül olurmu benim minikk meleğimmm... ******
Seni çok seven ablan....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder