14 Ekim 2010 Perşembe

Umutsuz ev kadınları gibiyim yaaa :(

Of altı üstü 2 günlük rapor aldım yatıp dinlenicem sözde evde hepimiz hastayız annem ben kardeşim off annem temizlik derdinde kardeşim kolej bense sevgilimle uğraşıyorum yaa ben bugünü böle planlamamıştım film mısır ve biraz romantzm istemiştim sadece ama neoldu evde bir gün geçirdim kafayı yedimm yanlız şu ev kadınları neden piskopata bağlıyor anladım anamm o ne programlar öle ya yok o onun kardeşiyle kaçmış öbürü yengesini kaçırmış birini birini götürmüş aslında onlar akrabaymış öggg geldi kapatım tv film taktım izledim***kasımda aşk başkadır ***  ondan sonrada *** Duvak *** ayy aşka geldim sevgilime sardım ya napim yaa sıkıntıdan

Bir türlü anlam veremiyorum kendime offf neden her şey bukadar karışık olmak zorunda bir sevgilim var ben günlerdir hastalıktan geberiyorumm herifin yaptığı  sadece msj atmak bukadar yaa ne bu anlamadım ben bunu istemiyorum kardeşim hastayım geberiyorum yanımda ol dimi kalk gel ne var altında araban var neymiş işleri çok yığunmuş kalben ve ruhen yanımdaymış siktir git gerzek yanımda olmadıktan sonra ruhuna sokymmm ben yaa hee yanımda olamıyorsan çiçek yolla çikolata yolla ne bilim bişeyler yap ben istanbulda sen başka bir dünyadamısın anlamdım sonra da bana kızıyorsunuz erkekleri kötülüyorum diyee.
Valla çok şey istemiyorum sadece ilgi yaa sevilmek sevmek seviyosun noluyo offf. Adama diyorum ki bak canım sana ihtiyacım var ama sen yanımda diğilsin telefondan asla yanımda olamssın ve ben bunu istemiyorum.Eğer yanımda olamicaksan bunu uzatma başlamadan bitsin ... cevaba bak :  ben senin herzaman yanındayım kalben ve ruhenn bhu sıralar işlerim çok yoğun( sanki millet vekili) kusura bakma bende istemezmiyım yanında olmak  bla bla bla ....

sinirim attı iyicene bende döşedimm ; ozaman o çooook önemli işlerinden vakit bulursan biraz benle ilgilen ama sakın msj atma sıkıldım tammı liseliaşıklar gibi 7/24 msjlaşmaktan kalben ve ruhen yanımdaolman yetmiyor malesef ben hastayken yanımda diğilsin ve bana okadar değer veriyorsun ki o msjımdan sonra aramaya bile tenezül etmiyorsun sağol bana nekadar değer verdiğini anlyabiliyorum...

ayy ben bukadar sinirliiyim bana mırcmırc msjlar yollayıp duruyoorrr hayatımm aşkımm böcüğümm kardeşimm sinirliyim iyicene sinirlerimin içine ettinn bi s... git yaaa offf dedim bu saaten sonra arir şey olmamış giama da msj da atma ne yapsa beğenirisnizz hiç birşey olmamış gibi faceden msj yazıyo hayatım nbr_? yuhh yaa yuhh tamamm harbiden düşünüyorum arada lezbiyen falanmı olsam ne bu erkekleri anlıyamıyorum birde bizi karmaşık ve anlamsız bulursunuz yaa asıl siz dahah karmaşıksınızz



Okadar siniri bir yerden çıkartmak lazım dimi sabahtan beri temizlik yapıyorum temizlik bitti yemek yaptımm oda bittii bütün gücüm tükenene kadar kek yaptım hemde makine olmadan çırptımm kas yaptım sanki ehehehe :) nesee çayım demlensin bir kek keyfi yapıcamm...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder