8 Ekim 2010 Cuma

Yağmur ve Depreşen Eski aşkımm :(

Uzun zaman oldu diyebilirim içimden yazmak gelmiyordu taki  yağmur yağana kadar içim rahatladı resmen yağmur yağınca ben en çok yağmuru severim yağmurda yürümeyi helede yanımda sevgilim varsa onunla elele yağmurda gezmek dolaşmak sırıl sıklam olmak farklı bir tad...(ahh ahh Lisede bir aşkım vardı biber nasılda özledim onu onunla yağmurda sırılsıklam olana kadar yürüdük birbirimize sarılır ağlardık ayrılmıyalım ne olur Çokkk aşıktık çok neden ayrıldık hala bilmiyorum nese) Dışarda yağmur kalbimde keder oturdu sanki iş yerindeyim camdan yağmuru seyrediyorum  camda buğu oldu çocukken çok severdim  cama bişeyler yazmayı :) belki biri görür diye yazıp dururdum :) bugün sonunda biri gördü ehehehe müdürüm napıyosun  diyo bende sıcak çikolatamla yağmuru izliyorum dedim yüzsüz yüzsüzz:) onada yaptım karşılıklı izledik  sonra aktara gittim  kış çayı yaptırdım içinde yok yok  ısrarla tavsiye ediyorum arkadaşlar

***Marianın kış Çayı***

* ıhlamur (olmassa olmaz )
*Yasemin
*tarçın (muhteşem bir koku ve tad veriyor)
*karanfil
*yeşil çay
*kuşburnu
*gül
*ada çayı
*ekinezya ( olsada olur olmasada ama kış için en idaal bitki çayıdır)
*Zencefil


 Oh miss Şifa olsun hepinize arkadaşlar... Affiyet bal şeker olsun hee unutmadan  şeker koymayın bunun yerine de bir kaşık süzme bal koyun ohh tam olduu affiyet olsunn :)

Bu aralar bir sevgilide yaptım aslında nasıl oldu anlamadım ama güzel oldu benimle okadar ilgileniyorki bana bir şey olacak diye ödü kopuyor çok ilginç galiba şeytanın bacağını kırdım apaçi falanda diğil :)
Bakalım hayırlısı hee unutmadan, Çocukken aşık olduğum biri vardı biber diye biri ay biz böle senede bir görüşürdük ayrıldıktan sonra sevgililer günde sevgililerimizi ektik baş başa muhteşem bir gün geçirdik falan geçen rüyyamda gördüm ama aramadım sarmıyım dedim sabahına beni aradı rüyyamda seni gördüm nasılsın diye böleyiz biz kalbimiz hep bir ama birlikte yapamıyorz bir içim gitti özlemişim hiç kapatmak istemedim telefonu zaten  bütün gün aradım konuştuk durduk çok dertliydi görüşmeyeli çok şey yaşamış bu hafta buluşucaz eski günleri yaadedicezz J özlemm de gidermiş oluzz bölece.Öle karman çorman geçiyo günlerim eskiler yeniler  hadi hayırlısı



Adamın biri  /( şirkette terfih aldım :) çook mutluyum sen çok haklıydınn teşekkürler :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder