13 Ekim 2010 Çarşamba

Yearappbimmm Sana Geliyroumm

Ayyy ölüyorum galibaa hastalıktan var ya bittim resmen
Tuvaletkağıtlarıyla
koleksyon yapıcam her türlüsünü denedim yinede munum tahriş oldu şaikanın tavsiyesinide denedim ama bir işe yaramadı off. Doktora gittim ilaçlarımı içiyorum ama her geçen gün daha kötü oluyorum anlamadım aslında bu laçların beni ileştirmesi gerekmiyormu yaa off  ölece kalcam buralarda ve ben bu halle iş yerindeyin ne iş aşkıymış anlamdım manyakmıyım neyim ne işim var burda bakalım izin isticem vercekmi :(

4 yorum:

  1. İnsan evladiysa verir:-)Geçmiş olsun.Bu arada, çalıştığın yerde müdür olunca haber ver de kutlayalım.

    YanıtlaSil
  2. Tamam teşekküredrim ama bu terfi işinide kutlayabilirizz :)

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkürederim mia Wallace :) ama geçmek bilmiyor ya 2 hafta olucak nerdeyse:(

    YanıtlaSil