23 Kasım 2010 Salı

Bu nasıl bir rüyyaydı böle anlamadım ki

Bu nasıl bir rüyyaydı böle anlamadım kiJ

Rüyyamda Serüvenciyi  kafama takmışım, (2gün önce serüvencinin rüyyalarıyla ilgili blogunu okumuştum onun mu etkisinde kaldım ne)

Rüyya aynen şöle;

Ben uzun zamandır serüvenciyi takip ediyorum öle böle facebookdan onu buluyorum  aslında bulamıyorum nese bir köydeyim böle ormanın içinde bir marangoz arıyorum çok meşhurmuş
buluyorum sora sora;
 Kapıda yaşlı ama çok tatlı bir amca var şöle 1,70 boylarında saçları grili beyazlı böle tonton çok tatlı bir amcaydı marangozmuş böle bana çay falan ikram etti bende oraya odama dolap yaptırmak için gitmişim bu amca herşeyi elleriyle yapıyormuş. Nese serüvencide torunumuymuş ne çaktırmadanda serüvenciyi soruyorum işte tekbaşınamı yapıyosun bilmem ne diye dayıya bir ton soru soruyorum 2 torunu varmış biri serüvenci diğerice daha genç bir çocuk işte beni tanıştırdı bunlarla amca İşte bütün işleri üçü yapıyormuş çok da iyi kazanıyormuş falan filan
Uyandım suratımda böle aptal bir ifade ne olduğunu çözmeye çalışıyorum J


Valla Canım serüvenci nasıl bir rüyyaydı bu böle anlamadım  gittii :)

6 yorum:

  1. Orman iyidir,marangozda..yaşamında olumlu gelişmelerin habercisi,yaşamına çeki düzen verme isteğini yansıtıyor güzel işte pozitif düşün...:))

    YanıtlaSil
  2. :) Sağol kuzum valla dediğin gibi hayatıma çeki düzen vermek istiyorum artık hayırlısı kafamda bişeyler baklım nasıl olucak :)

    YanıtlaSil
  3. Dedem çok iyi bir marangozdu ve onun iki erkek torunu; abim ve ben, ikimizde yakın meslekleri seçtik aslına bakarsan. Abim mobilyacı, bende İç Mimarım. Rüyaların gerçeği yansıtma payı nedir bilmiyorum ama biz ailenin bu işi yapan üç üyesiyiz gerçekten de. Ayrıca dedemin resmini göndersem ancak bu kadar tarif edebilirdin canım mariam:)) Bu arada dolap gerçekten lazımsa yardımcı olabilirim :)))))

    YanıtlaSil
  4. :) serüvenci şuan şok oldum nasıl yaa diyorum yani ne seni nede dedi bilirm ben.
    Vay bee erdimmi ne :D
    Valla bi değişiklik yapmak istiyroum ama benim sağım solum belli olmaz öle bişey olursa ilk sana gelirim :)
    Dedecinin ellerindende öpüyorum:)Çok tatlıydı rüyyamda :)

    YanıtlaSil
  5. Valla okurken bende şok oldum inan. Büyük ihtimalle eriyorsun evet :)) Sağdan soldan farketmez, ne zaman gelmek istersen ben buradayım, beklerim. Bu arada dedemi kaybedeli 7 yıl oldu. Yaşasaydı, yorumunu iletirdim kendisine mutlaka.Değişiklik iyidir, arada bi silkelenmek lazım :))

    YanıtlaSil
  6. Allah rahmeteylesin... Valla serüvenci senin kadar şaşıramam heralde nediyim :)

    YanıtlaSil