8 Kasım 2010 Pazartesi

GEÇTİĞİMİZ BİR KAÇ GÜN BÖLE GEÇTİ...

Geçenlerde herocumun doğumgünüydü demiştim ya pastamız bu çok eğlenceliydi içtik miçtik herocukk şok oldu çok mutlu oldu hiç böle bişey beklemiyormuşş :D beklemez tabi herkes üçkağt yaptı anlamdı hediyeme bayıldıı J

Ohh alemlerin kraliçesi döndü diyorum, Bedenim genç olsada ruhum yaşlı ondan kraliçe dedim.

Bu hafta sonum acayip yoğundu yav Cuma iş çıkışı ananeme gittim bir trafik aman allahım o neydi 2 saate taksimdeydim birde ordan yenibosnaya gidene kadar anam bellendi. Halimi tarif ediyorum siyah şapka pançom minim ve ben elimdede hayvan gibi bir çiçek off otabüste sürünüyorum paramada kıyıp taksiye binmedimde açıkçası ama napimm ya taksiye vericeğime gider içer bişeyler alırdım haksızmıyım. Ananemide aradım napıyosun falan bana diyo yemeğe gel ay yok ne gelcem dedim üzüldü kadın :D:Delimde çiçeklerle gittim sevindirik oldu kadın J sarıldım öptüm bir güzelde yemek yedim ohh neler yapmıştıı midem bayram etti J ordan beylikdüzüne geçtim dayımlara yattım sabah kalktım dayım beni yüyaba bıraktı gittim salak salak geziyorum resim sergisine gittim önce resimleri inceliyorum sanatsal bakışlar atıyorum falan kendimce yorumluyorum falan adamın biri yaklaştı size ne ifade ediyor dedi resim şöle çıplak bir kadın göğüsleri yukarda falan tuhaf  bir resim sex ve yanlızlığı çağrıştırdı dedim hımmm yaptı ne be aa kendimce yorumladım ne var bunda J heralde pat diye SEX dedim diye dumur olduJ
Okuyanus yayın evinin oraya gittim Kimi gördüm Arası (pi güveysinden halicenin yazarı) ayy bıyıklı koca gözlüklü gayet sade bir türk evladı ama o bıyıklara rağmen genede tatlıydı yahuu. Kahve içmeye çağrıcaktım J ama olmadı cem yılmaz izlhamı yüzünden oraya giripte çağramadım J sonra dıolandım dolandım gene kendimi orda bulda birde ne göriyim pucca gelmiş ay tombul ama çok tatlı bir kadındı konuşamadım cem yüzünden yine ama kendi hallerinde tiplerdi puccanın kendince bir çekimi vardı erkekler etrafında bir şekilde ama o farkında diğildi sanki...
Akşama doğru askerden gelen arkideşim erkanla buluştuk kahve çay may sohbet takıldık.ordanda  ben ananeme gitiim orda takıldık dayumlar falan geldi eğlenceliydi ablam falan güzeldi özlemişim hepsini J

O yy anam çok sıkıldım bu aralar dozutuum valla billa geceleri eve girmez oldum 3-4 dönyorum sabaha karşı.Maddi özgürlüğümü elime aldım ya anamı takmıyorum bile birde toplu bir kız olsam anam eve gelmesem sesini çıkartmiycak. ama pisim işte nese geleliö gecelere ovv süper geçiyo herocum serocum ve çüktuğ süper bir gece geçirdim. Annanemlerden geldi aldı serocum beni saat 22.00 ulan nasıl çıkcam diye düşünürken ablam kurtardı kuzeni doğkan geldi almaya onu dedi bende çıktım serocumun boynuna atlayasım geldi nedendir bilmem J gittik bostancıya herocumu ve çüktuğcumuzuda aldık  gidiyoruz ayy nereye gidiceğimizi bulamadık çektik arabada otruyoruz nese sonunda bulduk biyer gittik otrduk tabu mabu derken saat2 olmuş tam çıkıyorduk ki kapının önünde polisler ayy gidene kadar yürüdük sero geçenlerde allkollü araba kullanırken ehliyeti kaptrmışta nese yürürken kızılkayayalara gittik yedik çıktık polislerde gitmiş heroyla çüktuğyu bıraktık beni de bıraktı sero ordan gitti eve giridim sesiz sessiz anam uyanmadı :D Salona giitim film koydum 3de girdim 6mıydı neydi yattım J Anneler ve kızları adlı filmi izledim süperdi J izleyin .

öle yoğun eğlenceli yorucu ama güzel bir hafta sonuydu...



1 yorum: