9 Kasım 2010 Salı

Helall lan bana :)




Aslında mesaiye kalmayı planladığımda sonumun böle olucağını düşünmüştüm :)

Ama umduğum gibi olmadı aksine bütün işlerimi bitiridim nerdeyse ve 3.yıllık pilik solu solaplarımı boşalttım temizledim  herşeyi düzene soktum. 2 yıllık klasmanın yarısı çöpte diğer yarısıda dosyalanmayı bekliyor :)
Çöpe attım derken binlerce kağırt yığını bi çingene buldum gizlice ofise soktum bütün kağıtları verdim ehehehe önmeli olanlarıda ayırdım yarın klasman yapıcam ne var yaaee kızmayın yaptığım şeyden dolayı lazım bir evak yoktu hee eğer lazım olursa yeniden basım alabiliyoruz olmadı şirketlerde recaaa ederim yada derimki
Bi bis kirem varsemmm verirmisin :) bakalım işe yaricekmi :) Reklamlarda yarıyo ama yeaaa
Anlicağınız işler bittii sayılır işte afferin bana pırıl pırıl oldu

( BU ARADA KİMSE HATIRLAMADI AMA 8 KASIM ŞİRKETTE 3. YILIMI DOLDURDUM YAA KIRGINIM ONLARA HIHHH  )
YARIN BURUNLARINDAN GETİRİRİMM :) NEDE OLSA hehehee
Oyy canım çıktı omuzlarım ağrıyo hee unutmadan dolabı kırdım lann nedicem amann kafama düştü derim eheheh valla ya yarın bakalım nölcek nese şöför gelmiş oda okuzun teki yha şu şirkete neden yakışıklı sexyyy bir şöför almıyolar böle 40 yaşında göbekli yarı kel tipleri alıyolar anlamıyorum


Evimm evimm güzel evimmmm  Özledim lenn senii geliyorummmm


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder