13 Kasım 2010 Cumartesi

İÇİMDE SANA BESLEDİĞİM TEK ŞEY NEFRET!!!

( Yapa yalnızım ne sevgilim var ne iş iyi gidiyoo lan noluyoo herşey bir den bire tepe taklak oldu yaa) cansıkıntrısından facebookta eski sevgilime bakıyım dedim;

Şuan harbi böle bok gibi bir durumdayım ya eski sevgilimin facebook’na bakıyim dedim benden sonra bi  yosmayla birlikteydi aq hala birlikteler şok! ve profil resimleri aynı sarmaş dolaş bir resim neden dir bilmiyorum ama köpürmüş durumdayım nasıl ya onda olupta bende olmayan nedir abi ve ben o pezevengee 9 ayımı verdim tamam 9 ayımı verdim harbiden vermedim sebebi bumudur?  Sırf vermedim diyemi olum okadar adamla çıktım hiç birine vermedimki sana veriyim ve ben o anın muhteşem olmasını istiyorum yani hissedemedim o sen diğildin ama ben seni harbiden sevdim ulan kardeşim ve annem de sevdi seni babamın aynısıydın belkide ondan biz birlikteyken batmış durumdaydın hep yanındaydım belki sana maddi destek olmuyordum ama (zaten kesinlikle almazdın) Her akşam yatmadan önce senin için onca dualar etimm kaç yüzmilyon borcun vardı bitsin rahatla diyee kendi hayrımamı dua ettim ibnee( eminim şuan o bok çukurundan çıkmanın bir nebzede olsa sebebi benim dualarım)  sana burdan sayarım içimi dökerim ama öle bir kuyruk acım varki napim elimden başka birşey gelmez .
Mutlu ol olma demiyroum ama sende benim hissetiklerimi hisset o kuyruk acısı içine otursun istiyorum ozaman tatmin olucam.
Bu İsmi lazım diğil pezevenkle yazlıktan arkadaşız senelerdir tanışıyoruz ama ibne ben büyüyüp serpilince beni farketti bende hoşlanıyordum ama ne yani arkadaşlarım adama abi diyo lan nasıl yazarım derken adaM bana yazmaya başladı arkadaşlardan gizli gizli buluşmalar msjlaşmalar görmeniz lazım 15 kişilik bir grubun içindeyiz birbirimize msj atarak konusuyoruz komik ama güzeldi ben ciddi bir ilişki istiyorudm bu da öle gibi gözüküyordu ( o sikinin derdine düşmüş meğersem beni becerip kenara atmak istiyormuş vermeyince asabi oldu godoşş) nese hafata içi ikimizde çalısıyoruz bu akşam beni alıyo bebek sahilinde bişeyler içiyoruz arabada yağmuru izliyoruz falan filan çok güzel geçiyo ben buna aylarca güvenemedim ondan öpmedim bile buda başka birimi var durumlarına girdi baktım olmuyo öptüm Ama bozulduğumun farkına vardı kapattı bir dahada öle üstelemedi.Bende daha öle soğuk davranmadım daha sıcak ve samimi davranmaya başladım. Busefer  o soğuk gibiydi buna bir anlam veremiyordum dedim çıkar yakında kokusu...
 Bir hafta sonu beni aldı yazlığa gidiyoruz beni o görtürüyo saatlerce trafikte kaldık falan nese arabayı öle bir yere çektiki hastrrr dedim harbi boku yedim L yaa gidelim diyip duruyorum bu sadece sarılıyım diyo ok dedim bende sarıldım ölece kaldık 15dk falan neseben huysuzlandıkça sinir olmaya başladı birden bastı gaza gidiyoruz. Geldik yazlığın oraya beni öle bir yerde attı ki anlatamam kaldım mal gibi sonkez öpiyim dedi ve s*** ettii beni anlamdım. Malladım kaldım öle sadece elimde valiz ve bana kalan göz yaşları...arkasından baka kaldım.Oysa etrafı dumana bulayıp bastı gitti.
( O hafta doğum günüydü bende onun için neler düşünmüştüm. İstediği bir BMW vardı bunun gerçeğini alamam ama kıçımı yırta yrta BMW ye yalvara yalvara arkadaşım buldu sağolsun oyuncağını  aldım. pilakasınıda GS yaptlar ayy süper bir hediye olcaktı diye düşünmüştüm. )  ertesi gün doğum günüydü ve birlikte olduğumuzu açıklamak istiyordum artık 9. Aya giriyorduk artık. Tabi bu düşünceler  Beni o yokuşun başında bırakmadan önceydi.
Ona bir s** alıınmazmışş parama yazık oldu. Nese ağlıya zırlıya yürüyorum eve doğru sildim göz yaşlarımı arkadaşımı aradım nerdesiniz 5 dkya evde olurum  15 dk sonra beni al dedim. Noldu dedi kısaca böle böle dedim  tamam geliyorum dedi. Gittim eve kimseye merhaba demedim üstüme minnacık bir elbise gitdim altınada en büyük topuklu ayakkabılarımı ful makyaj ful süs
.Arkadaşım aradı  2dk ordayım çık  dedi.Çıktım  benim  pezeng orda ve bütün yazlık ekibi buna hosgeldin diyo .Görmezlikten gelmedim herkese kibarca başımı öne eğerek selam verdim.Kimse beni okadar şık görmemiştir. Ölece baka kaldılar  Birden deli gibi bir ses geldi hayvan gibi gelen araba sesine yöneldi bunların başalrı bende bakıyorum öle bende kaldım  gülümsedim.



 ( Benim pezonun istedği BMW) herkez azı açık bakıyo arabanın kapısı bir açıldı benim yavrumm arkadaşım indi kurtarıcı prensim tabi ben bunu görünce sırıtmaya başaldım. hastrr hedim azımı kapattım geldi her kesin önünde belime sarıldı öptü sarıldı öptü  kapımı açtı ve arabaya bindim kapattı herkes azı açık bakıyoo bastı gidiyoruz tam siteyi geçtik ki ben nasıl ağlıyorum öle böle değil. Dedim senin eve gidelim üstümü değiştriyım tamam dedi gittik bundan birşeyler giyidim götür beni burdan dedim salya sümük ağlıyorum 2mizde telleri kapattık evde braktık kimsenn siklediğii yok bu sevgilisini aradı dedi böle böle kız sıçtı azına buda demzmi o benim en yakın arkadaşım yürü yoluna ... Üzüldüm ama herşeye rağmen birinin beni bu şeklde sahiplenmesi çok iyi gelmişti...
Bu arada bu araba
Gitik salaş bir meyhaneye sade bir masa ve rakılar geldi içtikçe ağlıyorum ağladıkça öfken daha büyüyor kiynim tavan yapıyor. Yavrum sadece dinliyor. Sabaha kadar içtik ben okdar sinir ve öfke kusuyorum ki sarhoş oldum ama öfkemden sarhoş oldum o dolan boşalan kadehlerden değil ben bunu haketmemiştim. Beni ölece bir kenara atamazdı ve ben intikamımı aldım rahattım canım dostum sayesinde orda onların önünde dudaklarıma yapışmasaydı beni öle kollamasaydı. O beni göt ettiğini sanıyordu ama yanıldı ben başardım ve ben kazandım ama hiç bir zaman unutmcam o yolun ortasında ölece kaldığımı ve oda asla unutmycak benim o arabaya bindiğimi ve gözlerinin önünde onu hiç öpmediğim gibi bir başkasını öptüğümü...

Sen beni o yokuşun başında s** gibi bırakıp gittiğinde bitmiştin zaten. Şuan sana karşı içimde hiç bir şey yokkkk sadece kin var Aşkın bittiği yerde nefret başlar. Buda sadece öle bir şey. Beni orda bırakırken nasıl bir şey düşündüğünü bilmiyorum ama eve gidip salya sümük ağlycağımı sandın dimi ama çok yanıldın beni tanımamıştın daha gülerek ve zevkle karşında sana pislik gibi bakarken başkasıyla öpüşmenin verdiği haz süperdi. Ve bir okadarda parçalayıcıydı o an kalbim param parçaydı beynimde ise havyfişekler patlıyordu kalbimi o gün çöpe attım senin yüzünden.

Beni deli eden sadece senin mutlu olmam ben burda yapa yalnızken sen mutlusun kollarında sevgilin var. Allahından bull nediyim ve benim hissetiklerimi hisset ve o gün beynine beni o yokuşun başında s** gibi bırakışın gelsin aklına ...



7 yorum:

  1. Bu kadar düşünme hem burada önemli olan Kurtarıcı Prensin bence

    YanıtlaSil
  2. :) o prens dünyanın en tatlı prensi; Hep mutlu olsunn ooo :)

    YanıtlaSil
  3. Senin tüm bunları yazman seni biraz rahatlatmıştır umarım..ama üzülmene dayanamıyorum..:))Tüm bunlara dışarıdan bakmayı dene ..:))
    İyi bayramlar..:))

    YanıtlaSil
  4. crazywomenrosemary : Evett gerçekten rahatladım bu güzel düşüncelerin için çokk teşekküredrimm :) sananda iyi bayramlar ömrün boyunca unutamycağınkadar güzel bir bayram olsun bu bayram...

    YanıtlaSil
  5. kızım ne yazmışsın ya.bir solukta okudum desem yeridir.geçmişe mazi derler ya sende mazi de.siktir et.düşünme artık.beyaz atıyla gelecek prens falan bekleme.arama boşuna.sadece hayatını yaşa.zaten geleceği varsa birgün elbet gelir.sadece bekleyerek vakit kaybetme.iyi bayramlar.buralardayım ben.

    YanıtlaSil
  6. Siktir ettim be adamımm, sadece geçmişten bir kaereye benziyen birşeyler görürsün ya aklına gelir buda onun gibi birşeydi içimi dökmessem rahatlamycaktımm buralarda olduğuna sevindim...

    İyi bayramlar...

    YanıtlaSil