9 Kasım 2010 Salı

İşlerden bıktım...

Okadar yorgunum ki ama yorgun olduğum kadar da işlerim çok mesaiye kalmak zorundayım şuan bu yazıyı nefes almak için yazıyorum. Tamam kabul benim tembelliğimden dolayı böle oldu  2009'da kalma klasman var yahuu ulan 2011 giricez 1.5 ay sonra ben ne bok yicem bilmiyroum ama heralde 1 - 2 hafta mesaiye kalsam biter bunlar tamam haklısınız okadar yatarsam olucağı bu ama bu amelleliği yapmaktan nefret ediyorum yaaa anlatamıyorum da her gün biraz biraz yap biter diyolar lan bok okadar işin arasında gün içinde nasıl yapıyım nefesmi aldırıyosunuz bide utanmadan gün içinde yap diyolar sigara içmesem dışarı bile çıkamiycam sigara içiyorumda arada aşağıya inip nefes alıyorum çok sıkıldım yeaaa

Nese işimin başına döniyim çok çalışmam lazım çooookk

2 yorum:

  1. akşam akşam güldürün çok iyi geldi caps harika
    çalışmadığımdan hiç derdini anlamıyorum

    YanıtlaSil
  2. :) Ay boşver yan gel yat...

    İşler bitti sayılır valla kendime şaşurdum okadar ne bulduysam çöpe attım :D Sonra da klasmalrı temizledim çok acıcıkk işim kaldı oda bu hafat biterr ellerimee sağlıkk isteyince her haltı yapabiliyomuşumm :))

    YanıtlaSil