2 Kasım 2010 Salı

kASIM'DA AŞK BAŞKADIR.





 Merhabalar bloğumun tatlı insanları 2 haftadan fazladır yazmıyorum kusura bakmayın ama ne yazasım vardı nede bi şeyler yapasım. O iki haftada neler oldu neler her günüm acayıp macera eğlence fuldü anlcağınız. Dün hayvan gibi zamlı maaşımı aldım bir güzel yedim arkadaşlarıma hediyeler kardeşime telefon ohh kendimi bir bok almamışım da farkettim bugün gidip kuaföre kendimi yeniliycem :) kendimede öle bir hediye almış olucam kuaförden sınırsız paket :D:D nese bugün çok sevdiğim bir arkadaşımın doğumgünü ona süpriz doğumgünü hazırladık haberi yokk süper olucak bir giyindim öle böle diğil nede olsa eski aşklarımda orda olucak ohh çatlasınlar ve bu geceye damga vurucağıma eminim okadar güzel oldum dar siyah bir elbise deri uzun çizme çok sexy bu koca götle bile sexyy olunabiliyormuş ehehehe :) yok ama acilen kilo vermem lazım bu elbisenin içine korse giymeden giremedim allahtan korse varda benim gibi camışlarda şık olabiliyo :D

Gelelim buı aydan beklentilerime ayy aşık olmak istiyorum dün kasımda aşk başkadır filmini izledim süperdi( 10dan fazla izlemişimdir) Ben bir aşk kadınıyım aşksız yapmıyrum ayol aşk istiyorum ama istemekle olmuyo işte nediyim sadece şunu biliyorum hiç ummadığım bir anda gelicek onun için sankş her an beni bulacakmış gibi hazır ve nazır bekliyor olacağım taki o beni bulana kadar....

Ofisteyim şuan imlalara dikkat etmiyorum demeyin bu ne diye kusura bakmayın canlarım biliyorum imla hatalarının fazla olduğunu ama genelde ofiste yazıyorum 5dk yazdığımdan kontrol edip düzeltemiyorum idare edin. Hakancımın doğumgününe geleliim süper olcak caddede yapıcaz hiç birşeyden haberi yok dün gece ilk ben kutladım hiç beklemiyormuş ahaha içimden dedim akşam heralde şok olcak pastanın üstünede GÖNÜL İSTERDİKİ DANSÖZ ÇIKSIN yazdırdım :) playboylu zippo aldım birde pembe tavşan hahaah çocukda öle çapkın falan diğildir he aşk adamı ama olsun açılsın artık :) nese canlarım bu günlük bukadar  fazla ara vermeden yazıcam :)

2 yorum: