26 Kasım 2010 Cuma

Mıçtık derken Yaşadık..

Şokkkk Şokkk Haberr !!!Galiba mıçtık derken Şirketetn şöle bir haber geldi akşam önemli bir toplantı var kimse akşam çıkmıyor nasıll yaa derken Happy Hour  ve toplantı var dediler bu demek oluyoki azınıza mıctık lan sıçtınız olum aralık ayında burda yatıp kalkçaksınız bırde erken Happy Hour  yapınca allahhh dedım yani ama öğrendimkine benden hiç birşey kaçmazzz firma yer değiştriyo :D:D
Laalalalalaal llaaaaaaa :) diye göbek atıyorum evime yakın oluyoo ve servis konuyo ohh yaa dedımm akşam gönlümce içer bokunuda çıkartır şampanyalarıda patlattırırım :D



Bu arada şirketinn Ceo 'suna hastayımm bugun haberim yoktu berbat bır halde geldim ofise bilseydim adamj gıbı giynirdim yaaaa :( nese kuaföre gidip saı başı yaptırırımda bi halta benzerimm :)
ayy aynı böle heriff gelde hasta olmaa :)

2 yorum: