14 Kasım 2010 Pazar

Mimlendim =) Aslında garip sayılmam yada siz karar verin tuhafmıyım ne :)

Bu mim olayına bayıldım ya :) Blogger'da yeni sayılırım, yeni yeni alışıyorum ama bu mim olayı eylenceli ve kafa dağıtıyo ya sevindirik oldum yani :)
Gelelimm beni mimleyen o şirin yazar Usturupsuzyazar :)  Teşekküredrim canımm mim için:)
Konu : Garip alışkanlıklarımız ve yapamadıklarımız her hangibi bir sınırlama yok neysen onu yaz yani :) başlıyorum
  • Tuhaf tuhaf 1000 baharat katmadan yemek yapamam, kendimce yemekler ve soslar üretirim..
  • Cipissii sossuzz asla yiyemem
  • Sigara kullanmayan sevgilim yada hoşlandığım heriflerin yanında acayip kasılırım içemem ve bir süre sonra ne dediğimi bilmemm
  • Kimseyi tanımadığım bir ortama girdiğimde kesinlikle kasılmam ve susmam :)
  • Susmayı bilmem çok canım sıkkın olucak kii susuyim yoksa susmam her konu hakkında söyliycek bir şeyşlerim vardır.
  • Kin tutamam (bence bu garip çünkü okadar kazık yedim yinede uslanmadım)
  • Tanımadığım insanlara Günaydın, iyi akşamlar veyaa gülümserim...
  • Evde yalnızken Şarap, patlamış mısır ve bir ton film izlemeye bayılırım
  • Çok tuhaf fantazilerim vardır:) hiç birini gerçekleştiremedim ama var işte
  • İç çamaşırlarına bayılırım her renk ve giymesemde her türlüsünü gördümmü alırım( annem onları çeyizime koymamı sölesede pijamamın altına giyer yatarım :)
  • 2. el kitap eşya yani eski olan herşeye bayılırım onları kimlerin kullandığını merak edr kendimce onlar hakkında fikirler yürütürüm.

  • Yatak sıcaksa yatamam kesinlikle
  • Yastığın bir yününe başımı koyup yatarım eğer ısndıysa çevirir soğuk kısmıyla yatrım
  • Uyuyamadığım zaman kitap okurum , sıkılırsam TV açar karşısında sızarım
  •  Yatağıma her normal insan gibi girer yatarım ama sabah kalktığımda yorgan bir yerde nevresimler bir yerde olur. Hatta bazen pijamalarım bile üstümde olmas artık napıyorsam :)
  • Deli gibi yatarım hatta bir gün uyandığımda bacağım öle bir yeres sıkışmışki kalktığımda yürüyemedim ve ayağım mosmordu :)
  • Hiç bir şeyden korkmam (Allahtan başka ) he şimşekten korkuyorumm harbiden şimşek çakınca uyuyamam yada biri belime sarılcak öle uyuycamm yoksa uyuyamam.
  • Çok fazla anacımm
  • Hayvanlara dayanamıyorum yada kalbi kırık erkeklere
  • Öpüşmeyi çooook seviyorum
  • Arkadaşlarımdan her hangibi birisi gecenin 3 de arasın kalkar giderim..nerde olursa olsun
  • Hıza bayılıyorum
  • Evden hiç çıkmadan DVD ,Mısır, kola ,sigara ,alkol olsun ölece yaşarım
  • Moralim bozuk olduğu zamnlarda kendimi dışarı atar sabaha kadar gezerim ve bulduğum herkesle flört edrim
  • Dans etmeyi bilmem ama yalnızken sonses müzik açar dans edrim :)
  • Aşık olunca sakarın önde gidini olurum
  • Bir ton platonik aşkım vardır kendi içimde yaşar tek bir hareketle bitirirmm :) bu aşkları
  • Hep istemişimdir ayağımı başıma kadar kaldırmayı ama hala beceremiyorum
  • Biri benim deli damarıma basarsa hiç tanımadığı bir maria görür karşısında.
  • Bulunduğum ortama anında ayak uydura biliyorum.
  • Yeni insanlarla tanışmaya bayılırım
  • İnsanların derdini dinlemeyi severim
  • Her sabah 10 şişe su alır beylerbeyinden köprüye kadar yürüdüğüm yoldaki köpüşler için su doldururum
  • İşe hep geç kalırım.. Ama randevularıma asla...
  • Yanlızlığı severim taki kendimle hesaplaşmaya başlyıncaya kadar...
İştee Benden bukadar...

Ve Mimlediğim canlarım...

Adamınbiri ( Bloguma ilk yorum yazan insann :) Seni  ve Londra maceralarına bayılıyorum)
8ex-en8 ( Tatlı ve sert bir şarap gibisin :)
Serüvenci( O benim bir numaralı yazarım bayılıyorum sana :) Hayattadşım Çok ortak yaşanmışlıklarımız var belkide bu yüzden =)
hayaterkegi : Sen çok başka bir şeysinn ya yazıların beni benden alıyoo :)

13 yorum:

  1. sen ne deli ne tatlı ne kıpır bir şeysin böyleee:)

    YanıtlaSil
  2. ah... ben de bu mimi yazacaktım ama... sende alıntı yaptığımı sanacaklar.
    yuh... bu kadar da benzemez ki :S

    YanıtlaSil
  3. Mia Wallace : Teşşeküredrimm sevindirik oldum yorumuna :)

    Hazel : Yazz be yavrumm nolcekk aaa ne güzel iştee benim gib böle deli mannak birilerinin olduğunu bilmek güzell:)

    YanıtlaSil
  4. Yastığın bir yününe başımı koyup yatarım eğer ısndıysa çevirir soğuk kısmıyla yatrım...

    En çok yaptığım şeylerden birisi de hepsini de yapıom ben la!Rica ederim ama:)

    YanıtlaSil
  5. :) Valla böle daha bir sevindirik oldum..Çok eğlenceli bir mimdi.. Üsturupsuz yazar :) Muhhaa

    YanıtlaSil
  6. Mimde anlattığın seni daha da sevdim..çok doğal bir yapın var,bana öyle geldi bilemiyorum..Şu köpüşlere su koymanda duyarlı ve sevecen olduğunu söylüyor..harikasın..:))

    YanıtlaSil
  7. :) ay canım benimm şimardım valla çok sağol her blogma böle güzel yorumlar yapıyosun yaa beni benden alıyosun ya teşekküredrim canım.

    YanıtlaSil
  8. İkinci el eşya satan yerlerin önünden geçerken, hep o eşyaların birlikte olduğu insanlar ve yaşamlarını hissetmek isterim..ilginç ama bunu duyumsamak isteği hep olmuştur.Nedenini çözebilmiş değilim..:))
    İyi bayramlar..:))

    YanıtlaSil
  9. Demek bloguna ilk yorum yazan benim.Büyük talihsizlik:-)Şaka tabiki.İyiki yazmışım.İçinden geldiği gibi özgürce yazmaya devam.Bu arada bu blog olayına ben hala yabancıyım büyük ihtimallede hep yabancı kalacağım ama beni az çok tanıdın bu durum karşısında diyebileceğim tek şey çokta s...

    YanıtlaSil
  10. Upss yeni gördüm, çoook pardın =)
    mim için tenks, kenara aldım, yazınca link atcam sana

    kendimi assolist gibi hissettim =Pp

    YanıtlaSil
  11. Hissest kuzum çünkii benim için ölesinnn :)

    YanıtlaSil
  12. mimi anca yazdım :) http://hayaterkegi.blogspot.com/2010/12/garibim-garipsin-garibiz-garibizm.html

    YanıtlaSil