22 Kasım 2010 Pazartesi

Nasıl bir tatildi böyle ya ; Hem okadar güzel olup hemde bukadarmı boktan olur.

Nasıl bir tatildi böyle ya ; Hem okadar güzel olup hemde bukadarmı boktan olur.

İlk gün oturdumm 2.gün anneannemlerdeyiz misafirler geldi sabstian gibi çalıştık bir sofra kalkıyo biri kuruluyo gelsin çaylar gitsin çaylar anamm canım çıktı akşma arkadaşlarım kaçırdı beni allahtanda nefes aldım bayram harçlıklarımızı aldım ya eheheh luna parka gittik çocukken hep öle yapardık ilk işimiz luna parka gitmrk olurdu gene yapalım dedik ordan Filme ordanda içmeye gittik güzeldi valla sonra bir arkadaşımın ablası nişanlanıyordu oraya gittim en güzel elbisemi ve en çokk sevdiğim devası topuklularımı giydim ayy kendimi okadar beğenmiştimki J Aslında siyah elbise içinde balinaya benziyordumya neyse.. Bu arada arkadaşım ilk ansa beni kaldırdı herkes bize bakıyo ablası sırıtıyoo J nasıl utanım herkesin gözü bizde allahım sana geliyorum diyip yerime kaçarcasına gittimJ kıp kırmızıyım ama dışarı sigara içmeye çıktık içeri elimden tutp soktu falan herkez bizi sevgili sanmış doğaldır  anlımdan falan öpüyoo allahımm Valla beğenende çok olmuş ehehe ... Dedim artık bi kısmet çıkar J
Nişan erken bitti 6gibi evdeydim annemler gitmiş dayımlara evde yalnız kaldım.  Ve olanlar oldu bildiğiniz bunalıma girdim anında çok kötüyüm dışarı çıksam yalnız napıcam hacı kaldım öle zulalarımı karıştırıyorum 2 şişe şarap buldum birini içtim iyi kafam ama ağlıyorum zırlıyorum son ses  müzik açık oynuyorum noldu bana anlamadım.. Telefon listeme bakıyorum kimi arıyım kimi çağrıyım hem içelim hem ağlıyıp zırlayabiliyim ama kimseyi bulamamdım bir ara giyindim micik siyah bi şaort  t-shrt falan deri çizmeler ful makyaz elimdede şarap şişem bitti biticek son yudumuda aldım çıktım dışarı kapıdan çıktım gözlerimden yaşlar öğlece akıyoo hava buz gibi üşümüyorum ama içim titriyo sanki bi tuhaf yani sitede yürüdüm gören manyak lan bu demiştir desin abi napim... dolandım dolandım sonra kendimi evin kapısında buldum gözlerimden yaşlar akarken kapımı açtım girdim içeri ağla ağla harab oldum neden ağladığımıda bilmiyorum.. Birde ertesi gün en yakın arkadaşlarımdan birinin nişanı var sıçtık ben baş nedimeyim gitmesem olmaz. Gözüme birini kestirsem alıcam eve sabaha kadar konuşasım  var. Nese salonda ağlıya ağlıya sızmışım sabah eddy uyandırdı beni hazırlandım çıktım.. Güzel bir nişan oldu bende güzeldim..Ne oynadım ya ayaklarımı vura vura o topulularla halayın başını ben çektim J ben bile bilmiyordum böle oynadığımı gazamı geldim ne eheheh sıradanlıklarla dolu bir haftaydı oyy özlemişim yazmayı kaç kere pc aldım elime yazdım sildim yazdım dildim yazamadım..
Şimdi ofisteyim ya yazasım geldiJ
 Güzel Bir Hafta Geçirin canımmm...




2 yorum:

  1. ben de lunaparka gitmek istiyorummm!

    YanıtlaSil
  2. Gidelim kuzum senlede gidelim bıkmak bilmem ben ordan:)

    YanıtlaSil