29 Kasım 2010 Pazartesi

Ortaya bi karışık ..

Yazmak istiyorum ama ne yazıcağımı bilmiyorum  ;
Böle bir atraksyon peşindeyim abi ama bulamıyorum napsam bilmiyorum.Ben ne istiyorum onu da  biliyorum., Peki ben ne biliyorum ?

Bu arada geçenlerde  tanıştığım bir arkadaş deli etti beni belkide gerçekleri yüzüme vurdu telefonda konuşuyorduk  çiçekci geçiyo alıyimmi sana dedi ayy al ya dedim hiç çiçek almadım biliyomusn dedim hadi canım yaptı valla ya bi kere eski sevgilime neler yaptımda bir sap gül almıştı :D okadar dedim senden dolayı olmasın dedi kaldım öle nasıl ya, anlamadım kabası falan dedi ben benim gibi duygulasal ve bir okadar hassas ben ya girdiğim bir ortamda oturmasını kalkmasını bilirim sultan edasında takılırım ama yeride geldimi bağdaş kurup otururumm . Olması gereken bu değilmi sinirlenince herkes küfüreder arkadaşım çocukluğumdan beri erkek gibiyimdir.ağaçlardan inmez sürekli bir yerleri yara bere içinde ama çok çocuğun çocukluk aşkıydım J ahh ahh küçükken yazlığın olsun okulun olsun fenomeniydim abii J nese çocuk öle bir dediki sanki dişi münübüsçüymüşüm gibi konuşuyo ya yok küfür ederim ama çok sinirlenmem lazım ama gidipte a..q... anannı bacını falan saymam bok.. salak ... gerizekalıı.. falan yani öle ana bacı saymam içimden kimsenin aklına gelmicek küfürler ederim  ama sesli sölemem .. Yok neymiş ilerde 28 yaşlarında falan erkek arkadaşım olmicakmış böle falan filan nasıl ya benim arkadaşlarımın %90 erkek neden bahsediyosun sen  dedim işte çok kız arkadaşımla görüşmüyorum falan diyo ya ne bu tavır anlamadım yani derdin ne çocuk sevgilim olmamasının sebebi beni istiyenleri ben istemiyorum J Gayette talibim var... Nese akşam akşam karnıma ağrılar girdi otrudum düşündüm nasıl abi ya dedim harbiden dışardan ölemi görünüyorum imkansızz yani benim aynadaki suretim altında münübüsçümü yatıyo yokk anacım olmaz öle şey diye saatlerce ayna karşısında kibar diğilmiyim ben diye düşündüm hatta ilk tanıştığımda insanlara nasıl davrandığımı görmeye çalışıyorum falan allahım böle kendi kendime tuhaf tuhaf hareketler falan nese tribe soktu gitti adam ya kendini ne zannediyorsa pis ego mannağı kendi egosunu tatmin etmek için kızlardan yediği kazıklarını bir nebze olsa acısını benden çıkarttı belli hıhhhhJ

Tontişimm kolunu kırmışş ayy çok üzüldüm ananecim kounu kırmış şimdi dedemle bizdeler..(nasıl olu diyorum dedem dans ederken bir savurdum gidiş o gidiş tutamadımm J ilahi dede ya ne tuhaf adamsın her şeyden bir espürü çıkartıyorsun he ) özlemiştim zaten ama evin hali duman arkadaşım öle böle diğil TV sadece Samanyolu tv çekiyo sanki kanal değişmiyo değişsede kısa S diye samanyolunun sadece haber vb. Şeyler yayınladığı kanal var anacım bildiğin piskolojimiz bozuluyo onları izliynce yaa rüyyama ak sakallı dedeler giriyo yancan yancan senn diyip duruyoo birde evde içemiyorum 2 tane hacı odamı karıştırıp duruyorlar nereye el atsalar şişe şişe alkol çıkıyo eve bir geliyorum ev ahalisi ağlıyo noldu lan birimi öldü yok benim odanda whisky bulmuşlar nevar ya uyku problemim var uyuyamıyorum bi bardak içip yatıyorum iyi geliyo dedim J Böle evin piskopatı benim deliyim falan onların gözünde çocukluğumdan beri aileyi geç sülallenin en haşarı en mannak çocuğu benim öle ki aile tarihinde orta son zamanlarında siyah renge bayılıyordum her çocuğun kimlik arayışı vardır ya ergenlik döneminde benimkide öle bir şeydi işte kulaklarım delik deşik burnum aynı delik  dudağımdada vardı.. Hee birde evimde kedim vardı ahaha satanist furyasının tavan yaptığı dönemler ev ahalisi benim satanist olduğumu düşünüyordu .. .

Ayy kızım galiba satanist oldu ühüü modda beni piskoloğamı götürmediler ay gittim anlat diyo ne anlatıyim lise 1 de bir çocuk var çook yakuşuklu bana bakmıyo ya napcam hacı dedim kadına güldü lan L ben ciddi ciddi kalbimi açtım dertleşiyorum falan ailenle problemin varmı diyo  yoo onlar bana takmış durumda ne yapsam yanlış anlaşılıyo eve kedi aldım yanlızlığımı gidersin diye satanist dediler.



Konuştum konuştum kadının suratında böle salak bir gülümseme ifadesi yerleşmiş ölece duruyo bana bakıyo dinliyo sanki ama bedeni burda ruhu diğil gibi anlamadım  birazda korktum acıkcası nediyim anlattım anlattım rahatladımmı hayır dediki neler seversin yazmayı hayvanları iyi işte bol bol yaz dedi bende onu dinledim bol bol yazıp huzura kavuştum. Odadan ben çıkarken annem girdi. Kapıda onu bekliyorum aha dedim yasini onu bunu anlatcak sıçtıkk olum dedimm :S  tırnaklarımı kemire kemire bekliyorum annem böle yarı mutlu yarı anlamsız bir ifadeyle odadan çıktı çözemedim arabaya bindik konuşmadı hiç taki eve yaklaşıncaya kadar. Sıkıldım sessizlikten eeee rahatladınmı beni götürünce diye bağırdım J asiyim uleynnn .


Annem kendine geldi satanist diğilmişsin dedi kahkayı bastım hadi canım oya ben o kadına ayinlerden falan bahsetmiştim hatta kullandığım uyuşturuculardan dedimm o anı hiç unutmuyorum J çok üstüme geldiler abi napim çocuksun hatta ergensin artık sivilceler çocuklar yeni okul yeni imaj yeni tarz ...
Lise ve orta okul yıllarında yazdığım günlükleri okudum geçenlerde okurken ne gerksiz şeylere dertlenmiş çoğu düşündüğüm şey aslında öle değilmiş hatta çok yanılmışım çok yıpratmışım kendimi  kimi satırları okurken kahkalarla güldü kimindede göz yaşlarımı tutamadım gerçektende  çocukluğumu ammada zorlaştırmışım be hacı...
Düşünüyorumda şuan insanlara  karşı bukadar sert olmamın sebebi çocukken çok üzülmüşüm gözpınarlarımın kurumuş olmasının sebebi çocukken çok  ağlamışım.. Aşktan yana şansım hiç dönmemiş ozamandan beri hala aşk yüzüme gülmedi arkadaşlarımın çoğu güzel kazıklar atmış izlerini bir ömür taşıycağım yaralar acmış..  Kimi zaman birileri deşiyor o yaraları kanamasına izin veriyorum artık gücüm yok çünkü bir de o günlüklerde okuduklarımda şunuda gördüm ne çok güçlüymüşüm ne çok yürekliymişim be o yıllardan bana kalan tatlı ve sert anılar...
Onları yaşadığım için pişmanmıyım hayır eğer yaşamasaydım şuan ben  olamazdım her iz bırakan şahıslara teşekkürler çünkü sayenizde aldığım her darbeyle yıkılmak yerine daha da çok güçlendim ve biliyorum kolay kolayda yıkılmam ben...
Tek eksik olan hayatımda  aşkımm ve biricğimm babamm sizde çok yakında benle olursunuz umarım...


ELBET BİTİCEK BU YANLIZLIK......................................................................








 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder