14 Kasım 2010 Pazar

Şarap ve kedere batmayı planlarken Asmalıda Zencilere girdik :)

Dün gece süperdi bu haftanın bütün boktanlığı geçti ve şuan çokkk iyimmm;

Evde bunalım takılmaya karar vermiştim iki şişe şarap aldım. Kararlıyım odamın kapısını kitliyccem samaha kadar içicemm nese son paramı şaraba verdim gitti paracıklarım keyfimede düşkünümm öle köpek öldüren falan içemem  :)  Nede olsa babadan öle gördük.. nese ben plan yaprken kapı çaldı liseden bir arkdaşımm kapıda görünce şok oldum aa hoşgeldin faaln ama eve nasıl alıyım ev var yaa hırsızz girse kaybolur o biçim. salona otrduk nerden çıktın derken elinde 3tane beyaz zarf bu ne dicektimki haftaya nişanım var denemezmi, ben bayılıordum askalsın elim ayağım boşaldı nasıl  llan nediyosunn dedim kaldım yani arkadaşlarımın arasından en son evlenıcek olan oydu yani.

Şoku atlattım kahve yapıyim dedim tamm dedi birlikte kahve yapıyoruz, sana noldu diyo nolcak çötüm kızm dedim halime acıdı  :D kahveleri içtikk falan derken birden kalktı hadi kalk noluyoruz yaa dememe kalmadan evi toplamaya başladı yavrum yaa valla 2 saatte evi pırıl pırıl yaptıkk :) böle içim açıldı birden sağolsun herzamanki gibi beni dağıtıı ve anında toparladı :) Telefonum çaldı arayan canım arkadaşım hakko


Hakko:bişeyler yapalım ya
My. hımm
Hakko: noldu
My:  ya abi ben gelmiyim
hakko :bağırıyo niye ya bilmem ne ...
My:ya abi hiç iyi diğilm ya başka zaman
Hakko: Kızım işte kafa dağıtrsın ya söle başka bişeymi var?
My: olum beşkuruş param yokk yaa
Hakko: Azına sıçtrma nezamna sana para sorduk  ebele hübelee
My: Ama aaa falan derken tamm yaa
Hakko  : Kızları ara...


Kızları aradım nerdesiniz bişeyler yapalım diyoruz ya biz bizim kızlarla buluşucaz dedi nerde taksim Asmalı mescdde tamm çocukları aradım böle böle ok dediler.. Nese ev toplu  ya içim huzurlu  annemi aradım mommyyşşş dedim böle böle nediyosun git kızm havan değişir kaç gündür pek iyi diğlsin faln dedi sevindirik oldum farkındaymış meğersem :) bense umursamıyor sanıyordum kadın beni rahat bırakmış :) dedim ee Maaşım bitti desem kızarmısın naptık dedi Kardeşime telefon aldım babama para yolladım derken bitti birde bir kaç akşam çok çıktım deli gibi harcadım hakkonum doğum günü derken bitti dedim Tamam ama beni beklemek zorundasın ok ya zaten çocuklar geç gelcek ..Duşa giridm şöle saatlerce suda kaldım sanki kendi kendimi vaftiz ediyorum temizleniyordum... nekadar çok suda kalırsam okadar masum olucaktım bir an öle geldi ve içimi huzur kapladı iyice maske bakım saatlerce kendimle uğraştım aylardır yüzüme bakmıyordum böle rengim açıldı resmen :) Ne gicem diye dolaba bakmadım bile siyah mini etek üstüne siyah yırtık pırtık bluzz ama her yeri yırtıkk :D deri çizme bol topuklu güzel oldum lann :) çıktım biz erken buluşalım dedik hakkoyla kadıköye gittik serro geldi aldı ...

Taksime gittik asmalıya ovv bu ne yaa lan yaya trafiği olurmu olum göt göte yürüyoruzz. birinn eli benim totomda noluyo ya dedm döndüm herif sırıtıyo Mall lan bu dedim gittik kızzların yanına falan.İlk başta soğuk geldi ortam aslında üst üsteyiz kzın biri benim üstümde dans ediyo o biçim bana soğuk geldi yani napim bir süre sonra serro adamın birinde bira istiyo adam bakıyo falan lan bira 3 bira diyoo adam bişeyler diyo meğersem herif ispanyolmuşş ahahahah orda ortam ısındı hee birde çok kısa boylu bir hatun hakko fortluyoo hakkonun boyu çoook uzun kız sa 1.40 falan kızın burnu hakkonun poposunda o biçim dans ediyoo buna yaslanıyo elliyoo yavrumm kaldı öle gece böle güzel geçti kızlar çıkalım dedi gidicez ok. 1 gibi kalktık gidiyoruz ayaklarım koptuu yürüemıyorum saatlerdir ayaktayım lann off  tökezlıye tökezlıye yürüyorumm galatasary lissnşn orda kızların arkadaşlarını bekliyoruz.

'2 tane zenci geldi ahah böle uzaktan kavruk iki adm geliyoo böle bir baktım Pele hehe koptuk ya bu lafa o an birinin ismi İSA diğeri SEAN..
İsa kibarca ve selam verdi öptü ..  Sean gelip SEAN PAUL taklidiyle bizi bitirdi .Mal kızları kibarca öptü beni erkekleri selma verdiği gbi selam verdi Böle mal bir zenci selamı vervi kol kasları gösterekk ben doğal olrak bunalıma girdim lann kıza benzemiyomuyum lan bu herf karıştırdı heralde :) Bize diyoki nereye gidiyosunuz hakko siz eve biz başka yere bu bir sevindirik oldu kızlarla eve gidiyo sandı mal ahaha kızlara hadii goo falan diyoo ahaha  kızlar eve gitti bunlarda yol aldı.





Bizde kahve içmeye bir yerler bakıyoruzz bulduk biyer oturdum 3.30a kadar ama ne gülüuyoruzzz ya öle böle diğil ya Sırf zenci muhabbeti nere olum zenci partisi var melezleri getir   ay ne muhabbetler. Ahaha bir ara  porno muhabbeti bir sardı iki erkek tek kız olunca böle oluyo.. Yok elinde babasına yakalanan arkadaşları bilmem ne  var ya gülmekten süper bir geceydii gülmekten çenemiz ağrıdı o biçim bütün stres mitres gitti yaa Harikaydı...

Gecenin sonunda Ben sean olayına son noltayı koydum bunlar gay ve isa beni samimi öpünce kıskandı ondan öle yaptı :) ahaha çocuklar lan sen hala ordamısn diyee koptuu..

8 yorum:

  1. Dankek Magma reklamının yaratıcısı olarak yazıdaki repliği görmek o kadar mutlu etti ki beni :P

    YanıtlaSil
  2. aynı saatlerde, neredeyse aynı yerlere takılmışız. kaç kere yanımdan geçtin acaba :)))

    YanıtlaSil
  3. :)Hadi ya bu sefer karşılaşmadık ama bir dahakine karşılaşırız nedersin? :)

    ah be serüvenci ben diyorum benziyoruz diye takıldığımız yerler bile benziyoo.

    YanıtlaSil
  4. Vallahi öyle, yazını okurken bende düşündüm aynı şeyleri. Bi gün çarpışmasak bile karşılaşacağımıza eminim :) dünya çok küçük hacı :))

    YanıtlaSil
  5. :) Ben de eminim bir gün bir yerlerde karşılaşırız belkide her gün görüyoruzdur birbirimizi ataşehir-kozyatağı arasında mekikdokuyorum:)

    YanıtlaSil
  6. Bak işte o zaman kesinlikle görmüşüzdür birbirimizi :))

    YanıtlaSil