8 Kasım 2010 Pazartesi

Üşüyorum...


Yarın sabahın körünce işe gidicem yatasım yok . Yatağım boş ve ben yalnız üşüyorum ...

Offf aslında huyum değildir ; kolay kolay yatağımı kimseyle paylaşmam paylaşamam ama şuan çok yalnız hissediyorum ve üşüyorumm... 

Yanımda yatan biri olsa ve beni sarsa okadar iyi gelirdiki bu neden böle yalnızlığa düştüm anlam veremiyorum

Şuan horul horul uyuyor olmam gerekiyordu... Ama yapamıyorum...

Biri bana ninni okusun bari yada masal anlatsın lütfen mutlu sonla biten sonunda bol sarılmalı kucaklaşmalı bir masal olsun..

Şimdi kalkıp annemin yatağına usulca sızsam ohaa dana kadar oldun benlemi yatcan dermi?

8 yorum:

  1. Resimde dana kadar ama :=)

    YanıtlaSil
  2. Bende dana kadarımda ondan okadar büyüttüm:)

    YanıtlaSil
  3. bence hiç düşünme ve annenin yanına git:)

    YanıtlaSil
  4. Aklına böyle gelmesi bile garip,anneler daha çok sevinir,belki onunda senin sarılışına gereksinimi olabilir.. insanız her zaman sevgiye aç..:))

    YanıtlaSil
  5. Mia Wallace : Evett gitiim yanına sıkıca sardı beni ama ( leş gibi sigara kokuyosun demeyide unutmadı :)

    crazywomenrosemary : aslında garip diğil menopoz dönemi daralıyo sıkılıyo ondan dedim belki istemez yanıjnda ama sıkıca sardı beni kucu kucuya yattık :)

    YanıtlaSil
  6. Ulan yalnızlık, sen ne derin bir acısın? Üşütürsün, ağlatırsın, kanatırsın, kandırırsın. Bazen tüm yolları kapatır, bazen yoldan çıkarırsın.Nefret ediyorum senden.

    YanıtlaSil
  7. Tıklım tıklım bir kalabalığın içinde sen kimsesiz yapayalnız olduğunu hissettinmi düşsen kimse yardım etmicek ve o kalabalıkta kayboldun mu hiç? Yalnızlıkta bende nefret ediyorum.

    YanıtlaSil
  8. İyi misin şimdi şimdi.
    Mim in de var ama.

    YanıtlaSil