5 Aralık 2010 Pazar

AŞK DEĞİL ALIŞKANLIK



Bugün Şunu farkettim;
Sen ne aşk ne sevgi sen sadece alışkanlıktın bırakmayı istemediğim alışkanlık...
Ve bugün o alışkanlığımdan vazgeçtim senden. Olmayan aşkımdan olmayan sevgimden değil senden vazgeçtim benim için artık maziden bir dostsun...

 En çokta neyi özlicem biliyomusun o güzel dudaklarını ve gülüşünü ...
Ama merak etme içim rahat neden mi zamanında çok kırdın beni bu veda zırvalıklarını sevmiyorum biliyosun benimki veda değil sadece olması gereken. bugün anladım çok mutlu çok huzurluyum bugun hissetmedim seni Kalbim küt küt çarpmadı ,ellerim terlemedi, dudaklarım kurumadı, miden ağrımadı..
Komıktırkı zamnında bu belirtiler bendeydi ama bugun bana sarılırken sende vardı nasıl bir duyguymuş anladım komik geldi biraz birazda buruk bir tadı vardı. Orda benim kollarımdayken herzamanki gibi aklın biri kalbinde biri vardı aklındakini ve kollarındakini hep bildim ama kalbindekini onu hiç bilmeden senleydim belki bendim beklide bir başkası...

Senin kollarındayken bir başkasını düşündüğünü bilmek çok canımı acıtırdı ama bu sefer böle olmadı canım yanmadı hiç birşey hissetmedim duygularımıda aldırmadım ama hissetmedim artık bitmiştin benim için ve bir daha alevlenmiycekti bu çocukluğumu acılarla geçirmeme yardım ettin çok kez beni kurtardın çook kez omzunda salya sümük ağladım ama benim için bittin ve huzurluyum sil baştan başlamak gerek ya bazen ben yeniden başlıyorum bugün...

O gün kapıdan çıkarken gözümden bir damla yaş damladı geçmişin tozlanmış anılarının yanına kaldırdım o damla koleksyonundaki son damla olarak kalıcak..

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder