17 Aralık 2010 Cuma

Ben zaten dugusal bişeyim ama kar yağdımı daha bir fena oluyorum yahu :)

Merhabalar blogumun şeker insanları,


Ah keyfime dicek yok :) dün odamı temizledim filimler aldım izledim ohh mutluyum (burda kesip ama demek istiyorum ama bir cümleye amayla devam ettiğinizde önceden yazdıpınız herşey aslında öle değildir amadan sonra yazdığınız kelimelerdir aslında demişti zamanında biri yanlışım varsa söleyin örn: seni seviyorum ama çok kıskançsın (acıklamasıda şöle kıskanç olmasan daha çok sevcem seni gibi :)



Nese gelelim bana büyük konuşmayı sevmem ama çok konuşurum :( çelişkili bir durum dimi Evli adamla olmam dedim  dedim ama olmadım korkmayın :) Sadece hoşlanıyorum şuan salğım lan ben evli bir adamda bana yar olmaz ya nese ne dimişler yuva yıkanın yuvası olmas amann amann benden uzak olsun. Bu aralar boştayım ya ondan heralde böle bir tuhaf oluyorum adamla konuşurken ayyy ama bir şiir okuyuşu bir şarkı söleyişi varki nesee kapatalım bu konuyu

 ( Şimdi bana kızmayın bişey olduğu yok çünküü gerçekten kendi kendime yani bişey olduğu yok :)



Kar kar dediler nerde kar yağsın istiyorum bu soğukta ellerimi tutucak biri isityorum uleynnnn diye isyanedesim var ediyorum da herşeyim var ipadim yok hahaha :d bi o eksik dimi ayy mannak oldum çıktım elim para görmesin ay başından bu yana mannak gibi harcadım ve şuan cebimde beş kuruş yok ayy pardon yalan oldu bu tam tamına 15krş. var napcaksam onlada sakız mı alsam yatırımmı yapsam bilmiyroum :) akşam eve nasıl döncem diye düşünürkene mesaiye kalyim bari dedim çokta işim var zaten :) akşam evede şöförle dönerim ahaha :)


Kar yağsın kardan adam yapıyım orasına burasına süsler yapıyim yanınada yakuşuklu bitanede sevgülü ohh benim yok bari onun olsunn :)



Kar yağdımı hüzünlenirim ben zaten duygusal manyağın tekiyim kar yağdımı balkona çıkar elimede sıcak çikiletamı alır karı izlerim çok duygusal bişeyim ben ya.

 birde ben balkondayken bana battaniye getiricek içine ikimizini sığdırıp sarılıp karı izliyceğimi bir yar bulsaydım :D


Bu olaya okadar taktım ki ne eve eli ayağı düzgün efendi bir çocuk getirsem bizde kalcak bundan sonra iç güveysi desem he ama sevişmicez desem annem kabul eder okadar bıktı benden...


Birlikte film izlesek yüzlerce DVDim var ama hepsini yanlız izledim hiç sevgülümle izlemedim :( Birlikte film izlesek kar yağdığında Böle arada reklama girsek :) çok reklam olmasın filmi anlamıyosun sonra


Yastık savaşı yapalım, sevişelim, öpüşelim ben ona ellerimle yemekler yapayım, Sıcak çikilete yapıyım içelim nebilim kar yağdığında hep hüzünlenirim :)








Çocukken biri bana aşıktı nasıl kar yağğıyo görmeniz lazım parka çağırdı beni karların üstüne  güller dökmüş kalp yapmış ayy ne güzeldi lan neden ben çocukken erkeklerin fenomeniydim de şimdi tırt muamelesi görüyorum heralde bu aldığım 20kilonun bana getirisi :)

Kar yağsın artık ya kış geldin karı getirmedin olmaski :)

10 yorum:

  1. Kardan adam; "kar yağsın" dedi.
    Güneş geldi; "Haydi git ordan" dedi.

    Balkonda battaniyesiz
    Sıcak çikillata içildi.

    "Afiyet olsun" denildi.


    Benim serüvenim bir rüyaya tutsak kaldı bu gece.. Kalktım bu sabah aynaya bakındım. Rüyam gerçek olmuş;

    Devenin dellal
    Pirenin berber
    Ben dedemin beşiğini sallar iken,
    Aşık olmuşum.

    Masal bu ya
    Padişahın kızını seven
    benmişim.

    Ben bir kel
    Ben bir keleş
    Ben bir şaplak
    keloğlanmışım.




    Not:
    Muharremin mübarek ola..
    Bereketli, bol aşureli günler ola..

    YanıtlaSil
  2. Canım benim nede güzel yazmışsınn sağol sanada bereketli bol aşureli bir muharrem dilerim sevdicekle kal..

    YanıtlaSil
  3. valla müdür herşey tastamam, bir tek esas oğlan piyasada yok anlaşılan. yüzlerce dvd, battaniye, sıçak çikolata, birde kar yağarsa oh ne ala. hadi hayırlısı bakalım, durmak yok beklemeye devam :)))

    YanıtlaSil
  4. Evet herşey hazır bende beklemedeyim :)

    YanıtlaSil
  5. Kadın dediğin çokta cılız olmamalı hani. Tabi ne kadar 20 kilo eklendiğide var =))

    YanıtlaSil
  6. :) 20kilo verirsem 0beden olurum acaba nasıl olurdum :)

    YanıtlaSil
  7. @Miss maria
    Bana kalırsa çok sağlıksız

    YanıtlaSil
  8. Biliyorum cnaım :) Tamam 100kiloluk bir hatun değilim ama vermem gerekiyor boy ve kilo orantılı olması gerekiyo 1,60 boy 72kilo çok 12 kilo versem o bile yetiyo 20 fazla bende biliyorum :)

    YanıtlaSil
  9. Yanlış yönlendiriyorsun insanları ama =P

    YanıtlaSil
  10. :) evet haklısın çokk çok pardon kadın dediğin ele gelcek şekilde olmalıdır lütfen bayanlar buna dikkat edelim ;)

    YanıtlaSil