1 Aralık 2010 Çarşamba

Benimm mutlu olmaya hakkım yok mu ?

Sabah erkenden uyandım duş aldım güzelce giyindim içim kıpır kıpır mutluyum sebepsiz bir tebessüm yerleşmiş yüzüme... İçimden bir ses bugün  çok güzel geçicek diyordu oysa..
Nese işlerimin hepsini hallettim öğle arasındada gittim kuaföre baştan aşağıya yenilendim gayette güzel oldum bugun ilk aşkım eddyn abisi geliyordu geldiği gibi görüşücektik biraz önce aradım uçağı indimi diye 11de inmiş beyfendinin uçağı  beni s** yok tabikide söylemedi bile geldim diye nese.
Akşam napcaz dicektim ki bu akşam eve uğramıycam bile bu hafta zor görüşürüz demezmi oysa çok güzel bir restoranttan yer ayırttım ben okadarda giyindim süslendim ne için böleee ekilmek için mi bunun için mi ya offff bunları yazarken salak salak ağlıyorum koydu çünki gerçekten uzun zaman sonra içimde hissettim ben bu heyecanı  ne için hiçç sıkıldım gerçekten...




Kozasından yeni çıkmış bir kelebek edasıyla,
Kanatlarım sonuna kadar açıyorum,
 Uçmaya hazırlanıyorum tam havalanıyorum ,
Süzülüp uçmayı hayal ederken;
 Birden yere çakılıyorum!!!
Kafamı kaldırım o uçmayı hayal ettiğim gökyüzüne bakıyroum ,
sonra kendime bakıyorum görüyorumki  düştüğümde kanatlarım birazdaha kırılmış ve yıpranmış kanatlarımın parçaları heryere saçılmış.
Toplamak istiyorum fakat gücüm yok...

4 yorum:

  1. talihsizlikler olmuş. seni gayet de güzel olduğun bugün kendisinden mahrum bırakacak kadar gündemi yoğun olanlar üzülsün. bi kaç foto çek en hüzünlü karelerden ve geç aynanın karşısına bi kare sonra nasıl da gülümseyeceğini düşün.

    YanıtlaSil
  2. Üzülücek bişi yok desem fazla mı duygusuz olucam.

    YanıtlaSil
  3. dralaye : Dövmekten beter edicem emin ol ;)

    pickurusu : Canımsın ya dediklerin çok işe yaradı yaptım birazda olsa rahatladım ve geriside diğer blogunda yazıyo zaten :)

    8ex-en8 : Duygusuz diğilde gerçekçi olursun..:)

    YanıtlaSil