2 Aralık 2010 Perşembe

ÇOKK SİNİRLİ ÇOK ÖFKELİYİM !!!!DÜN BAŞIMA GELENLERİ SIRASIYLA SIRALIYORUM...

ÇOKK SİNİRLİ ÇOK ÖFKELİYİM !!!!
DÜN BAŞIMA GELENLERİ SIRASIYLA SIRALIYORUM

( Bu arada ekilişimden sonra başıma gelenler )
  •  Bir telefon geldi anneannemler bizde demiştim ya kapıda kalmışlar annem kendi anahtarını onlara vermiş onlarda içerde bırakmışş ohhh.. Kardeşiminkide benimkide bende evde buldum anahtarı atmışım çantama nese telefon geldi çabuk eve gel nasıl gelim patron hayatta izin vermezz nese sordum,
  • Okadar süslendim yemedi inanamadı dedi gidiyosun arkadşınla görüşmeye yok bilmem ne izini. ya valla billa derdekn siktr gitt deseydi daha ıyıydı salya sümükk ağlıya ağlıya çıktım gittim.Bindim bulduğum ilk taksiyee
  • Anaa üstümde para yokk maaşı almadan çıktım hastrrrr
  • Bankaya gittim hesapta para varmış allahtan
  • Taksi 30Tl tuttu içime otrdu geri dönyim dedim işe saat 5 oldu dönmemeiz 5.30 işten 6da çıkyroum zaten
  • İndim sitede yürüyorum derken bir motor son sürat geliyo patt diye üstüme bir kırdı korkudan çığlığı bastım napıyosun diyee onda korktu kafayada çantayı yedi tam bunu pataklarken dur mur dıye söyleniyo son anda annem arabayı önümüze bir çekti noluyo diye hasttr bu kaskı çıkarttı liseden malın biri sıçtım azına kaybol dedim
  • annem arabayı çarpmışş hırsını benden çıkarttı
  • eve gittim elime süpürgeyi tutşturdu teyzem evi sildim süpürdüm halıları sirkelrim ama sinirden hala alıyorum
  • Patt misafir aq harbiden yeter ulan ben çokk kötüyüm hoş geldiniz falan dedim ama halim yok ymek hazırlandı sofra kuruldu ben ölüyorum çok moralım bozuk...
  • odamda nette takılıyorumm derken eski sevgülümün facene bakıyo kardeşim abla koşşş noldu be dedim nişanlanmış ve askere gitmiş hastrr nasıl yaa derken tarihe bakıyroum 1/10/2008 bız o tarihten önce ve sonra  kaç kez çıktık var yaa yok böle bişeyy şokk oldum kardeşim alay edercesıne baktı kuzenimde şok bende
  • icene kafam attı sülendim giyindim çıkıyorum nereye ne bilim çıkıcam telefon defterime baktım bir ton kişi hayvan olu hayvanlarrrr ben her zaman sizin hem iyi hem kötü gününüzdeyken yanınızdaydım adi köpekler neden aradığımda işim var dediniz neden benim yanımda olmadınız!!!!

Neden ben herkezin yanındayken kimse benim yanımda diğil neden ben yalnız başıma göt gibi kaldım . her türlü boktan bir gündü. onu ara bunu ara herkes suratıma kapadı kapıları sonra neyin var diye msj atmalar suçluluk duygusundan olcak..
Çıktım gittim sahile iniyım dedım ki sonra bi kaç kız arkadaş vardı aradım bebektelermiş gittim mal mal içtim okadar eve döndüm dönmesine hemde erken 11,45 bile diğildi annem aramamıştı hatta yani ama kafam iyiydi kafamı yastığa koymamla yaşlar akmaya başladı ölece ağlıya ağlıya uyumuşum sabah kalktım sanki böle 10 arasına almışta dövmüş o haldeydimm ama şunu artık öğrendim benim için kimse yok artık gerçekten siktrsin gitsinler

Bütün eski sevgililerim evleniyo e lan bu bu arada sonuncusundakinin yeni he pardon benimle aldattığı sevgilisi allah için çooook güzeldi deidm yani bende ne buldunda bu kızı aldattın be yavrumm
Onun için tek duamm askerde çooook dayak yer inşalalhh azını burnunu kırsınlar izin vermesinlerr hatta çükü düşşünn adı piççç


2 yorum:

  1. Sil baştan başlamak gerek bazen, hayatı sıfırlamak...

    YanıtlaSil
  2. Yapamıyorum serüvenci gerçekten senin kadar cesaretli değilim belkide yada çok yıprandım bilmiyorum ne yapmam gerektiğini yada yapmamam :( Çok karışığım çok..

    YanıtlaSil