28 Aralık 2010 Salı

Dralayecimden harika bir MİmCİk geldi :)

Dralayecimm (Cassandra'nın Laneti ) Yazarımızdan çok Şükelaa bir Mim geldi :) Sevindirik oldum hacı :)

Şirketteyim  :( Mesaideyim off daraldım diye haykırırkene işlerden sıyrılıp bir sigara yakıp bloggere girdim birde ne göriyim  dralaye ve Profösörcüm yorum brakmış dralaye mimlemiş Profösör döktürmüş bir anda sevindirik oldum ve mimimciğime başlıyorum canlarım :) Çokda teşekkürlerimi sunuyorum ikinizede muhhahhh :)

Konu:

Konumuz belli bir yaşa kadar gelip hala yapmadığımız 10 şey. Tabi herkes kendi yaşına göre düşünmeli. Benim için bu yaş 20-25  oluyor canlarım.
Ah kuzum 10 şey bana yetmezki yavv okadar istediğim ve yapamadığım şey varki :)
1- Tek başına yurtdışına tatile gitmedim...
(sevgilimle de tatile gitmedimm)
2-Dövme yaptırmadım...
3-Saçlarımı boyatmadım
4- Kaşlarımı aldıradım(ibrahim tatlısese taş çıkartıyorum ohh =)
5- Sevdiğim adamla uyumadım
6-Hiç bir sevgililer gününde sevgilim olmadı
7-Hiç çiçek almadım
8-Sevgilimi aldatmadım (oların yaptığı kadar yapmadım en azından :)
9- Hiç 32 beden omadım








10- 10 Numara bir hatun olmadım hep 1 numaraydım :),)
 (espiri tabüküde ama ölede hissediyorum yaaa :)Mannaklıkta :)
Len düşünüyorumda her boku yemişim ben ya :( Şarhoş oldum evimi buldum ama anahtar deliğini bulamayıp saatlerce kapıda yarı baygın yarı ayık bekledim :)
Taki annem apartmana kedi girdi sanıp kapıyı acana kadar :)
Sonra Antidepresan aldım ama doktora gitmeden mal bi arkadaşım vardı böle ergen bunalımlarımın olduğu zamnlarda vermişti azıma sıçtı o böle haüsilasyonmu dersin agrasiflikmi mallıkmı bikere annemle kavga ettim 3tane içtim 2gece 3 gün uyumuşum
Sonra ya ben ne haylaz kızım ya :) valla delilikte üstüme yok bir keresinde aslında bunu ayrıntılı anlatıcam anneme dedimki ben falanca arkadaşta kalıyorum oda bende kalıcağını sölemiş sonra tanımadığımz ama falncanın sevgilisi olan herifin doğumgününe gittik gece karakolda yattık reşit değildik diye barbili bir odada kaldık :)
(içip içip Götü başı dağıtmıyorum ama ya usturuplu sarhoşlardanım :)
daha neler neler aga ya valla ben az mannayk bişey değilim dalgalandımda durumdum bu şarkıyı dinledikçe beni hatırlayım hahaha

10 yorum:

  1. MİSS MARİA,ybiliyor musun karnım acıdı gülmekten..of şimdi derin bir nefes aldım..aman allahım ne uçuk espriler bunlar yaa..espri olduğunu söyle yoksa daha da gülücem .))

    YanıtlaSil
  2. Bak şimdi okurken gözlerimden yaş geldiği için şimdi gördüm ismimi..kalkıp birde beni mimlemişsin..;)ÖMÜRSÜN SEN VALLA..NEYSE BU AKŞAM PİRZOLAMI YEMİŞ OLDUM.İYİ DE OLDU B 12, B16 larım düşük çıkıyordu...kurtardın beni kız..senide güldürsünler inşaallah..;)

    YanıtlaSil
  3. crazywomenrosemary : hahahaaha valla yavrum yorumlarını okurken bende güldüm ne yazdım lan dedim blogu tekrar okudum hahaha harbi fena hee :):) Şirkette yanlız başıma böğre böğre gülüyorum :)

    YanıtlaSil
  4. He unutmadan hepsi gerçek ve afiyet olsun yavrumm muhahhh :)

    YanıtlaSil
  5. "Sevdiğine kur yapmak için şarkı söyleyen bir erkek kurbağa, farkında olmadan avını arayan bir yarasaya akşam yemeği müjdesi vermiş olabilir!" İşte mukadderat budur diyebileceğimiz trajik bir doğal hadise.. En zevkli ve en keyifli anlarda bile farkında olmadan sonumuzu hazırlıyor olabiliriz miyiz?

    Bir düşünelim. Kaderin cilvesi bu dediğimiz bu mudur?
    Allah seni korusun..

    YanıtlaSil
  6. MİM CİĞİNİ aldım canım ama sana bir mim bırakmaya geldim bana bir uğrasan diyorum..;)

    YanıtlaSil
  7. SEN GERÇEK OLAMAYACAK KADAR SEVİMLİ BİR HAYALETSİN BEBEĞİM KABUL ET GİTSİN..SEVİMLİSİN İŞTE VAR MI DİYECEĞİN ? ;)))))

    YanıtlaSil
  8. :) crazywomenrosemary Cancazım benim teşekkürederim valla şimarık bişey oldum hee :)

    Profösör: Sağol canım gene güzel bir analiz yapmışsın valla senden gerçek bir dost olur:)

    YanıtlaSil
  9. Mim'ini aldım tepe tepe kullandım, ders çalışırken kafam dağıldı mutlu oldum, güldüm ama ağlamadım falan filan.
    tesekkur ettim ayrıca :)

    YanıtlaSil
  10. :) Oh çok güzel olmuş ağlama zaten yeni yılda tüm dileklerin gerçek olsun hep gülümse :)

    YanıtlaSil