16 Aralık 2010 Perşembe

Evli bir adam ve hiç birşeyden haberi olmayan masum kız!

Gene dellendiğim bir dönemdi ramazan bayramı öncesi alışverişe çıktık tüm aile annem o gün 3.000Tl harcadı nerdeyse ayy yavrum yazık ya bana kardeşime kuzen ve kendine nese poloya girdik aman allahım oda ne içerde 1,85 boyunda taş gibi bir adam bittim eridim. Nese ürünleri incelerken göz göze geldik gülümsedim masumca :) Sonra bir elbise beğendim mini falan çokk güzel tamda zayıfladığım dönem ne güzel oldu o elbise var ya birde o bedenden de bir tane kalmış onu aldım eve gittim. aklım orhancımda ayy adıda güzel oyy yerim onu ben ya birde hayvan gıbı alışveriş yapınca nasıl ilgilendi hasbamm derken evde geldik  elbiseyi ve aldığım tüm ıvırzıvırları tekrar deniyorum. Birde ne göriyim elbise yırtık sabah hemen gittim hem bahnem oldu orhancımı görürüm diye :) gördümde elbise hemen değştirildi mağzada olmadığı için başka bir yerden kargoyla 1 günde geldi bende orhanın adınıve bana yardımcı olan kızın adını yazan bir teşekkür maili polonun bağlı olduğu holdinge gönderdim ahaha acayip prim yapmıştır sayemde :) Böle büyük mazalarda çalışanlar bilir böle teşekkür maillerinin ne demek olduğunu :) Maile Çep numaramıda yazdım Ve beklenen oldu mailden 3 saat sonra telefonum çaldı arayan orhan :) ee biliyordum arıycağını bana çok teşekkür etti ve bana bir kahve borçlu olduğunu söyledi ne gerek falan derken tamam dedim. Ertesi akşam buluştuk kahve içtik sonra gelsin biralar gitsin biralar süper bir akşamdı 12ye kadar birlikteydik saatler ilerledikçe ben ona doyamıyordum harikaydı herşey derken bi arkadaşıda geldi bize katıldı murat çok tatlı bir adam onun yanında gülmemen mümkün değil öle bir adam nese hayvan gibi hesap ödedi kalktık. Gidiyoruz bi tekelde durdular bira aldılar tekrar ya biyerde arabayı çekip içelim ya falan hadi dedim sizi öle bir yere götürücemki deli manzarası olan hasta olucaksınız gittik. Bayıldılar hatta aşık oldu manzaraya :) baya durduk orhan içti içti bana yazılıyo falan ama ceylanı ürkütmeden yaklaşıyo işini biliyo şereffsizz :)

Eve bırakın artık beni dedim hiç niyeti yok hayvan yüzünden 1saatte geciktim ama ayaklarım yerden kesildi ya süper bir akşamdı yanağımada masum bir öpücük kondurdu ayy süperdi ya derken mesaj atttı herşey çok güzeldi falan diye ii tamam hoşta aradım tel kapalı allahalh nese sabah aradı pazar günü kahvaltıya gel dedi olur dedim gittim nasıl süslendim nasıl giyindim anlatamam. Gittim bir heycanlıyım anlatamam güzel bir kahvaltı ettik ben sigara kullanıyorum paşam içmiyo ve rahatsız oluyo nese terasa çıktık elinde telefonla uğraşıyo sol parmağında yüzük izi var!!! Şakayla dedimki hayatım alyansını takmayımı unuttun :) Öküzüm danacım bana demezmi arada takmıyorum ya

Hassiktirr dedim kaldım öle başımdan aşağıya kaynarsular döküldü aq herif evliymiş lan 24 yaşında ohaaaa
Tabi hoşlanmıyo dıye içmediğim sigarayı 5 dk içinde kaçtane içtim bilmiyroum ne o konuşuyo ne ben sonra döküldü bu telefonundan bir çocuğun resmini gösterip bu benim herşeyim canım kızım dedi ben şok oldum ağlıcam ağlıyamıyorum. Sen benım alyansımı görmedinmi dedi hayır lan görmedimm nerden göriyim ittt elim ayağım titiriyor şokkk oldum bittim lan o an.
 ( benim babam çapkının en önde gideni onun gibi bir adam tanımadım 5 hatun idareettiği zamnları bilirim yani annem zamanında çok üzüldü böle şeylere hep karşıyım o yüzden daha fazla bır yıkım oldu allahtan 2 günlüktüde çok kaptırmadan bitti) 

Taksiye bindirdi öpmek istedi izin vermedim bindiğimden inene kadar ağladım öle böle diğil ne ağladım ne sinirim bozuldu 4 yıldır evliyniş çocuğu 3 yaşındaymış bende buna bir mesaj döşedim öle böle değil


Bak elalemin karısı kızı için harcadığın o paralar varya çoluğunun çocuğunun rızkı onlar bunları elalemin kızları için harcama git karına kızına harca bir akşam beni veya o diğer kızları çıkartığın gibi karını dışarı çıkartta böle salak işlerle uğraşıpta aileni üzme yazık o kadınada çocuğada...

hahaha bu mesaj ona öle koymuski bir cemkirdi ki yüzsüzz ne olucakk ...

Aradı bağırıyo yok benim karım çok güzel ben onu  ve kızımı seviyorum onların hiç birşeyi eksik değil lan ozaman mal ne arayış içindesin bokk bana sana aşık olabilrim diyorsun bu nedemek lan ozaman  siktirçektim numarsını flan sildim 2 gün sonra aradı nasılmışım sanane derken ben snei mutlu edebilrim sana herşeyi veririm falan dedi yerın dıbıne girdim utanmass metres olarakmı tutucan beni he pezevengg bendeki parayla yedi sülaleni satın alırım parada pulda gözüm yok para içinde kimsenin metresi olmam bana böle bişey teklif etmeside çok komik gerçekten onun maaşı kadar bir günde alışveriş yaptım bana artislik yapıyo her türlü seni mutlu ederim yürü git olum karının yanına dedim ve engelledim sildim  bu erkeklere nedemeli bilmiyroum :(










3 yorum:

  1. etik olmayan iğrenç erkek bozmaları..:))

    YanıtlaSil
  2. kısa metrajlı bir film gibi.. belki de çemkirirken bir fragman hazırlasaydınız. Takipteyim...

    YanıtlaSil
  3. @crazywomenrosemary aynen öle hayatım ya pislikk nolucak. erkenden evlenıp sonradan sağa sola sarıyolar çocuğu doğurtup atıyolar kadınların basına kadın doğal olarak çöküyo ve adamda başka arayışlara giriyoo :@
    @Profösör Sevet bi fragman iyi giderdi :)

    YanıtlaSil