27 Aralık 2010 Pazartesi

Güzel bir hafta olsun 2010 güzel kapatalım :)

Günaydın dicem öğlen oldu lan diceksiniz ama olsunn Günaydınnn :)
İstanbulda gene güzel bir gün hafif gizemli bir gün ama güzel :)




Güzel bir hafta olsun 2010 yılının son haftası güzelcene kapatalım şu yılıda ohh... Eee keyifler nasıl :)
Bugün bir enerjiğim öle böle değil yani :) Süperim süper hepinize aynı enerjiyi bol neşeyi yolluyorum lütfen bugün hepiniz etrafınıza gülücükler saçınn :)



Ya dün İstatisliklere bakıyordum da bir de ne görüyim yılbaşı hakkında yazdığım yazım 200kişi tarafından görüntülenmiş ayy çok sevündürük oldum valla böle sizden yorumlar falan geliyo;
 yanlız değilim lan diyorum bak adam okuyo benim derdimi:)
ve yorumunu da iliştiriyo daha ne olsun seviyorum lan ben bu blogg işini :)


Bugün okadar enerjik başllamadım işe yine geç kaldım ama mutluyum azar işitmedim anacım bıraktı işe (küfür ede ede ama olsun )

Birde allahtan şık giyinmiştim ya akşam şirkette parti varmış ya haberim yok dedikoduları bu ara çok boşladım ya :) Gittim bi makyj i saç tamam gece baloya bile giderim eheheh :) Bakalım eğlenceli bir akşam olucak içerim de bir güzel ohhh keyfime bakarım :)










Ve güzel bir sözle bu günüde kapatalım...

Ölen beden imiş
Aşıklar ölmez..






6 yorum:

  1. Günaydın yerine
    Öğlenaydın diyebilirdin.
    İstanbul Kadıköy rıhtımından bakılınca da güzel.
    blogta yazı zazmakta,
    blogta yorum okumakta keyifli.
    Yeni dostluklar ediniyorsunuz.
    Hem de köklü arkadaşlıklar.
    İnandığın ve güvendiğin.

    YanıtlaSil
  2. :)
    Aynen Profösör sana katılıyorum
    Yorumları okumak çok zevkli :)
    Birinin daha benim gibi düşündüğünü bilmek
    Evet güzel:)

    YanıtlaSil
  3. Selam Miss maria; nihayet ! öncelikle bloğuma hoşgeldin diyorum.Gelmişsin ama bir merhaba dememişsin..Ben Kasım ayından beri bloğundan hemen hemen hiç çıkmıyorum bu ne çekingenlik ayol! ;)
    Ama bilesin seni görmek beni sevindirdi.yorum bırakmadığım yazıların bile okundu hiç aklına başka birşey gelmesin.Senin yazılarını,tarzını,seviyeni çok ama çok sevdim..;)

    NE DERLER( bu benim içindir üzerine alınma bebeğim )!" SABREDEN DERVİŞ , MURADINA ERMİŞ"

    ŞAKA bir yana iyi ki uğradın bana bak bu günkü
    postum da tam da böyle bir şey sevgiler M.m. ;)

    YanıtlaSil
  4. :) Canım benim Şirketeyim yorum bırakmaya fırsat olmadı sadece orda olduğumu bil istedim :) Çünkü biliyorum sen hep burdasın ve iyikide burdasın :)

    YanıtlaSil
  5. SEN bende olmasan da ben sendeyim zaten böceğim;)Kolay Gelsin ;)

    YanıtlaSil
  6. Sağol çiçeğimm :) Koşturuyoruz arada fırsat bulursam yazıyorum işte :)

    YanıtlaSil