23 Aralık 2010 Perşembe

Happy New Year!

Güzel bir Perşembe günü nasılsınız bakalım ?
Ben gayet iyim ama karmaşığım biraz ; olsun yinede iyim J
Ne anlatsam diye düşünüyorum anlatıcak bir şey yok aslında. Aldığım kararları uygulamaya başladım işte ama önce odamı değiştirmem lazım çok sıkıldım duvarlar perdeler dolaplar sanki odada 11 yaşında bir çocuk yaşıyo. Dolaplarım ben 3. Sınıftayken alınmış dolaplardı gayet sağlam ve güzeller aslında ama değişiklik gerekiyo sıkılıdımmmmmm
Bakalım yardım almam lazım annemin yardımını istemiyorum J bem beyaz dolaplar istiyorum güzel bir kitaplık güzel bir makyaj masası ışıklı falan olbilir J bakalım bişeyler planlıyorum hepsini bir anda yapmasamda doğum günüme kadar yavaş yavaş halederim artık ama profösyönel birilerininden destek almam gerekiyor bakalım..






Bu aralar yazasımm yok ya niye bilmiyorum bi atraksyon olmadığından heralde J
 
Canlarım yeni yıl geldi 1 haftya var yada yok işte geçti kos koca bir yıl;
Gecen onca zamana bakıyorumda 2010 da sanki kayda değer pek bir şeyler olmamış bilmiyorum her neyse ama sizlerin güzel günleri olmuştur yav güzel günlerim oldu benimde nankörlük etmeyeyim J
Kiminiz aşık oldu ,kiminiz uzaklara gitti, kiminiz yeni yeni hayallere kapıldı, kimimiz kapıda bir gün aşk gelcek diye bekledik. ( gelmesede gelir gelir )


Hepiniz için çoook güzel dileklerim var bu yıl dışarı çıkmiycam gibi bilmiyorum annemde evde galiba aslında dışarı çıksın o gitsin kaç yıldır evde cıksın eğlensin biz yokuz adam gibi kafa dağıtsın J bende tekbaşıma bişeyler yapıyım kırmızı donum kırmızı çolaplarım kırmızı pijamalarımi sütyen kırmızı ne varsa giyip akşam noel babanın gelmesini bekliyim J nasıl fikir
 
Sizler için dua ediyim kendim için herkez için ediyim ...
 Aşk hiç peşinizi bırakmasın...
Sağlıklı bir ömür...
Boll para bu sene de 35 trilyon veriyolarmış o para size çıksın J
Hımm daha ne desemm bol şeker çikiletaaaa
Sonra yeni iş kuranlarınız var aranızda herşey istediğiniz gibi olsun allah kolaylık versin
Geçen yıl isteyipte yapamadığınız,her ne varsa bu yıl gerçekleştirin...
Karamsarlığı atın üstünüzden..
Mutlu olun yaa gerçekten...
Yanlız kalmayın ...
Dostklarınız ailenizle olun kimi istiyorsanız o yanınızda olsun herşeyin en güzeli sizninle olsun
Köpek gibi aşık olun sevin sevilin boll boll sevişinn J nediyim ne istiyosanız o olsun bu yıl ve bu yeni yıl uğur getirsin hepinize sevgiyle kalın....

6 yorum:

  1. Çok güzel anlatımlarınız varz da, acaba diyorum neden bu biloğu ihmal ediyorsunuz? hergün sabah çorbasını sıcak sıcak içmek için düşkün kimseler hayır evuine gider ya, ben de bgelip senin sayfanın kapısını tıklıyorum. Ne ses var ne de sada. O zaman boynumu büküp kapından umutsuzca dönüyorum.

    YanıtlaSil
  2. :) Beni okadar mutlu ettin ki bilemessin, tamam bundan sonra daha bir özenşe yazıcam.ve çok sağol böle takip edildiğimi bilmek çok güzel :Tekrar teşekkürederim :)
    Dünge geldi yorumun yatmadan önce maillere baktımda gördüm ay bir huzur ve mutlulukla uyudum anlatamam :)

    YanıtlaSil
  3. Bu arada;

    Ben de mutlu oldum. bu postumu sizile paşyaşırken yüzünüzün tebessüm etmesini istedim. Bence büyülü bir masalın dışında kalmak yalnızlığın ta kendisidir desem ne dersiniz?

    Bir video ve düşüncelerimi benimle paylaşırsanız sevinirim. Öndens buyurun bizde patlemış mısır da var. Yanında da güzel demlenmiş çay da jkramımız olur size...

    http://mefkuremiz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkürederim :) Şuan ofisteyim malesef bu formattaki videoları izleyemiyorum ama evde izlerim ve yorumumuda bırakırım :)

    YanıtlaSil
  5. Bak o noel baba şerefsizi giydiğin kırmızı donların cazibesine dayanamayıp ta gelirse, onu ne yap ne et kandır bana gönder, iki çift lafım var zibidiye :))

    YanıtlaSil
  6. :) Tamam yollarım sen merak etme.

    YanıtlaSil