28 Aralık 2010 Salı

İstanbul sen kapalı benim ruh halim senden de kapalı bi yerinde dur aga ya:(

                                                                    Merhabalar...
   


Hava kapalı İstanbulda ve bendede ruh hali pek farklı sayılmaz :(
Ay şu havaya göre değişen ruh halime s*** emii :D
Dün geceden beri böle geldiler yani gece
2de kalktım ıslak kek yaptım da anca rahatladım :)
Ama bugün okadar uykum varki
anlatamam esnemekten azım yırtılcak yavv aaa
Bu arada kışa uygun bir tema seçtim nasıl beğendinizmi :) benim hoşuma gitti huzur dolu :)



Çok sıkıldım aga valla heycan falan lazım bende ümütü aradım hani şu evli ama hala çözemedim durumu nasıl evli yani onu anlayamadım bir insanın karısı saat1 olmuş aramazmı lan =? Nese oda iş adamı ya kodumun iş adamı nolcak sıkıldıkca ona sarıyorum şarkı şiir sölüyo yatışıyorum kapıyorum...
                              
                                                         ( Ümüt ve ben :)

               Hani osmalıda şey varmışya delilere müzik dinletirlermiş yatışırmış falan :)
                                               Bende onlardanım işte :)

                                  

Bu arada baştan belirtiyim bu adamla birlikte değilim,
sadece çok daraldımmı arıyorum oda öle konuşuyoruz sakinleşiyoruz kapıyoruz.
Ben genelde eski sevglillilerim ,ne bilim aklıma ne gelirse sölüyorum
oda öle elasını anlatıyo, kızını ,işi hayvanları ne gelirse
 karısını hiç anlatmyo anca ben sorucam da öle işte.Genelde şarkı söylüyo :)


                                          

Ümüttcük kazık kadar adam benle uğraşıyo işte bi kere toplantının ortasında aradım dedimki ümütt sana çok önemli bişey sorucam falan telaşlı telaşlı sonrada

Olum sen Bokmusun lan dedimm :) :) :) Bir an ses gitti anaa sıçtık dedim bu beni öldürür ama sonra bir başladı gülmeye ohhdedim manyaksın sen dedi seviyroum dedi kapattı.. Ay ne sevindirik olmuştum ya :)

İşte böle mal mal zevklerim var :) :) :)





           Şuan sıcak biryerlerde eski püskü sandalyeme kuruluop manzarayı seğredalmak isterdim
                                                   ahh ahh ne güzel olurdu ya  valla
                                         Nese bari masaüstü yapimde ofiste bakıyım he :)









Zaman Neden Sevdiceğimin yanında durmaz akarsında
AQ İşinde niye akıp da gitmezsinn he ?


4 yorum:

  1. Med ve cezir gibi gidip geliyorsun. Bazen okyanus olup azıyor dalgalanıyorsun. Bazen bir damla olup okyanusa hasret kalıyorsun. Bunun ortası "ümüt3 mü olmalı. Ruhunun derinliklerinde kendini arıyorsun. Kendini yeniden keşfetmek istiyonsun. Monotonluk, yapmacık seni geriyor. Karşındaki herkesin olduğu gibi olmasını istiyorsun. Çıkarsız umarsız bir dostluğun kodlarını yazıyorsun aslında. İnsanları tanıyorsun; onların kendilerini tanımadığı kadar onların ikiyüzlülüklerini deşifre ediyorsun. İstiyorsun ki hiç nedensiz bir tebessüm bile sanasait olsun. Onun için ölmeye bile değer buluyorsun. Ben buyum diyorsun. Ben buyum.

    YanıtlaSil
  2. @Profösör : Adının hakkını verdin ve beni öle bir anlattınki varya cuk diye oturdu bukadarmı taımadan aslında tanır bir insan birini harika bir izleyicisin sen ya böle okurken evet ya budur dedim :)

    YanıtlaSil
  3. alemsin sen yine güldüm kıkır kıkır..;))

    YanıtlaSil