14 Aralık 2010 Salı

Karamsarlık gitti olumlu düşünceler geldi :)



Böle yanlız kaldığımı düşünüp kendime acıyarak baktığım sırada siz böle karşıma çıkıyorsunuz ya işte o an anlıyorum ki yanlız değilim ve gerçekten hepinize teşekkürederim..



Şuan gayet iyim hatta arkadaşlarımdan birinin abisi askere gitti kızcağız bunalımda ona psikolojik terapi bilem yaptım :)

Gelelim bana ve yeni aldığım kararlara ;

Eski arkadaş eski ex love ne varsa sildim attım telefondan hepsini aramadım bile zaten ben aramasam aramayan tipler nese facebook ve msn de daha temizlik fırsatı bulamadım ama onlarıda en yakın zamanda temizliycem msnye girdiğim yok zatende facebookta çook gereksiz insanlar var ya onları halledicem..

İşe sürekli 10-10,30 gidi gelip duruyorum bugün salam fırça yiyodum kendimi toparlamam lazım acilen!!!

Odamda temizlik yapıcam eski püski ne varsa atıcam odamı baştan aşağıya yeniliycem giymediğim ne varsa atıcam kurtulucam fazlalıklardan sıkıldım kuru kalabalık hepsi...

Yeni yıldada alınacaklar listesi hazırlayıp teker teker alıcam bu bunalım yüzünden bu ay 1,500TL harcamış bulunmaktayım sıçtım bir nevi ne aldım derseniz hiç bir şey yok he 10 şapka, 2 ayakkabı, salak salak bluzlar, En çok beğendiğimse ilkkez aldığım Jartiyer ahaha nereme giycem bu koca totoyla ve göbekle bilmiyorum ya neyse :)

Saçlarımı boyatmayı ve kestirmeyi planlıyorum ama kararsızım... Annem hırsımı saçlarımdan çıkartmamamı söylüyor haklıda sonra zırıl zırıl başının etini yiyorum kadının :)

Yeni yeni ortamlara girmek gerek yeni çevre edinmek gerek allahtan çok sıcak kanlı biriyimdir girdiğim her ortama anında ayak uydurabilirim :)
Eski spor merkezim taşındı daha büyük bir yere güzelde olmuş ve yeni yeni bir ton insan varmış benide sürekli çağırıyorlar bu ay başında başlamayı planlıyorum ve başlıycamda :) Hangi kız istemzki etrafta süper vücutlu onlarca yarı çıplak taş gibi çocuklarla olmayı :) valla önceden hem kilo vermek hemde gözüm gönlüm açılsın diye giderdim :) Tekrar başlama zamnım geldi :)

Güzel bir değişklik olucak ve bunla birlikte haftasonları düzenlenen bir kaç kursa katılmak istiyorum Dans olabilir ( ama biraz kilo vermem lazım :) Fotoğrafçılık kursları olabilir ama çok masrafı oluyoo yaa nese ben bi sporla başlıyımda gerisi gelicek işte ama kafam gayet rahat ve kendi başıma düştüm ve yine kendi başıma ayağa kalkıcam :) Güzel günler bekliyor beni:)

Grçekten teşekkürler muchhkk muhahhhh

(adamın biri,serüvenci,profösör)

8 yorum:

  1. Teşekkürler en çook ihtiyacım olan şeydi mery :)

    YanıtlaSil
  2. Temizlik iyidir. Ben 600 arkadaştan 100 lere düşürmüştüm bi ara facebook'a hala o civarlarda ve mutluyum.

    YanıtlaSil
  3. Senin samimiyetine inanıyorum ben. Her şeyi aşacvksın.. Ayrıca ilgin için teşekkür ederiz. Bu arada spora gitmelisin sağlık açısından iyidir. Fotoğraf kursuna da.. Belki de grafik ve resim kursu da olabilir. Medya iletişim bölümlerinden birine talip olabilirsin. Buna yatkınlığın var sanırım senin. Yazarsın, çizersin, çekersin, oynatırsın..

    YanıtlaSil
  4. :) evet güzel bir tahmin benimde aklımda olan medya iletişim tarzı birşey Şuan da o tarzda bir iş yapıyorum zaten mutluyum ama bakalım :)

    YanıtlaSil
  5. Aaaaa o zaman seni yakından takip etmek gerek.

    YanıtlaSil
  6. Fotoğrafçılık gideri çok olan bir hobi ama zamanı karelerde dondurmakta ayrı bir haz..bence herkesin bireysel bir foto makinası olmalı..:)

    YanıtlaSil