24 Aralık 2010 Cuma

Sertap Erener Bir Damla Gözlerimde Şarkı Sözleri

Sertap Erener Bir Damla Gözlerimde Şarkı Sözleri

Ps: kalın olanlar şarkı sözleri diğerlerinide ben ekledim daha doğrusu kendimce yorumladım






Çok geç oldu belkide düşündük taşındık

(Bir çıkar yol aradık bulamayınca kadere küstük.)

Bir çok şeyi birbirimizden sakındık
(Biliyordukki  kendimizi teslim edersek bir birimize çıkışı olmayan bir yola girerdik; sakınmayı seçtik)

Bir şey eksik cümlede
(Tamamlamaya korkar olduk)

Yüklemmi özlemmi sakladığın şey her neyse beni üzermi
(Biliyorduk duyarsak üzüleceğiz. Saklamak kolaydı oysa saklamayı seçtik)




                                      ****

















                                     ****


Öyle çok şey varki içimde
(Sana haykırmak istediğim ama yapamadığım)

hep sustuk konuşmak yerine(Kolaydı susmak konuşursak kanardık; bir birimizi bile bile kanatmaya dayanamazdık sustuk!)

Konuşmadığımız her ne varsa
Seninle sakladım gözlerimde
(Ben gözlerimde sakladım; yeri geldi göz yaşlarımı akıttım, Sözlerde yaşlarla beraber aktı gitti... )














                                     ****



Ne olur sende fazla üzülme
( Birimiz acı çekecekse o ben olayım senin üzülmene dayanamam)

Hep kendi kendine yenilme(Sen güçlüsün yenilgiyi kabullenip düşme, aksine  dimdik dur yenilgiyi kabullenme)

Konuşmadığımız her ne varsa seninle
Bir damla gözlerimde
(Her şeyi gözlerimde sakladım, sana söyleyemediğim her şey orda göz yaşlarımda bile seni görüyorum.Her damlasında senden bir şeyler var.)










                                     ****



Belki yanlış yoldayız
(Evet yanlış yola girdik cıkmaz sokak. Şimdi ne yapmalıyız? Hatamızı kabullenip kendi yolumuzamı gidmeliyiz?)

Kaybolduk kaybolduk gizleyince kendimizde yorulduk(Kabullenmesekte kaybolduk.Son çıkıştı ne yapmalıyız şimdi.
Kendi yolumuza gitmeliyiz bizim için çizilmiş iki ayrı yol var ve o yollara geri dönmeliyiz.Boş yere heyecan arayıp yoldan çıktık artık geri dönme vakti.)


Her hatada telafi gerekli değilmi(Hatamızı kabullenip yolumuza gitmeliyiz.)

Bizi durduran gurur mu kibir mi (İkiside olabilir. Ben gururlu bir kadınım.Evli bir erkekle olamayacak kadarda kibirli Sen?)







2 yorum:

  1. Şarkının iyi bir tefsiriydi sanki. Güzel bir format. İlgiyle okudum.

    YanıtlaSil
  2. :) Sağol bir anda geldi ve yazı verdim nasıl oldu bende anlamadım ama güzel oldu sanki :)

    YanıtlaSil