13 Aralık 2010 Pazartesi

Sil baştan başalamak gerek demiştinizya işte başlıyorum ;

Yeni bir gün,
Bu günün diğerlerinden farkı ne bilmiyorum sadece farklı olmasını diliyorum...
Her geçen gün yanlızlığıma yanlızlık katıyorum , Sil baştan başalamak gerek demiştinizya işte başlıyorum ;
Telefonumda küçük bir liste vardı kalbim kırık olduğunda yanlız kaldığımda egomo okşayacak birilerinin olduğu liste aradım sevgi gösterilerinde bulunurlardı onları hiç silmezdim onlar ölece dururdu ama artık hiç biri yok hepsini sildim. Eddy vardı daha önceden bahsetmiştim onuda abisinide çıkarttım hayatımdan abisi pek s**mesede eddy beni özlediğini aramak istediğini fakat nedenini bilmediği bir sebepten aramadığını söledi benim bildiğim özledi dosta olanları anlatıcak birine ihtiyacı vardı ama ben o dostluğun içine sıçalı çok olmuştu, bu yüzden arayamadı. L

Eski dostum ecem amma da kaşar çıktın biliyomusun senelerce inkaar ettim kime ne lan istediğine verir vermez  diyip durdum seni koruma pahasına ailemi kaybediyordum... Kimi kaybettimde. Herkeze takma isim buldum ama sana ne yazabilirim bilmiyorum takıcak bişey kalmadı çünkü  sana takan taktı!
Birden bire beni silmene hala anlam veremiyorum ama varya cümle alem seni zikse umrumda olmaz sen tek geclik aşkların kadınısın nede olsa artık bitti valla billa okadar zamandan sonra bunu yapabilmen süper bişey hele hiç sebepsiz böle bir anda kaybolman owww süper ötesi bişey... Canın CEHENNEME OK!

 
Aşk aşk diye kıcımı yırtıyorum sevilmek istiyorum diye bağrıyorum bukadar bağırdığımı bilmiyordum şöle aynanın karşısına geçtimde kendime baktım amma itici duruyor.Bende olsam kaçardım böle bir tipten J

Ben çok fazla duygusal çok fazla anac biriyim böle yılın kazığını yediğim insanlardan birisi arasın düştüm yardım et desin koşar giderim kin besliyemem kin tutamam.. O yüzden kazık yemeğede mahkumum ..

Yeni yıl geliyo ve çok pis canım yanıyo...
Benim hiç sevgililer gününde sevgilim olmadı J Hiç hediye almadım
Yeni yıla sevgilimle girdiğimde 15 yaşındaydım şimdi 23 ozamandan beri hiç sevgilimle yeni yıla girmedim J Bu arada sevgilim o yeni yıl partisindede en yakın arkadaşımla beni aldatmıştı annemin yatağında buldum ikisinide nasıl ama yeni yıl hediyem J
13 yaşımdan beri hiç bir doğum günümde babam yanımda olmadı.Kız arkadaşlarımın babaları sevgililer gününde kızlarına hediye alırdı doğumgnünde de benim babam ise doğumgünümü unutup hediye alamak yerine ( almasada olur önemli olan yanımda olmasıydı onu bile yapmazdı) arabadaki aslında masaj aleti olan ayıcık şeklindeki yastığı getirmişti bense okadar sevinmiştimkii senelerce başımın ucunda durmuştu o.
Çok karmaşığım çok dağınığım nasıl toparlanıcam bilmiyorum ne mi istiyorum tek istediğim bu yıl elimi tutsun biri yeni yıla birlikte girelim sevgililer gününde sabahtan akşama kadar birlikte olalım J Bildiğiniz kiralık sevgili firması falan varsa söleyin de kiralıyım bir kaç aylığına J
Ben bile yazılarımdan sıkıldım artık amma melankolik bir hatunum ya...










Bakın ne dicem istanbulda olan yada gelebilicek olan blogg yazarları yeni yıla hep birlikte girelimmi J Yanlız olan sevgilisi olmayan eski arkadaşlarıyla olmak istemiyenler buluşalım yeni yıla birlikte girelim hacı J Yalnız kalmak istemiyorum ...





13 yorum:

  1. Çok karamsarsın.. olumlu şeyler düşün.. Benim de planım yok mesela ama ben son anda yapılan planları severim.. Dha heyecanlı oluyor.. kim bilir.. ,)

    YanıtlaSil
  2. Evet malesef karamsar oldum :( bende son anlarda yapılan ani planları çok severim. Evet kim bilir daha çook gün var :)

    YanıtlaSil
  3. Teşekküredrim MERY DAIMON =)

    YanıtlaSil
  4. Nedense Türkiye'de yeniyıl kutlamalarını taksimde yapılan yeniyıl konserlerinde kadınlara daha doğrusu çoğu turist olan kızlara ve kadınlara yapılan tacizlerle hatırlıyorum.Eminim bu yılda geçen yılları aratmayacak hadiseler olacaktır.Sen sen ol taksimde konsere falan gitme.Gerçektende çok karamsarsın.Hayatında birkaç değişiklik yap.Ne bileyim mesela yabancı dil kursuna yada dans kursuna git,bir müzik aleti çalmayı öğren,hafta sonları tiyaroya yada sinemaya git,İstanbulda hafta sonları organize edilen turlar var onlara katıl.Mesela istanbul çevresinde doğa turları yapıyorlar.Bunlar sana yeni bir çevre kazandırır.Bu aktivitelere katılan insanların magandalıktan uzak olacağını düşünüyorum.Güzel bir çevre edinirsin.Umarım ki içine düştüğün bunalımdan da kurtarır.

    YanıtlaSil
  5. Evet aratmaz aratmaz hep aynı olaylar oluyo. Yıl değişsede olanlar aynı kafa aynı
    Tamam yakın bir zamanda bu içine düştüğüm durumdan çıkıcam ve yeni bir başlangıç yapıcam onunda zamanı var verdiğin fikirler çok hoş aslında hep istediğim ama nedense bir türlü fırsat bulamdığım değil fırsat yaratmadığım şeylşer yakında diyorum çook yakında :)

    Teşekkürler adamın biri muckk !

    YanıtlaSil
  6. Ayrılık yalnızlıkla buluştuğunda hüzün perde perde akşam karanlığı gibi insanın ruhu üzerine çöküyor. Yazın ve analatım biçimin çok güzel. En azından yazarak sitres atılabiliyor. Bu arada da güzel dostluklar başlayabiliyor,

    YanıtlaSil
  7. Adamın biri çok sağlıklı bir yorum yazmış. Evet ben de onun dediklerine katılıyorum. benim de öyle çok dostlarım oldu. Yeteneklerini, resim gibi, şiir gibi ve diğer sanatlarla ilgili olmak insana yeni yüzlerle tanıştırabiliyor.

    YanıtlaSil
  8. Profösör: haklısın sende adamın biri gibi nediyim yeni yeni başlangıçlar yapmaya karar verdim bile yakında hepsini gerçekleştiricem :) Bu karamsarlık üstüme yapıştı resmen napim :( olsun kurutlucam ondanda bu yeni yılın bana uğur ve yeni yeni başlangıçlar getirmesini umutediyorum :)

    YanıtlaSil
  9. Biz senle aynı tür mutantlarız biliyorsun değil mi? :)Bünyen tedaviye cevap verdi sonunda. Uzun zamandır yapmak isteyipte yapamadığın şey için bir adım attın. Bundan sonrası ilaç tedavisi. En iyi ilaç zaman elbette ama bu süreçte ağrı kesici olarak mutlaka yeni arkadaşlıklar, yeni mekanlar ve hatta ne bileyim belkide yeni bir sevgili bulman lazım. Haa şartmı, valla değil, sevgilisi olmadan da yaşayabiliyor insan :)Kısa bir süre önce aynını bende yaptım biliyorsun. Pişmanmıyım, asla! Fazlalıklardan, kamburlardan kurtulmak gibisi yok inan bana. Umarım yeni yıla girmeden önce, 10!dan geriye sayarken, tam Sıfırrrrr denildiğinde gözlerinin içine bakıp, ellerini sıkıca tutacak biri olur yanında. Adamın biri... haklısın dostum ama biz ülke olarak aştık olayı artık. Artık sanat galerileini basıp, alkol alanları sopadan geçiriyoruz. Yılbaşında taksimde içenleride recm cezasına çarptıracağız :))

    YanıtlaSil
  10. Biliyorum serüvenci gerçektende aynıyız :)Evet başladım artık bakalım gerisini zaman göstericek.En çokta onu istiyorum böle elimi tutsun gözlerimin içine baksın :) Kim bilir belki yarın belki yarındanda yakın olur bişeyler olmassada artık çok önemli değil. Kolay insanlarla kaynaşırım bi kaç ortama girip çıkıyim yenilerini elbet bulurum işte şuan beklemedeyim biraz üstümden atıyım karamsarlığı ilk işim yeni bişeyler yapmak olucak :)

    YanıtlaSil
  11. Sevgili Miss maria bugün yeni bir post olabilir diye bir uğrayayım dedim. Sanırım bu gelen yorumlar seni motive ediyordur. Boş dönmeyeyim istedim. Size küçük bir rehber oluşturabilecek bir öyküçük bırakıyorum ki hayata dair tebessümün devam etsin;

    Küçük balık, yiyecek bir şey sanıp süratle atıldı çapariye. Önce müthiş bir acı duydu dudağında... Sonra hızla çekildi yukarıya. Aslında hep merak etmişti denizlerin üstünü. Neye benzerdi acaba gökyüzü. Balıkçının parmakları hoyratça kavradı onu ve küçük balık anladı yolun sonunun geldiğini. Koca denizlere sığmazdı, oysa şimdi yüzerken küçücük yeşil leğende, cansız dostlarına değiyordu ister istemez. Bir kedi yalanarak baktı gözünün içine. Yavaşça karardı dünya; başı da dönüyordu. Son kez düşündü derin maviyi, beyaz mercanı, bir de yeşil yosunu.
    İşte tam o sırada eğilip aldım onu, yürüdüm deniz kenarına. Bir öpücük kondurdum başına. Sade bir törenle saldım denizin sularına. Bir an öylece baka kaldı, sonra sevinçle dibe daldı gitti. Teşekkürü de ihmal etmemişti, birkaç değerli pulunu avuçlarımda bırakarak. Balıkçı ve kedi şaşkın baktılar yüzüme: "Neden yaptın bunu?" diye sorar gibiydiler.
    "Bir gün" dedim, "Bulursam kendimi yeşil leğendeki küçük balık kadar çaresiz, son ana kadar hep bir ümidim olsun diye."

    Ümidinizin kalmadığı anlarda, bu hikâyeyi düşünüp, teselli bulabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  12. Profösör: Evet gerçektende sayenizde her gelen yorumla daha bir motive oluyor ve güçleniyorum teşekkürederim çok güzel bir hikayeydi ve işe yarıycak gerçekten sağol :) İsminin hakkını verdin resmen :)

    YanıtlaSil