30 Aralık 2010 Perşembe

Son durum raporu



Son durum raporu;

Valla bir bok olduğu yok J Ümütt devrin son padişahı değil olmicakta ama şu sıralar tahtan indiricem onuda J suyu ısındı ...




Yeni yıla çalışarak giriyoruz aga kodumun şirketi 20:00 kadar mesai koymuş olurmu lan bu milletin planı programı var tamam sevgülümüz yok diye planımızdamı olmivcak aga olurmu ya...Diğer bütün sigorta şirketleri öğenden sonra yok en geç 16:00 finito ama bizz köleyiz ya adi heriflerrrrrrrr.




Gelelim yılbaşı programıma annemle baş başayız belki penguuuu da bize takılır annemin uzatmalı nişanlısı J ama boyu uzun değil J Ama seviyorum keratayı valla babamdan iyi baballık yapmıştır hatta bizi benzetirler bende bozmam babam diğil ulen demem J he öle benzeriz falan derim hoşuna gider keratanınn.. Ben diğilde kardeşim sömürür onu valla çok üzülüyoum bazen kızıyorum ama dinlemiyo uyuzz nolcak bazen siyasi konularda atışırız ama olsun seviyorum adamı 6senedir birlikteyiz aynı evde kalmıyoruz onun evi ayrı ama her hafta yemeğe çıkarız ,cinemaya kesin gideriz eğleniriz dolaşırız gezeriz iyi adamdır penguuu Nese baklalımm napcaz J




Kardeşim ilkkez bir yılbaşında yok arkadaşında dün anneme 1 kocaman tencere dolma yaptırı ulan ben desem kalk yap dicekk J
 He gelelim dün bir asrın sonuymuşş Yaprak dökümü dizisi bitti ohhh çektim şöle aq dişçiye gittim karı ayy nerden çıktın yaprak dökümü vardı yaa falan dedi ve dişimi çakma yalap şalap yaptı yolladı azıma sıçtıı beynimi deldi hayvann ama erkek olsaydım bu kadına asılırdım ağa ben böle güzel bir kadın görmedim balık etli bukadar güzel bir hatun  benden sonra ilkkez gördüm yanee hahahaah J




                                                                                                                                                   
Konudan konuya atlıyroum ama napım
düz bir konu hkkında yazasım yok.
 seviyroum sizi ve yazıma burda son verirkene sevgiyle kalın.

Aklıma bişeyler gelirse akşama doğru tekrar bir el atarımm...












9 yorum:

  1. mutlu yıllar enerjisi bol eğlenceli insan! :)
    Benim de bir ara dişçiye gitmem gerekiyor eheh :)

    Ayrıca mesai koyan yetkilileri kınıyorumm!

    YanıtlaSil
  2. BEnde kınıyorum pis onlar bok hatta :) Zamda yapmicaklar zaten :)

    YanıtlaSil
  3. 20:00 kadar napacak mışınız son saat cirosu mu

    YanıtlaSil
  4. :( Bİr bilsem işte sinir oldumya birde ben operasyondayım yani benim kalmam gereksiz satışçılar kalsın yeaa banane :(

    YanıtlaSil
  5. ehiehi ya.. olumsuzlukları atın biiiii!! mutlu yıllar!

    YanıtlaSil
  6. Sağol hayatım sanada mutlu huzurlu harika yıllar :)

    YanıtlaSil
  7. Hem sigortacısın. Hem de reklamcılık yapmıyorsun. hatta medyacılık yapabilirsin. Bu belgi sinirlerini yatıştırır. Ufkun geniş. zekisin. Daha ne diyeyim Hariküladesin. Yoksa 2011 sürpris bir yıl mı bekliyor seni..

    YanıtlaSil
  8. :) ayy azından bal damlıyor canım teşekkürederim planlarımın arasında ya bakalım eğitimimi tamamlasam gerisi kolayda tembelim işte :)

    YanıtlaSil