25 Aralık 2010 Cumartesi

Yeni yıl Mimciği Geldi Hoş geldi:)

Yeni yılın ilk mimciği geldi :) Canım Mery Daımon 'cum beni mimlemiş  :)

Başlayalımmm bakalımm :)




1- Yeni Yıla Nasıl ve Kimlerle Girmek İstiyorsunuz?

Çılgınlar gibi eğlenerek ve dibine kadar içerek kimlerle nasıl giriceğim önemli değil ama geri sayım başlarken ben sevgilimle öpüşerek girmek isterdim :)
(ki öğle olmiycak biliyorumm :(


2- Yeni yılda beklentileriniz neler?  

*Başarı
*Aşk
*Bolca para
*sevgülüü
*Sağlıklı ve güzel bir yıl olsun ya
*Eğtimimi tamamlamak
*İstediğim arabaya sonunda kavuşmak
*ya mutlu bır yıl eğlenceli güzel bir yıll :)

3- Yeni yıl sence ne demek?

Yeni bir yıl yeni başlangıçlar demek...

4- Yeni yılda ne olursa çok mutlu olursunuz?

Aşık olursam,arabamı alırsam,hayvan gibi zam alırsam
asıl en önemlisi babama kavuşursam...

5- Yeni yıla dair mesajın nedir? 

Yaşamak istediğiniz,yaşayamadığınız,yapmak istediğini ama yapamadığınız her ne varsa yapmak ve yaşamak.
Yeni bir yıl yeni bir şans demektir. Güzel bir yıl olsun...


Kimleri mimlesemmm :

femida
Profösör
Adamın biri

Ve daha kim istiyorsa benden ona gitsin muhahhh
Harika bir yıl diliyorumm sizlere ve kendimee...

7 yorum:

  1. :) Umarım istediklerin gerçekleşir piti!

    YanıtlaSil
  2. en kısa zamanda ilgilenecegim:) iyi yıllar

    YanıtlaSil
  3. 1.Yeni yıla nasıl ve kimlerle girmek istiyorsunuz?
    yeni yıla kitap okuyarak girmek ustiyorum. böylesi daha keyifli benim için. En azından kafamı dinlendirmiş olacağım.
    2.Yeni yıldan beklentileriniz nelerdir?
    Yeni yılın bizden bir beklentisi olsun. Çok çalışalım, üretelim. Çok çok sevelim, sevilelim.
    3.Yeni yıl sence ne demek?
    Yeni dostlar edinmek demek. Dostlukların pekişmesi demek.
    4.Yeni yılda ne olursa cok mutlu olursun?
    2011 de planlı ve programlı olmak, hayal ettiklerimin gerçekleşmesinden mutlu olurum.
    5.Yeni yıla dair mesajın nedir?
    Bütün sümüklü çocuklar gülsün. Bahtı güzel olsu

    YanıtlaSil
  4. burda beni etkileyen cümle "babama kavuşursam" umarım canım!

    YanıtlaSil
  5. MERY DAIMON : İnşallah canımm

    crazywomenrosemary : Neyse o tatlım :)

    femida : Bekliyorum cnmm :)

    Profösör : Güzell canım ellerine sağlıkk...

    Mia Wallace : Evet canım en çok onu iştiyorum aşk meş para pu değil babamı çok özledimm...

    YanıtlaSil