31 Ocak 2011 Pazartesi

.....

Geçmişten kalan tek parçasın ,
Sildim tüm geçmişimi ;
Geçmişe dair her ne varsa yaktım !
Anılar kaldı onlardan bana sadece,
Biliyorum geçmişten kalansın
Eskiden Elimi uzatsam tutardın, ağlamak istesem omzunu uzatırdın
Peki
Şimdi neredesin ?
Sana çok ihtiyacım var!
Geçmişin saylafalarından bana kalan o toz kokusundan başka bir şey değilsin sen !
Sen canlı kalan tek parçamsın.
Neredesin ?


Kırmızılım sana yandı canımm :)


Ayyy fenalardayım yinee :)


Şuan şoktyaımm grçekten düngecenin şokunu atlatamadım halaa dedikki arkadaşımla gidelim içelim takılalımm dolanıyoruz nereye girelim napalım faln derken balasa girdik abi maç var off bommboşş falan fistan içerisi nese erencancımla girdik içeri makara muhabbet ben köpüşüşlerimi gösteriyorum falan nese bir çocuk geldi maşşallah allah boşvaktinde yaratmış olcekk aceyipp bişeydi nese fazla bakmadım eren var yanımda tamam sevgülüm değil ama ayıp olmaz yakışmaz yani ama çocuk p diyorum peçete getiriyo bu bira kötü bu ne böle sidikk gibi falan dedimm hoopp yeni bira flan cerzler merezler eren bozuldu çocuk önümde pervane görmeniz lazım ama çoook da tatlı yeaapp erende bana hayatumm mayatumm diyoo çocucğu gördüğü anda sarılmalar elleşmeler ulenn nörönn dediğimde lavuk arkadaa :D sevgili ansın diyoo kıskandıı böcekkkk :)
Evet ve rahat rahat asıldı bana o kırmızılının sayesinde :) öpüp duruyoo masum masum öpücükler ama sıktı birazz bir an sinirlendim istersen tuvalete geçelim orda devam et dedim yeter öp öp bitiremedin birader tamam bişey demedim ama yeter yani diyince geri çekildi kalktı gitti tuvalete siktr gitt gött AAA :@Aynı bu tip bişey ama daha kır saçlı olanı



 Nese arkamı döndüm kırmızı yokk :) bende bir dikişte bititrdim birayı hoşş kırmızılı hop diye damladı bir tane daha istiyormusunuz dedi bişey demedim başımla onayladım sadece ve gözleriniz çook güzel doyamadım demezmi hönnkk kaldım nasıl yaa teşekkürler dedim ama kıp kırmızıda oldum .... hoppp kırmızılı gitti turuncu geldi ovv fena bir gün olucakk derken maç başladı yaaaa ben Cimbomluyummm ulennnn ne bokuna fener maçını izliyoruzz aaaa dedim eren oturalım ya falan dedi ii dedim içiyoruz biraz dan sıkıldım ama içmeye başlarsam durduramaz kımse ve erende hesabı ödetez biliyorum çok abartmiyim dedim 2tane daha içtimm ama kesmedi yaa fena dağıtasım vardı harbi içip içip götü başı dağıtmak istiyorudm ya olmadı işte :)

                                                                                                                      


Kalktım        gititm tuvalete doğru aynada kendime bakıp tam içeri giriyorudm ki hoopp kırmızı arkamda belirsi elime bir kağıt sıkıştırıp nolur beni ara dedi :) Ohaaaaa olumm nolu yeee çok tatlıydı böle hem mahçup hem tepkimi bilmediği için çekingen ama içimdende geldi şölee kafasına bişey geçiriyim ama okadar şirinki
kıyamaz insann :D

Nese tuvalete girdim çıktım eren çıktı yukarı sinirli hastrrr dedim gördümü ama yokk tuvalete girerken noluyo be dedim biriylemi kavga ettin girdi sinirli sonra şaklaban gibi geri çıktı ne adamsın sen yaa :D o sırada telefon geldi işş işş allahım arkadaşım araç alıyormuş sorgulatmamı istedi şirketle konuşuyorum dayımı arıyorum ayy beynim döndü.

Çıktık yürüyoruzz erenin koluna girdim ama aklım kırmızlıda aslında yada o anlık bişey arasammı aramasammı diyip durudm kararsızdım ama erene söyliyemezdim valla yıkılırdı çocukk oda gizli talibblerimden çıktı ya noluyoo be bu aralar böle ummadığım kim varsa yada beklemediğim bişeyler.. Tamam çok güzel bişey bukadar kilo almama rağmenn birden talibbblerim arttı ama hiç birinde aradığım tutku aşk yok bilmiyorum hissedemiyorum ben sevmemeyede yeminli değilim aksine deli gibi sevmek sevilmek istiyorum ama millet bana aşık maşukk bende tık yokk :(


Hadi bakalım sonum nasıl olcak ....

27 Ocak 2011 Perşembe

Arkadaşlar hakkınızı helaledin valla ben katil olcam ......




Yeter ulen yeter ne lan bu aq kaşarı ne istiyosun benden 
he tabi kuyruk acın var dimi senin aşık olduğun oo sarı çiyandan hoşlanıyorum diye senelerdir böle yapıyosun kızım öldürücem en sonunda snei içten pazarlıklı fahişe evet sensin o valla yeter beni çileden çıkarttın bukadar da olmaz
                                            saçını başını yolucam enson onu istiyosun sen





YETERRRRR ULAN YETERRRR






Ben böle bir şirket görmedim aga bu ne ya 5 yıldır bu manyaklarla uğraşıyorum bukadar kıskanç bukadar göttt bukadar salak bir araya toplanmış başka bir yer yoktur



Ya gelmiş tip tiip bakıyo noldu dedim sananae  demezmi dayımısın kızım sen

sen şirkette çalışıyoruz hemde kurumsal bir şirket  mahalle bakkalı değil mall  tipine tükürdüğüm ananıda sevmiyorum zaten benim annemde seni sevmiyoo



hem sen valla boksun senden nefret ediyorum kız kurusu göttt bokkkk sen varya her şeyi hakediyorsun şöle sana çembe taksam böle düşsen cenen gözün patlasa valla içimin yağları eririrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr







Ya beni biliyosunz böle biri değilim bana düşünün artık çileden çıkmış durumdayım yazim dedim yoksa valla gidip dövücem hee gerçekten azını burnunu kırıp istifas mektubumuda götüne sokucam





Bu ne kıskançlıktır aga anlamıyorumki biri şunu siksinde rahatlasın bu ne yaa yeter valla yeter...

Anlamıyorum bu kadınları ben gerçekten
 Ne bu çekişme ne bu kıskançlık koca götümümü kıskanıyosun yoksa koca göbeğimi mi ?


 Evet senden her türlü güzelim o kesin
 hee istediğim herkezi elde ediyorum diye dimi bu kıskançlık
 örneyin :o sarı çiyanı kızım sen anca benim artıklarımla takılırsın bu koca göte göbeğe kurban ol sen !
Ve yeni plazayıda kasıp kavurucam sen kime baksan ben onu elde edicem zevklerimede uymasa da farketmezz nefes alsın yeterve sadece sen beğenmiş ol
 ahh ahh aşık olduğun adamı bir bulsam....
 Yandın sen sana müstahakkk zatenn bıktım senden bıktım ama canının yanması için elimden ne geliyorsa yapıcam ilkkez bukadar kin besliyorum birine sadece şunu diyorum






KORK BENDEN.....

NEFESİMİ ENSENDE HİSSEDİCEKSİN BUNDAN SONRA .....

SEN KAŞINDIN GERÇEKTEN BENİ BENLİKTEN ÇIKARTTIN TEBRİKLER VEE ÖDÜLÜNDE ;
HERKEZİN KORKTUĞU NEFRETİM......


Yanlızlığa sor beni....

ÖLDÜM SANDIYDINIZ DEMİİİ AMA YAŞIYORUM DAHA DOĞRUSU SÜRÜNMEYE DEVAMM :)
Çok doluyum çok sinirliyim ne desem bpş okadar boktan 2 hafta geçirdimki hatta haftanın biride bitmedi ama daralmış durumdayım ne lan bu off bir gün güldük eğlendikya götümüzden burnumuzdan gelicek ne ya bu. Dellendim gene böle soldan sağdan geldiler he ne ya bu.

Pek fazla bişey olduğu yok aslında ama nese anlatıyım ben ;

Geçen hafta ful mesaideydim 10dan aşağı evde olmadım öle boktan bir haftaydı bu haftada full gidiyo nese ok nolcak falan liseden bir arkadaşım arkadaşım ama bunun çıktığı kızlar benim arkadaşım falan iyi hoş çocuktur ya bana ilanı aşk edmezmi kaldım öle dedim arkadaşımsın bir kere bile sana alıcı gözüyle bakmadım yani aga olmaz bu iş gel ben sana kız ayarlım falan havasına girdim ama yok anam nese sonunda pes etti ama aklı bende böle bir tripler bir tripler...

Ben melankolik bir tipim karşımdaki inanda böle olursa boku yeriz birimizden biri normal olmalı yani deli deliyi s*kmez aga yani benim gibi ota boka ağlayan bir erkekle napim ben beni tamalamalı yani.Ben çok ilgi isterim çiçekler çikolayatar böcekler oyuncaklar istediğim kadardan fazlasını veririrm zaten.o ayrı omzunda salya sümük ağlayabiliceğim birini istiyorum ben ağlarken o gülmeyecek o güzelim gömleğine benim gözyaşlarımdan ıslanıp dökülen rimellere bakıpta hayvan bu nekadar biliyonmu demicek biri olsun :)

Gelelim işe çok yoğun ya sıçıyım taşınmamıza ama hep benim suçum biliyorum tamam tembellik etmeseydim böleee olmazdı ama ne olsun tv açıp iş yapıyorum oda ayrı ama yoruldum valla 2 hafta ful mesai yordu beni bünye kabul etmiyo aga.. Bugün sülümann var yoksa kalcaktım mesaiye ama yokk sülümanı kaçıramam :) Seviyorum böle şeyleri ya.. Şimdi benim hollandaya gitme mevzum var o yüzden şirketten izinlerimi sordurdum bu arada 5. yılımın içindeyim nese izinin miznin yok demezmi aq orospuuuuu ben kaç yıldır burda çalışıyorum tamam 4sene stajyerdik ama izin kullanıyordum yani normal çalışan gibi götümden kan alırcasına izin veriyodunuz şimdi kadrolu oldum diye izin vermiyosunuz hee azınızı burnunuzu kıarar götünüze sokarım okadar ulennnnn ben bu yaz hollandaya gidicem hemde 15 gün sike sike vercen o izni ahahaha :) İçimin buzlarını erittikten sonra ;


Annecim hastaydı ileşti hemen ayaklanıp işe gitti allahım dinlen dicem kzıım para yok çalışmak lazım diyo oyy benim dertli anamm  oyy oy.. Dün benimde canım sıkkındı bende kimse beni mutlu etmeye çalışmaz zaten ben yapıyım dedim ve anneme kocaman bir buket çiçek gönderdim kooocamann çok sevündürikk olmuşş :) Kızım doğum günüm değil bişey değil neden çiçek yolladın dedi bende çat diye :) Canın sıkkındı ya keyfin yerine gelsin diye yolladım anacımm dedimm Çok sevindi :)


Ayy faakanlar bastı beni bugün ve 2 haftadır 10 da geliyorum işe ama halibi bir görün derim pijamayla falan :D:D çokta fiififi ohh bana yaptıklarından sonra
hiçç umrusamıyorum azıma sıçtılar ulennn

Yazıya bak bee allahımm yazma yazma çıkan yazı bu olur...Nese biraz sakinleşiy,im daha şirketişn çalışan analizini yayınlıycamm :)

18 Ocak 2011 Salı

Maria Halleri işte...

Merhabalar

Öncelikle ben yine hastayım ya hatta öleki ;
Böle kendi kendime konuşuyor gibi bir halim var hatta konuşuyorum la dün uyurken konuşuyomuşum hatta birini sorguya almışım falan kanıt dizisini izliyordumda uyuya kalmışım sonrası malum ben baş komser maria önüne geleni sorguluyormuşum gece saat 1 kardeşim seslere gelmiş bir bakmışki ne görsün annem ve ben karşılıklı koltuklarda uyuyor hemde konuşuyoruz annemi sorguya çekmişim hey ..... şu isimli kadını tanıyormusun annem nolmuş ona diyormuş ahaha kardeşimin kahkahasıyla uyandıkkı gülmekten anlatamadı sabah söledi ne alem bir aileyiz lan :) Ve dün gece ateşlenmişim bir kalktımki yüzümün her yeri uçuk off gitti güzeliğim :)


Şuan ofisteyim çalışmaktan sıkıldım da bir kaç şey yazayım dedim... Bir iş var öle böle değil öldüm öldüm 2 hafta mesai yapsam bitmez napcam ben valla bilmiyorum hazırlamam gereken raporlar var girilmesi gereken 300 poliçe var ,Entegrasyonlar,klasmanlar,taşıncak evraklar bilmem ne sıçtım aga ben valla sıçtım...

Öncelikle bugünlerde takipçilerim her geçen gün artıyor hepinize hoşgeldiniz diyorum ve çok çok öpüyorum :)

Gelellim bana böle bir dellenmiş durumdayım anlatamam hastayım ya uyuzluğum üstümde hee böle bir çirkefim bir çirkef anlatamam ... Maria halleri yani...

( Aha aynı ben he bakimm harbiden ben :)

Bugün iş arkadaşımın yani kendisine pek uyuz olurumda doğum günüydü ıyy nese böle organizasyonları ben ayarlıyorum bir bilseniz elim hiç gitmedi he allahtan dilekk ablamında doğumgünüydüde ona dua etsin o
Ben 8 şubat doğumluyum bu kılkuyrukta 28 ocak aslında benimkisiyle kutlanabilir ama ben naptımm erkenden kutladım ohh banane yaaa benim doğum günümü kimse gölgeleyemezz uleynnn okadar.....
Çok bencilsin lan sen diyebilirsiniz ama aslında değilim bu kız öle boş boğaz öle salak bi şeyki aga 10 kişinin olduğu bir gurupta sigara içiyoruz iş molası yeni inmişim ne çıkıcam sneinle yanlız asansöre binemiyo hasbam bana kancık dedi neymiş çocuklarla kalmışım sokarım o çocukların hepsini senin götüne ayuu piss bokk hayvan o nedemek lan valla anlamını bilmiyorum ya tamam azım bozuktur ama böle de değil yani her lafın yeri ve zamanı vardır!!!

Yolucam yellozzu haberi yok

Aslında ben şimarık biri değilimdir ama doğumgünlerimde çok şimarığımdır ve bir okadarda hüzünlü. En az 3 kez kutlanır bu sayının 7ye bile çıktığını bilirim ahaha pasta yemekten artık konuşmaya  halim olmuyordu :) Geçen sene çok güzeldi ama her doğum günü ve sevgililer günümde olduğu gibi gene bana hüsran gene bana hasret var aga ...
Gidenlerin hasreti ahh ah azmı ağladım lan arkanızdan özledim sizi gelin artık...

Şubat ayını çok severim gerçekten benim çin çok özeldir ilklerimi o ayda yaşadım o ayda doğdum o ayda yanlız kaldım o ayda terkedildim ( bu bir kere oldu ama :) o ayda terfih aldım .Ve 8'in bendeki uğrunu anlata anlata bitiremem gerçekten..Bu doğum günümde yine yanımda olmayacak bir kaç dostum var çok özledim lan sizi Bu sefer çiçek çikolata yollamayanı aforoz edicem lan sizi valal bak canınıza okuycam ben hepinize hem hediye alıyorum hem pasta hem şarap hem çiçek bokmusunz lan siz çiçek yolayın lan  bir kerede :)
yokk anam korkmayın valla bişey yapmam ama yollayın ya annem bile yollamıyor bu şirkette çiçek gelmiyen tek hatun benim ve bu insanın sinirini çoook bozu yaa :( Hele sevgililer gününde ayy her yer kıp kırmızı gül benim masa cacık gibi maydonoz dolu :)

(Bak mileltin sevgilisi neler neler yapmışş hıhh hani bana hani :)

( Bu konuya nerden mi geldim kimin doğum günü olsa ben delelniyorum evet kıskanç köpeğin biriyim evet kıskanıyorum hakkım kıskanıyorum ne var bunda sen hiç kıskanmadın mı birini için için ahh keşke demedin mi ozaman ne hor görüyon beni :)


Gülüm sana sözüm yok ankaradan nasıl yollican aslında yollanır ya neysehh :) En yakın zamanda yanına gelmeyi çook istiyorum çok özledim seni valal kız okadar özledimki 2 gün sarılırım :)


Nese içimi döktüm rahatladım öskemmm hastamışş burdan çook öpüyroum kargoyla yolluyom bunları hatta ankarada oturan arkadaşlarım özgemi benim için öpün yaa :) O orda bensiz çok mazlum çok hasta kıyamam ona ben :)


Bu kadına hastayım...
















17 Ocak 2011 Pazartesi

Ama amalar varya ....

 Ama 

Çek desen elimi çekemem
Daha desen kolumu veremem
Zaman desen önümü göremem… Ama
Geçmişin desen çıkamam içinden
Sana hesap soramam bu yüzden
Bir inansan severim istesen
Ama… Amalar var ya beynimi kavuran
Ama… Amalar lazım sevmişiz bir zaman
Tamam, geçmişi boşver yazarız sil baştan
Bana bir dön bak yeter harap oldum aşktan
Çek desen sendeyim.com elimi çekemem
Daha desen kolumu veremem
Zaman desen önümü göremem… Ama
Geçmişin desen çıkamam içinden
Sana hesap soramam bu yüzden
Bir inansan severim istesen
Ama… Amalar var ya beynimi kavuran
Ama… Amalar lazım sevmişiz bir zaman
Tamam, geçmişi boşver yazarız sil baştan
Bana bir dön bak yeter harap oldum aşktan
Ama… Amalar var ya beynimi kavuran
Ama… Amalar lazım sevmişiz bir zaman
Tamam, geçmişi boşver yazarız sil baştan
Bana bir dön bak yeter harap oldum aşktan
Canım her şeyden kaçıp kurtulmak istiyor
Aklım çoktan bırakmış artık ses vermiyor
Aşkın hatıra kalan geçmiş bir zamandan
Sen hep yanımda olsan korkmazdım yarından
Ama… Amalar var ya beynimi kavuran
Ama… Amalar lazım sevmişiz bir zaman
Tamam, geçmişi boşver yazarız sil baştan
Bana bir dön bak yeter harap oldum aşktan
Ama… Ama…


Cihan Güçlü

      Ofisteyim halaa
sıkıldım
Öle boş boş geziyordum ki
 bu şarkıyı buldum
Ve bayıldım kesinlikle dinleyin
Benim çok hoşuma gitti





  
Ama ....

İki Blogger Bir Oldu; Benzine Zam Geldi ve İlker Şahin Hayatımıza Girdi...





Başlık çalıntı baştan söyliyim J Şimdi bu geceyi serüvencinin azından dinlediniz birde benim azımdan dinleyin....

Günlerdir heycandan ölüyordum bir önceki yazımda da yazdığım gibi blogger aleminden biriyle buluşucaktım çoğunuzun tanıdığı serüvenciyle yani. Bizi resmen kader birleştirmişti okadar tesadüf okadar rastlantı bukadar olur diyip duruyorduk her konuşmada her muhabbette bir rastlantı ve bir şok daha derken artık buluşup görüşmeye karar verdik hoba bir heycan bastı öle böle değil aslında kararlaştırmıştık o gün aksilik çıktı görüşemedik ama her geçen dk ben bir tuhaf oluyorum yok anam meraktan ve heycandan ölücem derken sonunda o gün geldi çattı ben iyicene heycan yaptım falan ama bir gün önce konuşmadığımız için bir pasaklı halde gelmişim işe anlatamam nese derken beyfendimin telefonuda yok ohh maille konuşuyoruz bu bir ara 2-3 saat cewap atmadı nasıl dellendim yaa yuh okadar konuş konuş ekti işte falan kendimi yiyoyrumm derken son dk maill geldi bir oh çekip okudum 19:30 optimumda buluşuyoruz. 18:00 işten çıkıyorum okadar saat ofiste kendimi yedim durudm..
19:00da da orda oldum gittim biraz dolandım sonra D&R gittim ceyhunun kitrabına bakmaya hopp buldum aldım  sonra  burger king orda boş bir masaya oturudum. Hem kitabıu karştırıyorum hemde etrafa bakıyorum ben hayatımda bukadar kel ve çirkin adamı bir arada görmedim ya buda bana demişti yok çok çirkinim yok kelim falan ger gelen de benim masanın önünde duruyo zaten birde kendi kendime gülüyorum böle ama halimi görün çok komiğimdir kesin karşı masada da bir herif var ona gülüyorum sandı sandalyesinide önüme çekti bana bakıyo ayy afakanlar bastı.
O mu bumu derken saat 19:30 oldu yok gelmedi dedim gelmicek yada heycandan düştü kaldı bir yerde derken kafamı bir kaldırdım karşımda yoo bu kel sayılmaz ve çirkinde değil omu acaba dememe bile gerek kalmadan yanıma geldi selamlaştık oturdu. Gayet tatlıydı ama pek bir susukun bir şey görseniz konuşmuyo ya bende bir gevezeyim bir gevezeyim anam dedim beynini s** çocuğun derken ne bişey yiyesimiz var nede içesimiz J heycandan olsa gerek kahve aldı içtikk falan baya geçti hadi sigara içelim dedim terasa çıktık sigaramızı içtik birden kadıköye gidelimmi dedi ohh çektim çünkü sıkıldım valla dedim içersek açılır biraz rahatlar çok gergindi çünki ve fazlada konuşmuyordu açıkcası...





İlk gördüğümüz taksiye bindik ve keşke binmeseydik ya neyse.. Ne taksci sustu nede ben sustum ama napim ya gevezeyim tam haydar paşaya girdik oh derken adam demezmi abi seni birine benzettim yuh dedim içimden ama serüvencininde yüznde bir şok ifadesi vardı hani birde üstüne demezmi fatma gül dizisinde bir gıcık avukat dayı var hee ona benziyosun önce bi sustum ama serüvenci dumur dumur gülünce bende kahkahayı kopardım napim dayanamadım ya L nese indik yürüyoruz barlar sokağına Çıktık bakıyoruz derken canlı müzik faln dedik biri geldi abi canlı müzik var girdik oo içerisi kopuyo ama fena yani aklım kaldı sonra  biz çıktık üst katta gitar faln varmış sessiz loş bir ortam güzeldi birtane gitarist çocuk hoş birine benziyo ama 2saat akart yapamayınca hoşluk moşluk kalmadı gözümde beceriksiz bişey oldu birazlar geliyo gidiyo biz sohbete başladık böle yavaş yavaş açılıyo bizimkisi ay hiç susmadım ben eski sevgililerimden bilmem neden ay neler neler anlattım içtikce icene cıvıdım mallık lan diyorum yani adama neler anlatıyorum diyorum sonra yaa her bokumu biliyo ya off nolcak diyorum derken gitarist resmen benim en sevdiğim şarkılardan bir bütün yapmış çalıyo oohh keyfime dicek yok bizmkide konuşmuyo zaten bende adama eşlik ediyorum ama harbi asılma masılma yok böle eğlenelim diye şaklabanlık yapıyorum  sonra ismini merak ettim ve ilker şahinle tanıştık ahahahah hala gülüyroum


Garsonu çağırdım adıne dedim ilker dedi hımm yaptım peki soyadı ne diyince şahin dedi ve napcan abla dedi sanane uleynn diye postuda koydum gitti J Ama ben hala anlamadımki serüvenci ayılttı beni bu kendi adını söledi hee dedi hopp bir hışımla kalktım birader sen kendi adını söledin dedim hee demezmi ahahah yarıldım orda ya gitaristin adını sordum be çocuğum ben allahım adı serdarmış soyadınıda söle derken yok bilmiyroum dedi ok dedim iyi çalıyordu kesin you tube bunun başlka parçalrı faln vardır diye sordum ya ne diye sorcam .. Bu arada paşamız boulmuş ama ben hiç farkında değilim gayet keyifliyim










Bir ara kalktım tuvalete gittim geldim odane bizmki sandalyeyi yanıma çekmiş hobaa dedim J ya zaten sığmıyordum masaya artık hiç sığmam ama sığdım bir şekilde uyuzluğun alemi yok zaten 40yıldır tanıyor gibiyim ya daha iyi kaynaşırız dedim. Gayet güzel muhabbet ettik derken bu böle elini uzattı ama ben anlamadım böle kanka gibi tuttum ayy adam ronatik bir hareket yapmak istedi ben kazma olduğum için ilk sağlam potu kırdım ohh tam oldu okadar özür diledim ama yok bozuldu yani düzeltme ihtimali yok..


2 kız geldi kapı gıcırtısna oynayan tipler böle oynuyolar birtanede küçük  bacaksız darbukacı bir velet geldi kızlarda tam üstüne ohh ortam bir anda neşelendi bende masada oynuyorum falan böle kızlardan biri kaldırdı beni ohh oynamayı bilmiyorum ama içim kıpır kıpır oynayasım var ama serüvenciden de utanınca pat diye oturdum yerime J

Nese ilerliyen saatlerde böle büyük neseli bir ekip geldi böle anlamadan bir anda muhabbete maydonoz oldum J sonrada göt oldum ama tatlı kurtarıcım kurtardı beni alkolün etkisiyle nedediğimi bilmeden anlattım bir şeyler toparlayamadımda ama anlattım işte kimsede gülmedi ahahaha göt gibi kaldım serüvencide beni aldı çıkarttı ordan derken aşağıda hesabı ödüyordu ki ilker yanıma geldi abla yarın gel sölerim soyadını gitaristin dedi ahaha koptum hee gelemem ama fecaden eklim ordan yaz dedim ahahaha tamam bekliyorum dörtte  ekler msj atarım dedi hahahaha güle güle gidiyoruz...

Koluna girmek istedim öle yürüyelim dedim ben çok severim yürürken birinin konuna girmeyi o sıcaklığı hissettiğim içinde koluna girdim yürüyoruz o sırada telefonum çaldı kolundan çıktım ölece yürüyoruz elimden bir tuttu ayy içim ürperdi böle çok tatlıydı J Böle sarılıp öpesim geldi ama pek kısa sürdü benim yüzümden çantamdan bişeyler çıkartmam gerekiyordu napim ya elini bırakınca bir daha tutamadım derken taksiye binip gidicez diye ben bankadan para çekmem gerektiğini söyledim ne gerek demezmi nasıl ya dedim ya eve gidicem aaa ben bırakırım dedi bu saatte güvenemem kimseye dedi ya yok mok demem kalmadan gene takside bulduk kendimizi J


 İçimden dedimki bakalım bu taksici nasıl bir şey çıkıcak J adam hiç konuşmadı he süper gidyoruz böle ben ata2 diyincce bu demezmi aa benim orda arkadşım var falan fistan oo kim dedim ya olu var senin yaşlarında demezmi lan adı ne dedim İLKER dedi ben şokk ohaa abi bu ilker benim en yakın arkadaşım yediğimiz içtimiz ayrı gitmez bir adam ya hop ilkeri aradım hemen bunu sölemem lazımdı tabi gecenin o saatinde arayınca şok oldu birde serüvenciye verdim tam şok oldu istanbulda okadar kişi arasından siz nasıl birinizi buldunuz dedi şok oldu ve dumur dumur kapadı telefonu bu sırada arabada konuşuyoruz annenlede ahbap çıkmayalım dedi bende kendimi tutamadan eski sevgililerinden olma demezmiyim çok büyük terbiyesizlikti ama napım çok boş boğazım L çoooook bozuldu öle böle değil ama makaraya vurdu sonunda evin önüne geldik benimle birlikte indi sıkıca sarıldım ve uğurladım onu çok tatlı bir adam eve girdiğimde annemin sinirli suratı bile bu gecenin güzelliğini bozamazdı gittim bir sigara daya yaktım ve bu güzel geceyi düşündüm ve ölece uyudum J

Anlcağınız Süper bir geceydi...

PS: Çok fazla imla hatası var ofiste alelacele yazım aga kusura bakayın :)




13 Ocak 2011 Perşembe

Heyecandan ölmek üzereyim

Offff Çat diye çatlicam orta yerimden


Bildiğiniz üzre uuuuup uzun bir zamandır hayatımda apaçilerden başka kimse yok olanlarda girmeleriyle çıkmaları bir oluyor zaten nese gelelim bu büyük olaya beni heycandan öldüren olaya biri var bence benim erkek versyonum öle biri yani aynıyız adamla bukadar ortak nokta olurmu ve kadere inanmayan arkadaşlar lütfen buraya bana kulak verin ve görün kaderin cilvesini

Bir birini hiç tanımayan iki insan
Yaşanmışlıklar aynı,kafa yapısı aynı, takıldığımız yerler aynı, üzüntüler mutluluklar,bizi heycanlandıran şeyler aynı ya bir ton şey var ortak  Günlerdir konuluyoruz... En son dayanamadım uzatmaya gerek yok artık görüşelim dedim oda çok sevindi ama bir türlü aksilikler peşimizi bırakmadı ya :( bugün buluşucaktık ama dün konuşmadığımız için iptal heralde diyim pijamalrımla ofise geldim çok yorgundum uğraşamazdım ne bulduysam giydim çıktım ama bugün görüşücez ayy hem çook heycanlıyım hemde elim ayağım birbirine girdi :) Bu yaşadığım şeyi daha önce yaşamadım yani çok tuhaf bukadar rastlantı bukadar tesadüf resmen bizim birbirimizi bulmamız için bi şey yadabilmiyorum çok tuhaf hala aklıma geldikçe içim ürperiyo aslında korkuyorumda yani bukadar şey üst üste gelince :)

Ya bu adam falımda çıktı tamam inanmam fala mala ama aga adamın ismini bilmiyordum bak falde dediki şu islimli biriyle tanışıcaksın ama çok farklı olucak ve ilkkez isim veriyroum okadar dedi kadın ya yürü git dedim ama ismini sordum artık ismini bana sölermisn dedim ismini bir söledi o an orda düşüp bayılıcaktım nerdeyse



Yaaa Günlerdir elimden düşmüyor telefon :) Daha ne olsun ya bugün büyük gün şans dileyin bana lütfen Bilmiyorum nasıl olucak ama ben çok heycanlıyım o beni ne gördü nede tanıyor yani bir birimizi nasıl tanıycaz bilmiyorum ama zorlanmadan onu bulucağıma eminim bunu hissediyorum sanki onu tanıyormuşcasına bulucam onu :) Ben hayatımda ilkkez bir görşme öncesi bukadar heycan yaptım öle böle değil yani :) Bayılmadan önce görüşsekte rahatlasam yemek yemedim ya valla yiyemedim =) Maria fenalarda anlicağınız ama içimde çok güzel hisler var belki ben kendi kendime gelin güvey oluyorum ama belki adam beni görünce basıp gidicek yada nebilim aslında çirkin değilim gayette iyim ama  daha iyi olabilirdim bilmiyroum ya yazmak rahatlatır diye yazdım ayyy ben bugün ölmessem ölmem aga öptüm sizi bana şans dileyinnn lütfenn seviyorum hepinizi hemde çokkkk herşeyi yarın anlatıcam =)

11 Ocak 2011 Salı

Sevdiğim ikinci kadınsın sen


Ceyhun Yılmaz
Bu adama hastayım gerçekten bir tane o sadece şiir okusun beni benden alsın :) kaç kez dinlemişimdir bu şiiri hatırlamıyorum bile yeni kitabı çıktı ara ara yok anam bütün D&R tükenmiş yuh dedim yuhhh ama sipariş ettim en yakın zamandan gelir ve bir nefesle okurum bütün şiirlerini...
Bu hafata çok güzel başladı ve ölede gidiyor çok mutluyum gözlerimde bir ışıltı var gerçekten bunu ben bile farkettim :) Tabi başka insanların sölemesi çook başka oluyor ya neyse hergün en az 4-5 kişi saçların süper olmuş çok güzelsin demesi bana fena gaz veriyor :)
Her kez sevgilim olduğunu sanıyor dedim dışardan ölemi gözüküyorum söyleyin kendime çeki düzen veriyim :) yok hacı sevgülüm mevgülümm aaa bende diyorum ne bu kadar değişime bir hareket yok ahaha

Ailemle aram süper dün gece kardeşim yanıma gelmiş bana sarılıp uyumuş ben anlamadım bile :) sonra annemle aram çok iyi o biraz gergin işleri bu sıralar çok durgun o yüzden fazla bulaşmıyorum sıkmıyorum onu her akşam eve giderken bir şeyler alıp duruyorum bu onu mutlu ediyor :)
Sonra uzun zamandır hayata küskünlüğümden dolayı heycam meycan kalmamıştı ölesine kimseyle flört bile edesim yoktu ama yeni yıl uğurlumu geldi ne  anlamadım böel kıpır kıpırım uww süperim bomba gibiyim dikkat patlyabilirim eheheh  bu şiir benden hepinize gelsin muhah...


Sevdiğim ikinci kadınsın sen
İlkini sevmeye mecburdum
Çok iyiliği oldu bana
Ve hayatımda hiçbir mecburiyeti onun kadar sevmedim          
Sevdiğim ikinci kadınsın sen
İlkinin yerini alman mümkün değil
O öğretti bana sevmeyi
O öğretmese sevemezdim seni bile
İnan o tuttuğu için ellerimd...en
Yürümeyi öğrendim, koşabildim sana
Onun gözlerine benzediği için gözlerin
Alamadım gözlerimi senden
Sana aşığım, seni seviyorum
Sevdiğim ikinci kadınsın sen
Hayatım boyunca omuzumda taşıyorum onu
Ve sen her sabahımdasın
Kıskanma
Alfabede bile senin adının baş harfi ondan sonra gelir
Kalbim şimdi senin
Onun kadar sev beni kafi
O doğurdu, sen öldürme


Ceyhun Yılmaz

10 Ocak 2011 Pazartesi

Züpper bir hafta sonuydu ve çok güzel başaldı bu hafta yürü be maria :)

Merhabalar canlarım,


Evdeki netti kapattım o yüzden hafta sonu online olamıyorum Vınnn aldım ama kardeşim kotanın a.k.. için onada bulaşmadım :)
 


Hafta sonusabah arkadaşım kahvaltıya geliceğini canının sıkkın olduğunu konuşmak istediğini söledi koş gel yavrum annecinn kucağına dedim çok anacımdırr :) Ve Öğleden sonrada Önemli bir konuğum olucaktı...
Ve akşam bir tlefon kızlar yarın 5çayına geliyrouzz demezlermi ohh tam oldu ev hiç boş kalmcak :)
Cuma eve gider gitmez başladım börek,çörek.kek mek yapmaya nese kalanınıda sabah hallederim dedim kalktım 08:00 en sevmediğim şeydir aslında hafat sonu erken kalkmak her şey sevdiceklerim için valla bakın.
Başladım evi temizlemeye sanki görücü geliyo hee ohh bir güzel streste attım geriye kalan kısır mısır amerikan salatası işte kurabiye derken öğlen oldu ama kuzum aramadı nerde bu kız derken aradım aradım açmadı sonra öğlen oldu ben işlerimi bitirdim duşa girdim aradı meğerse babası izin vermemiş kız yeni nişanlandı adm demişki sen emanetsin dışarı çıkmazsın ohaaa dedim üzüldüm ve bozuldum ulan okadar şey yaptım yaaaa derken duştan çıktım havuç salatasıda yaparden konuğum aradı ya gelemiyorum işim çıktı ühüüüü ya ama ama sende gelmiyosun ohh tam oldu. Giyinmiştim okadar gittim pijamalarımı giyidim biramı ve çerezimi aldım film izliyim dedim bukadar ekilmenin üstüne bi kaç kişiyide aradım ama işleri varmış..:( Bir yandanda korkuyorum aga ya kızlar gelmezsee

Saat 5 oldu kızlar yok yaa başlıcam ağlamaya yani okadar sinirim bouzldum :( Ne ben hayata küsmeye kalktığım sıradaa kapı çaldı kızlar gelmişş atladım boyunlarına :) ahahah kocamanda bir çiçek almışlar ay nasıl mutlu ettiler beni anlatamam nefes almadan yedirdim onlara ne yaptıysam tabi okadar şeyle ordu doyardı ya neyse :) Kahveler içildi gözümün içine bakıyolar fal bakıyim diye valla baktmda ohh :)

Kuzuları çok özlicem valla hollandada yasıyorlar değişim öğrencileri onlar canlarım benim aylardır burdalar çok iyi arkadaş olduuk süper kızlar yazında ben gidicem hollandaya onların yanına bakalım nasıl olucak tabi allah nasipedrde gidersem anlatırım :)

Okadar yemek kaldıki :) Annemde yaptığım her şeye tam puan verdi :) Sonra çatlak komşularımız geldi saatlerce gitmediler anamm çıldırıyordukine gittiler ya seviyoruz onlarıda ben böle yaramaz böle mannak çocuk görmedim ahaha birde bir ses çıkarıyoşar demessiniz bu çocuklardanmı çıkıyoo bütün apartman inliyoo ya öle böle değill..

Pazar günüde eddy geldi kahve kek mek yedik oturudk sohpet muhabbet takıldık öle güzeldi evden hiç çıkmadım

Bugün de güzel uyandım annem uzun bir zaman sonra öperek uyandırdı beni özlemişim valla işten gğçten bir birimizi göremiyoruz ya anne şevkatini özlemişim telefonda sevişsekte olmuyoo :) aynı evde bir birimizi görmüyoruz yaa 
Eski bir arkadaşım sabah ziyaretime geldi özlemişte ve facebookta resmimi görmüş çok güzel omuşum da beni görmeye gelmiş ahh ahh canım benim:) Öle güzel bir haftaydı.





Unutmadan geç kalmış ama süper bir yılbaşı hediyesi adlım ohh miss valal süper bir hediye öle işte arkadaşlar süper bir hafta olsun hepiniz için uzun zamadır bukadar hareketli ve güzel başlamamıştı hep böle olsun ya seviyroum sizi hediye almayı insanları mutlu etmeyi ve mutlu olmayı ...

Herkez mutlu olsunn muhahhhh ....