27 Ocak 2011 Perşembe

Arkadaşlar hakkınızı helaledin valla ben katil olcam ......




Yeter ulen yeter ne lan bu aq kaşarı ne istiyosun benden 
he tabi kuyruk acın var dimi senin aşık olduğun oo sarı çiyandan hoşlanıyorum diye senelerdir böle yapıyosun kızım öldürücem en sonunda snei içten pazarlıklı fahişe evet sensin o valla yeter beni çileden çıkarttın bukadar da olmaz
                                            saçını başını yolucam enson onu istiyosun sen





YETERRRRR ULAN YETERRRR






Ben böle bir şirket görmedim aga bu ne ya 5 yıldır bu manyaklarla uğraşıyorum bukadar kıskanç bukadar göttt bukadar salak bir araya toplanmış başka bir yer yoktur



Ya gelmiş tip tiip bakıyo noldu dedim sananae  demezmi dayımısın kızım sen

sen şirkette çalışıyoruz hemde kurumsal bir şirket  mahalle bakkalı değil mall  tipine tükürdüğüm ananıda sevmiyorum zaten benim annemde seni sevmiyoo



hem sen valla boksun senden nefret ediyorum kız kurusu göttt bokkkk sen varya her şeyi hakediyorsun şöle sana çembe taksam böle düşsen cenen gözün patlasa valla içimin yağları eririrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr







Ya beni biliyosunz böle biri değilim bana düşünün artık çileden çıkmış durumdayım yazim dedim yoksa valla gidip dövücem hee gerçekten azını burnunu kırıp istifas mektubumuda götüne sokucam





Bu ne kıskançlıktır aga anlamıyorumki biri şunu siksinde rahatlasın bu ne yaa yeter valla yeter...

Anlamıyorum bu kadınları ben gerçekten
 Ne bu çekişme ne bu kıskançlık koca götümümü kıskanıyosun yoksa koca göbeğimi mi ?


 Evet senden her türlü güzelim o kesin
 hee istediğim herkezi elde ediyorum diye dimi bu kıskançlık
 örneyin :o sarı çiyanı kızım sen anca benim artıklarımla takılırsın bu koca göte göbeğe kurban ol sen !
Ve yeni plazayıda kasıp kavurucam sen kime baksan ben onu elde edicem zevklerimede uymasa da farketmezz nefes alsın yeterve sadece sen beğenmiş ol
 ahh ahh aşık olduğun adamı bir bulsam....
 Yandın sen sana müstahakkk zatenn bıktım senden bıktım ama canının yanması için elimden ne geliyorsa yapıcam ilkkez bukadar kin besliyorum birine sadece şunu diyorum






KORK BENDEN.....

NEFESİMİ ENSENDE HİSSEDİCEKSİN BUNDAN SONRA .....

SEN KAŞINDIN GERÇEKTEN BENİ BENLİKTEN ÇIKARTTIN TEBRİKLER VEE ÖDÜLÜNDE ;
HERKEZİN KORKTUĞU NEFRETİM......


4 yorum: