5 Ocak 2011 Çarşamba

Estiler gene bana =)

Fütursuz  ;  Bu kelimeye bayıldımm :) bu aralar sürekli kullanıyorum :)

Facebookta resimlerimi yayınladım süper yorumlar geldi off bir mutluyumm bölee aşıkolasım var sürekli varda nese :) bu sefer;

****

Fütursuzca bırakacağım kollarına kendimi.
Hiç bir şey düşünmeden,
Sadece sen olacaksın
Aşkından sarhoş olmak istiyorum,
Ama benliğimi kaybetmeden ...
Sarhoş olsamda hatırlamalıyım
Her anı her kareyi ...
İçtikçe güzelleş
İçmedikçe de güzelleş
Gözlerinde kendimi göreyim
Sadece sen ve ben olsun o gözlerde...
Tut ellerimden saatlerce bak gözlerime
Oradan ak içime,
Bir bütün olalım tek bedende iki ruh

***

Parçaları kayıp olan puzzel gibiydik biz
Biz olmadan önce şimdi tamamlandık.
Eksik parçalarımızı birbirimizde bulduk.

****

Çok Şey istememki bir kuru dal ve aşk
Başka ne olsun...
Sen ve ben daha ne olsun be...

****

Bilirsin insanları şaraba benzetirim kaliteli şarap yeni bile olsa kendini belli eder fakat yıllandıkça oturur ve içim bir hoş bir nahif olur böle bir aşk istiyorum şarap gibi yıllandıkça tadına doyulmaz bir aşk ...

5 yorum:

  1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. :) Evet haklısın dikkat ederim bundan sonra..

    YanıtlaSil
  3. hayırdır !! BİRDEN fren balatalarında sorun mu oluştu anlamadım..;)

    YanıtlaSil
  4. yOK BE Hayatımm bi sorun yok estiler sadece dinlediğim eski bir şarkı acıttı canımı bende böle döktüm içimi =)

    YanıtlaSil
  5. Dedim ya senin kimyan değişiyor diye.. bunun arkası gelir dikkat etmelisin. Dengeni bozmadan, yere düşmeden ve sürünmeden bir aşk yaşamalısın. Onurlu ve soylu..

    YanıtlaSil